Auteur |
Bericht |
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
Leuke dag jongens, maar met die Panamera hebben ze wel hun uiterste best gedaan (en nog gelukt ook) om deze zo lelijk mogelijk te maken, en van die nieuwe cayenne word ik nu ook niet echt warm....GT2w daarentegen, jummie
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
22 okt 2006 8:19 |
|
|
De Geus
Ex-964 C4, Ex-Boxster,
EX Audi S8-> dreaming of cayenne turbo -> 996 gt3MESTREECH
|
Sluit me aan bij Marcel,wel een puike dag geweest als ik dit allemaal zo lees.......
_________________________________________ Life is short,ride hard !!!
http://www.degeusmakelaars.com
|
22 okt 2006 8:20 |
|
|
ECT
|
|
22 okt 2006 9:36 |
|
|
John
Cayenne
|
Heb je het geluid nog niet gehoord als zo'n 997 GT2 vol tegen de toerenbegrenzer op 5 meter van je oren voorbij knalt............ het woord "Orgasme" is het eerste waar je aan denkt........
Verder is mij iets belachelijks op gevallen.............tijdens de toer in de fabriek waren ze net een berg GT3 rs aan het maken......witte-oranje en zelfs appelgroene (jeminee wat een ding) maar al die GT3 rs gingen van de band met ful opties............PCM navi-Airco...............de meeste GT3 rs gaan dus puur voor de pats de showroom uit, geen echte liefhebbers.
Is dus schijnbaar nodig om op het circuit navi en airco te gebruiken.
Een GT3 rs moet zo spartaans als mogelijk zijn.
Zag ook wat GT3 cup racers van de band lopen......die waren echt licht, met die deurtjes zonder raampjes, plastic etc.
|
22 okt 2006 10:43 |
|
|
Riccio4S
996 4SGrubbenvorst
|
@John,
hebt je dus al een GT3 besteld?
_________________________________________ crazy italian........
|
22 okt 2006 10:50 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Had ik wel willen bij zijn.Moet zalig bezoekje geweest zijn.
Het is jullie gegund hoor !!!
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
22 okt 2006 11:02 |
|
|
John
Cayenne
|
Nee joh..............centen ff niet en een GT3 is het denk niet voor mij, ben niet zo'n racer.
Gister heelijk op de Autobahn kunnen gassen en geloof me daar is een normale 911 ook helemaal in zijn element.......
|
22 okt 2006 11:07 |
|
|
Riccio4S
996 4SGrubbenvorst
|
ik heb in Oirschot een 997 GT3 gezien, in wit, met mooie luchthappen langs voorbumper, bij motorkap. Was prachtig, en wat geluid!
Wit komt wel in de mode......
|
22 okt 2006 11:11 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
ach de trend moest even gezet worden
_________________________________________ Got coffee?
|
22 okt 2006 12:20 |
|
|
Riccio4S
996 4SGrubbenvorst
|
Ja Marco, er waren in Oirschot tenmiste 4 witte beauties...
hulde de wit Porsche!
|
22 okt 2006 12:25 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
molto elegante
ik begin er ook steeds meer aan te wennen dat witte
_________________________________________ Got coffee?
|
22 okt 2006 12:50 |
|
|
porschehenk
996 Carrera 4S MK2
Ex 964 Carrera 2 en 993 Targa
|
Rob,
De cayenne van voren zal best zo worden, echter de achterkant wordt ook gewijzigd zoals wij vrijdag hebben gezien. en die is foei lelijk. de lampen lopen nu omhoog. volgens mij ala Volvo Xc90 en dan nog hoger richting dak.
We zullen het straks wel zien.
Grt
_________________________________________ Life is nice, driving 300 in a Porsche even nicer
|
22 okt 2006 12:58 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
My favorite! Vond het dan ook helemaal geweldig om na de sprong gewaagd te hebben met mijn limoengroen/zwarte carrera sticker/ spoiler terug erop project,
te zien dat de GT3RS er eerst in oranje
en later in signaal groen opdook.
Mooi dat Porsche net zo'n retro seventies gevoel heeft! Nu een jaartjeof 6 geduld en een 997 GT3 RS gebraucht proberen te kopen. Liefst een oranje, staat leuk naast mijn groene C3.0. Tegen die tijd is de stomme BPM regel misschien ook al wel verdwenen.
Ben het wel met John eens, als je een GT3RS met PCM en Airco besteld, dan snap je het concept RS niet. Bestel dan gewoon een GT3, ook leuk!
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
22 okt 2006 14:46 |
|
|