Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 1:49

Antwoord op onderwerp  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
vraag in het hol van de leeuw 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht 
hallo nogmaals,
ben nu een week of 7 verder en het is er nog steeds niet van gekomen om met een 996 te rijden, maar heb vanmiddag een proefrit gemaakt in een ferrari 348. Wilde dit een keer meemaken maar dit is niet mijn auto. De auto rammelt en kraakt aan alle kanten. Weet niet of dit bij alle ferraries is maar geen comfort . De auto begint pas bij 4500 toeren zijn best te doen en de prestaties vielen mij een beetje tegen (voor 300pk) t.o.v. mijn eigen auto. Onder de 4500 toeren is de auto niet thuis. en de bediening van koppeling en rem gaat zeer zwaar. Ook het schakelen gaat zwaar. Het jankende geluid op toeren is wel mooi. Dit is zeker geen auto voor mij temeer omdat ik en auto wil die ik dagellijks kan gebruiken. IK denk dat een ferrari hiervoor niet geschikt is. Wilde jullie deze ervaring niet onthouden

18 okt 2006 23:45
Profiel
PorscheForum Junkie
964 C2 Coupe 91'
Twenteland
Bericht 
Mijn collega heeft ook een 348. Heb er een paar keer in gereden en deel je mening volledig :wink: Buiten dat vind ik hem samen met de Mondial ook nog eens spuuglelijk :pukel:
Aan de andere kant vind ik een 355 wel weer mooi... :lol:

19 okt 2006 8:50
Profiel
PorscheForum Rakker
Maldegem
Bericht 
Godspeed schreef:
het interieur van een spyker vind ik nochtans grote klasse! Vooral die zichtbare stang van de versnellingsbak :shock: ...

Afbeelding Afbeelding

Leuk weetje; die mannen van Spyker hebben een patent op hun versnellingsbak.

19 okt 2006 11:08
Profiel
PorscheForum Junkie
Zuid Limburg
Bericht 
De versnellingsbak vind ik ook wel cool, maar dat interieur voor de rest vind ik persoonlijk not-done!

Iets teveel koetsen bestudeert ofzo :P (Ja ik weet 't, die hadden geen stuur)

19 okt 2006 13:02
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Wel erg mooi zo'n interieur van een Spyker. Al heeft het mijn persoonlijke voor keur niet ik kan het wel waarderen

19 okt 2006 13:13
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
*in between Porsches* ex 993 C2 coupe ex 993 C2 cabrio ex 964 C4
Bericht 
Vette rp schreef:
hallo nogmaals,
ben nu een week of 7 verder en het is er nog steeds niet van gekomen om met een 996 te rijden, maar heb vanmiddag een proefrit gemaakt in een ferrari 348. Wilde dit een keer meemaken maar dit is niet mijn auto. De auto rammelt en kraakt aan alle kanten. Weet niet of dit bij alle ferraries is maar geen comfort . De auto begint pas bij 4500 toeren zijn best te doen en de prestaties vielen mij een beetje tegen (voor 300pk) t.o.v. mijn eigen auto. Onder de 4500 toeren is de auto niet thuis. en de bediening van koppeling en rem gaat zeer zwaar. Ook het schakelen gaat zwaar. Het jankende geluid op toeren is wel mooi. Dit is zeker geen auto voor mij temeer omdat ik en auto wil die ik dagellijks kan gebruiken. IK denk dat een ferrari hiervoor niet geschikt is. Wilde jullie deze ervaring niet onthouden

Deel je mening over de F348, en ja, mijn ervaring met Ferrari (heb in 3 exemplaren gereden) is ook om het mild te zeggen 'piepen & kraken zonder al te veel comfort' maar ben ook van mening dat zowel de Chevy Corvette als de Ferrari eigenlijk niet te vergelijken zijn met een 911; daarom ook mijn advies: ga eens rijden in een 993 of een 996 !

20 okt 2006 19:54
Profiel
PorscheForum Junkie
911 carrera 3.2 '86
Kapelle
Bericht 
Chris_fst schreef:
Leuk weetje; die mannen van Spyker hebben een patent op hun versnellingsbak.

en R.M.Boosten die vervolgens schreef:
De versnellingsbak vind ik ook wel cool.

:scratch: Spyker versnellingsbak:
Afbeelding

De versnellingsbak (waarschijnlijk ook van Audi) zit toch netjes onder de auto uit het zicht? Ik neem aan dat het schakelmechanisme bedoeld wordt :idea: Dat vind ik leuk verzonnen, maar van zo'n Spyker kan ik nou niet echt warm of koud van worden :? Ik vind het eigenlijk lelijke gedrochten.

20 okt 2006 20:04
Profiel
PorscheForum Junkie
Zuid Limburg
Bericht 
Juist... dat bedoelen we ;)

20 okt 2006 20:07
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Maasmechelen
Bericht 
Double G schreef:

Ik vind het eigenlijk lelijke gedrochten.

Ben ik eigenlijk helemaal met je eens...

20 okt 2006 20:51
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Groningen
Bericht 
En ik helemaal niet. Prachtige kont, waanzinnig mooi interieur.

Afbeelding

Zet dat lelijke gedrocht maar op m'n oprit.

Afbeelding

20 okt 2006 20:54
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Jort schreef:
Zet dat lelijke gedrocht maar op m'n oprit.

Ze is onderweg. Heb haar je adres gegeven...

Afbeelding

:twisted: :wink: :lol:

20 okt 2006 21:17
Profiel
PorscheForum Rakker
nog geen
Franeker
Bericht 
V8 geluid is idd indrukwekkend. Vind ik ook erg mooi om te horen. Ik moet bekennen dat ik corvette s ook leuk vind. Het geluid klinkt prima, maar toch denk ik dat t nooit zo strak zal sturen als een 911.

Maar toch denk ik dat porsche mij meer raakt.

Vermoedelijk omdat een 911 de perfectie benaderd, een 911 heeft in de regel niet extreem veel vermogen nodig om verpletterend snel te zijn. De pk s worden effectief in snelheid omgezet.

20 okt 2006 23:37
Profiel Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 62 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3