Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 21:31

Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
The 15 year itch... 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Inmiddels is het stuurwiel gemonteerd in de auto. Even wennen, maar het is een erg fijn stuur. Stukje dikker dan origineel en ook wat kleinere diameter wat ik wel prettig vind. Als je geen boordcomputer hebt kan dat echter wel inhouden dat je wat lastig kan zien hoe snel je rijdt, maar goed, we mogen (en kunnen) in dit land toch zelden harder dan 120 km/u...

Afbeelding

17 okt 2006 15:12
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Rob964Tip schreef:
Het stuur mag van mij best ong. 2 cm naar me toe komen.

Met de originele naaf komt het stuur al wat verder naar je toe. Ik denk tussen de 1 en 1,5 cm...

17 okt 2006 15:14
Profiel
PorscheForum Junkie
911 carrera 3.2 '86
Kapelle
Bericht 
Ziet er erg mooi uit zo!

17 okt 2006 15:14
Profiel
PorscheForum Rakker
993 C2 1995
Belzjiek
Bericht 
Ik zou best ook zo'n stuur willen, en al zeker als dat betekent dat het en paar cm meer naar me toe komt.

Kan je een tipje van de kostensluier oplichten ?
En terwijl ik toch aan het vragen ben : welke radio ontwaar ik in uw auto ? De mijne is namelijk vermist.

Alvast bedankt,

Peter R.

17 okt 2006 15:25
Profiel
Bericht 
Peter R. schreef:
Ik zou best ook zo'n stuur willen, en al zeker als dat betekent dat het en paar cm meer naar me toe komt.

Kan je een tipje van de kostensluier oplichten ?

Incl. BTW: € 650, maar voor de 993 is de naaf € 25 goedkoper (dat houdt dan ook in dat het niet zeker is dat bij de 993 het stuur naar voren komt, maar ik vermoed van wel, want het maakt per stuurwiel uit of het geheel naar voren komt). De aanpassingen komen op ong. € 100, waarbij het plaatje welke het Raid merkje dient te vervangen het moeilijkst te verkrijgen is (ik heb het geluk dat mijn buurman een bedrijf heeft die deze plaatje maakt). Maar ik heb er nog wel een paar op voorraad...

Citaat:
En terwijl ik toch aan het vragen ben : welke radio ontwaar ik in uw auto ? De mijne is namelijk vermist.

JVC KD-AVX1

Is een autoradio met dvd video en beeldscherm (thans ook verkrijgbaar in breedbeeld, maar ik moest weer eens early adaptor zijn). Wordt door mij tevens gebruikt voor navigatie (waarvoor een separate computer nodig is, maar op marktplaats kun je voor tegen de € 500 je slag slaan en bovendien heb ik er nog een liggen (mag voor € 400 weg) mocht je zoiets willen).

17 okt 2006 15:56
Profiel
PorscheForum Junkie
Zuid Limburg
Bericht 
't ziet er gelikt uit! :D

17 okt 2006 17:34
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
ex Midnight blue 928 GTS 1995
Heerenveen
Bericht 
Sanhi schreef:
Ik moest ook denken aan de opmerking van speedy, loop je de rest van je leven met Porsche in spiegelbeeld op je voorhoofd ;)

Lijkt me in elk geval beter dan welk ander logo ook :!: :wink:

Btw, ik vind het een zeer mooi stuur. 8)

18 okt 2006 8:50
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2