Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 17:50

Antwoord op onderwerp  [ 283 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Zondag 15 oktober 2e Porsche Herfstrit update 14/10 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht 
Wij zijn net terug, en zoals te verwachten, het was weer TOP.
Superfijne wegeltjes (soms erg smal, afgelegen, noem maar op), maar wel heel mooi.
Uiteraard weer prima catering, eerst bij Koen thuis (verse broodjes op zondag!, waar de Ollanders erg jaloers op mogen zijn), bij La Butte au Bois uitstekende soep en broodjes met zalm en krabsalade en brie kaas, en dan uiteraard weer St.Hubertushof met zijn inmiddels vermaarde hertebiefstukjes, voorafgegaan door fazantenmousse.
Van mij mag de rit volgend jaar heten "de gastronomische Herfstrit" om verwarring met andere herfstritten te vermijden :mrgreen:
Heel erg bedankt Koen.
Ben benieuwd naar de foto's, daar hadden wij vandaag niet zoveel zin in, maar anderen gelukkig wel. Ook die mensen, alvast bedankt.

Laatst bijgewerkt door Sjonnie op 16 sep 2007 0:12, in totaal 1 keer bewerkt.

15 okt 2006 23:01
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
911 3.2/1987
Gorinchem
Bericht 
Koen,

Nogmaals bedankt voor de goede zorgen. Een leuke dag gehad en ja, in België kun je beter eten. Op naar de derde herfstrit, tot volgend jaar. :lol:

Sjoerd

15 okt 2006 23:47
Profiel
PorscheForum Super Junkie
996 3.6 - 2002
Gent - België
Bericht 
Net terug thuis en kan het niet laten om toch nog effe in te loggen en naar de foto's te kijken.

Ongelofelijk Koen wat een inspanning je geleverd hebt om alles tot in de puntjes te regelen. Dat moet een serieuze voorbereiding geweest zijn.

RESPECT !!!

Rufie.

Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt :
http://www.RUFIE.be

16 okt 2006 0:25
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
964 C4 - 931 - 911 32 Targa G50 - Alpina B3 Cabrio -
Antwerpen
Bericht 
De afwezigen hadden ongelijk!

het was een PRACHTIGE rit met uitzonderlijk mooie locaties... dat zullen de foto's wel bevestigen.

Practig weer, goed roadbook, leuke mensen...

De Koen mag weer een DIKKE PLUIM bij op zijnen hoed steken!

Badankt Koen voor deze superdag !

Als ik wat tijd vind vandaag zet ik al wat foto's online...

Waar laad ik deze het best op ?

Laatst bijgewerkt door Stefx911 op 16 okt 2006 18:16, in totaal 1 keer bewerkt.

16 okt 2006 8:31
Profiel
PorscheForum Junkie
991.2 Carrera 4 GTS Hendrik-ido-Ambacht
Bericht 
Allemaal weer veilig thuis :?:

Porsche inmiddels weer van al het zand ontdaan :lol:
Afbeelding

Maar het eindresultaat mag er zijn:

Afbeelding :lol: :wink:

16 okt 2006 8:54
Profiel
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Zo, mjin foto's staan ook in het Herfstrit-album..

Vind persoonlijk deze foto wel heel erg mooi geworden:

Afbeelding

(Hmmm, misschien iets voor de Porschekalender...? :wink: )

Anyway, het was een mooie tocht met gelukkig perfect Herfstweer.
Koen en de rest van de organisatie: Bedankt, het was top :!: :thumright:

Als ik alleen een tip mag geven voor volgend jaar: misschien is het bij het roadbook mogelijk om af en toe een straatnaam of referentie bij te zetten? Verder denk ik dat een afstand-indicatie (na 500m links, etc) het voor de navigator M/V wat ontspannender maakt; met de plaatjes nu moest Katrijn continue op het papier kijken om niet fout te rijden en heeft ze weinig van Vlaams Limburg gezien.

Complimenten ook voor de restaurant keuzes, Koen: beiden waren ze helemaal uit de kunst :!:

16 okt 2006 10:07
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
997S
Belgische kust
Bericht 
Het was een schitterende dag 8)

ALLES was top in orde, op een enkel foutje in het roadbook na. Wat voral zal bijblijven zijn de nog mooiere landschappen dan vorig jaar, ik heb echt genoten !

Ik vond de sfeer intussen nog beter dan op de vorige meetings, echt heel ontspannen en genieten 8)

Met dank aan chris om zo goed te gidsen (!!) en vooral om mij te helpen in het holst van de nacht. Inderdaad, net toen ik hem afzette bij Koen thuis bleek ik met een lekke achterband te zitten :shock: De paar honderd meter die er blijkbaar nog mee had gereden (vond al dat de weg plots zo oneffen aanvoelde...) waren voldoende om er zelfs een heuse scheur in te rijden. Ook Koen arriveerde en stak nog een handje toe, nog eens bedankt ! Dus Alain, ik heb je zeker niet ingehaald op de snelweg, integendeel moest ik aan 100 km/u naar huis, ik was er pas om 1u45 :x

O ja, de croissants hebben ook deze morgen nog gesmaakt :wink:

16 okt 2006 10:21
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Even een kort samenvattinkje van mij dan :wink:
De rit is idd super geweest.
Gisternmorgen was de winkel weer bomvol en werd er volop genoten van het super uitgebreide ontbijt (Koffie , thee , Warme Choco , fruitsap , croissants , chocoladecroissants, pistolets, sandwiches , rozijnenkoeken en verse toasts , verschillende soorten vleesbeleg , kaas , en confituur) .
Om 10.00u een korte speech en uitleg van de rit en het roadbook en iedereen kon vertrekken.
Net zoals bij mezelf steeds gebeurd vertrokken er al een heel deel verkeerd :cheesy:
Dan hebben ik en mijn crew ervan geprofiteerd om af en toe naar verschillende tussenpunten te rijden om ook van de rit en de Porsches te kunnen genieten. Natuurlijk werden er verschillende fotootjes gemaakt. Deze zal ik later in het album zetten daar mijn camera te groot stond ingesteld (4mb per foto) (ik vond al dat mijn kaart zo snel vol was) . Wie dus een pic wenst , vraag ze maar aan , ik heb ze in super resolutie :cry: :twisted: :wink:
Ineens kreeg ik een telefoontje dat er een pijl verkeerd stond in het roadbook. Dadelijk werd er naar die locatie gereden waar Dave en Aphrodite post namen om iedereen de juiste richting te wijzen.
Naderhand kwamen we allemaal samen aan La Butte aux Bois waar we in 2 prachtige zalen konden genieten van een heus buffet (dor Mark al beschreven)
Rond 15.00u werd het tweede deel van de rit aangevangen. Nu was iedereen wakkerder en werden er amper nog fouten gereden.
Ook hier zijn we af en toe bij locaties gaan kijken om foto's te maken.
Om stipt 18.00u kwamen we bij het St Hubertushof aan waar er al 3 wagens waren aangekomen. Daar konden we bij een heerlijk aperitief en kleine versnaperingen de punten tellen en na een kleine speech de prijsuitrijking doen.
Om 19.30u werd er aan tefal gegaan waar Jan en zijn Crew ons weer tot in de puntjes verzorgde. Als voorgerecht was er fanzantenmousse met een torentje wan knolselder, veenbesjes en een toast. Dan kregen we een reebiefstukje met keniaanse boontjes in spek , een peertje in rode wijn , een gebakken witloofje en een aardappel gevuld met gratin van aardappel en groene kool. Beiden natuurlijk met aangepaste wijn en water voor de liefhebbers. Daarna konden we rustig doorzakken bij koffie of thee met een pallet gebakjes.
Al heb ik de rit zelf niet kunnen meerijden , toch was het ook een schitterende dag voor mij.
Temeer door de stemming die er heerste en de meer dan tevreden reacties. De tips voor volgend jaar die ik gekregen heb worden zeker nagevolgd om de Herfstrit nog perfecter te maken.
De bourgondiers die meegedaan hebben weten wat de anderen gemist hebben.
Voor die er niet bij waren , vergeet het niet tijdig in jullie agneda te zetten voor volgend jaar :wink:

Laatste update 22/10/2013

Laatst bijgewerkt door 911-lover op 16 okt 2006 11:03, in totaal 1 keer bewerkt.

16 okt 2006 11:00
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Ex-964 C4, Ex-Boxster, EX Audi S8-> dreaming of cayenne turbo -> 996 gt3
MESTREECH
Bericht 
CHAPEAU VOOR KOEN

CHAPEAU VOOR KOEN

Wat hebben we weer genoten,het was een geweldige dag :wink:

Alles was perfect,de dag,het eten,het weer,de ambiance,jawel,het klikte allemaal goed,gezellige ploeg allemaal.

Op naar volgend jaar :idea: :idea:
Moeten we helaas weer een jaartje wachten.

Sluit me aan bij Marc,maak er maar de culinaire Herfstrit van,
was het geld zeker dubbel en dik waard,voor al diegene............
vul dat maar zelf in :idea:

Ga zo door ga zo door,jammer van de ochtendfoutjes maar dat kan iedereen gebeuren,werden er zelfs wat geinig van,vooruit achteruit ,terug,rondje rijden,opnieuw beginnen,

ach dat hoort er ook bij als het allemaal vlekkeloos is ,is het ook niet leuk :lol:

Koen,bedankt Joyce en Dave

http://www.degeusmakelaars.com

16 okt 2006 11:01
Profiel
Melbourne
Bericht 
911-lover schreef:
(...) werd er naar die locatie gereden waar Dave en Aphrodite post namen om iedereen de juiste richting te wijzen.

Nou Koen, ben maar blij dat er geen brokken van gekomen zijn, dan.

Voor diegenen die er niet bij waren: Aphrodite's kleding leidde (iig mij) nogal af.... 8) :cheesy: :wink:

16 okt 2006 12:00
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
964 C4 - 931 - 911 32 Targa G50 - Alpina B3 Cabrio -
Antwerpen
Bericht 
Ik heb alvast wat foto's online gezet: HERFSTRIT 2006
(Klik onderaan in de balk het uiterst rechtse icoontje aan om de foto's in groot formaat te zien)

Met dank aan Koen voor de prachtige locaties!

16 okt 2006 12:02
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
heb heel wat gemist, wat wordt de datum volgend jaar Koen?
...dan kan ik het alvast vastleggen :?

16 okt 2006 12:25
Profiel WWW Facebook 
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Het zijn echt prachtige foto's.
Vooral deze hebben mijn voorkeur

Afbeelding Afbeelding

16 okt 2006 12:26
Profiel WWW Facebook 
Hasselt/België
Bericht 
Marco schreef:
heb heel wat gemist, wat wordt de datum volgend jaar Koen?
...dan kan ik het alvast vastleggen :?

Dat moet ik even bekijken.
Hangt af wanneer ik mijn zoon heb.
De datum voor "die andere" Herfstrit is al bekend dus wordt het 1 of 2 weken ervoor . Leg ze dus allebeide al maar vast :wink:

16 okt 2006 12:28
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
911 turbo
Bericht 
Die steengroeve was echt een super locatie!

Afbeelding

16 okt 2006 15:48
Profiel
Hasselt/België
Bericht 
Mijn fotootjes zijn (eindelijk) allemaal verkleind en zullen nu ge-uploaded worden in het albummetje

16 okt 2006 16:02
Profiel WWW Facebook 
Hasselt/België
Bericht 
De foto's staan in het album

Afbeelding

16 okt 2006 17:18
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
patrick911 schreef:
Voor diegenen die er niet bij waren: Aphrodite's kleding leidde (iig mij) nogal af.... 8) :cheesy: :wink:

Heeft niemand daar een foto van :mrgreen: , als illustratie van wat men allemaal gemist heeft....

16 okt 2006 17:21
Profiel WWW
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Afbeelding

:wink:

En nog erg aardig ook! 4:2=2 :lol: :wink:

Super dag gehad, super locaties, lekker eten, goede sfeer, zoals het Goede Doel ooit al zong:

" Ik heb getwijfeld over Belgie, omdat iedereen daar lacht, heb getwijfeld over Belgie, want dat taaltje is zo zacht..."

De Belgen en zeker Koen weten wat het goede leven is. En dat op slechts een goed uurtje rijden!

Iedere Euro dubbel en dwars waard! Vond eht bedrag sowieso al te laag, dus had daarom al iets meer overgemaakt, maar dat werd direct door Koen gesignaleerd en subiet in cash terruggestort. Dus dat werkte ook al niet? Weet niet hoe hij het fixt, maar een Euro lijkt in Belgenland toch veel meer waard te zijn dan in NL! :wink:

Tijd is alleen zo snel om! Is het niet mogelijk om volgende keer een verplicht koffiepunt met een vraag halverwege in te bouwen om nog een beetje met de PF-ers en aanhang bij te kunnen o.h. ?

Volgende keer zijn we er hopelijk weer bij!

16 okt 2006 17:44
Profiel
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Oh ja, de 911 is ook van onderen weer helemaal schoongekieteld door het zahcte groene gras op menig karrespoor! :lol:

16 okt 2006 17:46
Profiel
Melbourne
Bericht 
Jeroen C3.0 schreef:
Is het niet mogelijk om volgende keer een verplicht koffiepunt met een vraag halverwege in te bouwen om nog een beetje met de PF-ers en aanhang bij te kunnen o.h. ?

Dat was er ook, alleen reden wij daar 4 keer voorbij (tussen Peer, Lillo en Zolder)..... :wink:

16 okt 2006 17:53
Profiel WWW
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
:lol: :lol: :lol:

En dan toch als een van de eerste bij La Boute/lunch aangelanden en als eerste aan tafel zitten.... da's dan toch best knap toch? :wink:

16 okt 2006 17:56
Profiel
Melbourne
Bericht 
Jeroen C3.0 schreef:
En dan toch als een van de eerste bij La Boute/lunch aangelanden en als eerste aan tafel zitten....

Ja, erger nog, de tweede keer wij dus weer:

911-lover schreef:
Om stipt 18.00u kwamen we bij het St Hubertushof aan waar er al 3 wagens waren aangekomen.

Ahum, bedankt TomTom.... (en eh, sorry Koen :wink: )

Maarre, je hebt wel gelijk Jeroen. Het sociale aspect is op zo'n dag voor ons ook zeker zo belangrijk. Gewoon leuk om eens wat namen bij de forummers te kunnen plaatsen.

Btw, nog niks van R.M.Boosten gehoord. Had het idee dat pappa Boosten het zeker zo leuk vond! :thumright: 8)

16 okt 2006 18:00
Profiel WWW
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Die heeft vannacht van bolletjes en pijltjes gedroomd denk ik! :lol:

16 okt 2006 18:12
Profiel
PorscheForum Rakker
911 3.2/1987
Gorinchem
Bericht 
En Jeroen waarvan (of van wie) heb jij vannacht gedroomd?:wink: :lol:

16 okt 2006 18:21
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 283 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende