Auteur |
Bericht |
horn
PF #57
|
In ons taalgebied ook. Maar die bedoelde ik niet (beetje te definitief).
Ik bedoelde er zo eentje
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
19 okt 2006 7:41 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
De schandpaal.
Veel leuker.
Mogen we dan ook met rot fruit etc werpen
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
19 okt 2006 12:09 |
|
|
2.2E_69
911 2.2E targaGoirle, NB
|
Bij onze auto's hadden we 't gelukkig enkele uren naderhand ontdekt dat er een zuur op zat, zodat het (denk ik) niet te ver was ingebeten.
Al moest toch wel de bumper opnieuw verchroomd worden en een stuk van de kont opnieuw worden gespoten
Ik denk dat dat pure afgunst/jaloezie was. Wie gaat er midden in de nacht z'n bed uit om zoiets te doen, dan ben je toch niet goed
Het was in een klein dorpje waar zo'n beetje iedereen elkaar kende, en er hoeft er maar ééntje tussen te zitten die niet uit kan staan dat je zo'n auto rijdt
|
19 okt 2006 12:14 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Ben ik het helemaal mee eens hoor. Maar kom hier maar eens in Rotterdam of Amsterdam kijken. Bepaalde wijken daar zijn de 'ukkies' van 14 echt niet te beroerd om je auto van voor naar achter te verzieken met een 20 cm lang mes. En diezelfde typetjes zie ik er ook voor aan dat ze rustig een potje accuzuur over je wagen uitgieten.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
19 okt 2006 13:05 |
|
|
craze
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
|
Ben ik het helemaal mee eens hoor. Maar kom hier maar eens in Rotterdam of Amsterdam kijken. Bepaalde wijken daar zijn de 'ukkies' van 14 echt niet te beroerd om je auto van voor naar achter te verzieken met een 20 cm lang mes. En diezelfde typetjes zie ik er ook voor aan dat ze rustig een potje accuzuur over je wagen uitgieten.[/quote]
helaas niet alleen daar maar tegenwoordig overal, toppunt vind ik als je bij de plaatselijke supermarkt staat en er komt een auto naast je staan en boem... gooit zo de deur open tegen jouw flank
vervolgens wordt je dan zo debiel aangekeken van'' wat mot je nou, ik mot toch uit de auto kunnen komen'' dat je denkt dat jij je auto niet goed geparkeerd hebt, oftewel je denkt dat het aan jou ligt
strekking: ook al parkeer jezelf ook zo netjes (midden in een vak, rekening houden met andermans auto), de ander doet dat niet ''
_________________________________________ 911 redenen om de 3.2 te pakken!
www.thefloorfactory.nl
|
19 okt 2006 15:28 |
|
|
Carrera4s
997SBelgische kust
|
Ik probeer zulke parkeersituaties ook te vermijden, maar heb toch een tweetal zo'n deukjes in mijn P gekregen !!
Nu, een verschil met de meesten hier : ik til er niet te zwaar aan, 1 keer goed vloeken en ermee leven, want zo hard valt het nu ook niet op (enkel bij bepaalde lichtinval).
|
19 okt 2006 15:48 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
heb ik ook, leuk is anders; maar het blijft een auto ...
_________________________________________ Got coffee?
|
19 okt 2006 15:51 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Voordat ik in 'de grote stad' ging wonen was mijn BMW ook puntgaaf. Maar hier worden in de parkeer garage of op de parkeerplaats ook gewoon de deuren open gegooid om vervolgens tot de ontdekking te komen dat er nog een auto naast stond.
Inderdaad één keer flink vloeken en op je kiezen bijten en verder blijft het een auto.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
19 okt 2006 16:28 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
19 okt 2006 21:25 |
|
|
wilcof
nog geenFraneker
|
Gieten ze chemicalien over auto s?
T wordt ook steeds gekker in dit land. K hoop dat t jullie porsches bespaard blijft, zou echt flippen als t over een auto van mij zou gebeuren.
|
19 okt 2006 22:07 |
|
|
jeroenoop
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
|
_________________________________________ porsche is een virus,maar je voelt je beter.
|
19 okt 2006 22:34 |
|
|