Auteur |
Bericht |
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
... en dan is dit nog de minste - Gizmo kon gewoon z'n weg weer vervolgen
|
21 okt 2006 0:30 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Snap ik, maar hoe komen ze aan mijn adres? Nooit eerder post van Porsche gehad... Vind het absoluut niet erg, don't get me wrong!
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
21 okt 2006 0:39 |
|
|
bert964c4
vianen
|
Als je je gegevens bij een porsche centrum achter laat zal dat best in Leusden bekend worden via onderling contact lijkt mij, ze zijn tenslotte wel de importeur
_________________________________________ Ich liebe luft!
|
21 okt 2006 0:45 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Dat ook. Maar het RDW verkoopt ook NAW gegevens van auto eigenaren. Alleen ze doen dit niet rechtstreeks, maar via zogenaamde RDW-providers. Verder meen ik dat verzekeringsmaatschappijen hun bestanden ook verkopen.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
21 okt 2006 7:27 |
|
|
Riccio4S
996 4SGrubbenvorst
|
gisteren in Oirschot geweest, wegens klein beurt (met chauffeur daarbij.... ).
Ze hebben ook de nieuwe Targa, maar zwart. Veel leuker dan Mazda rood, dacht ik.......
_________________________________________ crazy italian........
|
21 okt 2006 9:12 |
|
|
cvaniperen
Ex 996 Targa - Ex Macan S - 997 GTSGooi
|
Toch raar... En een Targa én klant van PCG, maar geen uitnodiging...
_________________________________________ I don't run from trouble, I run over it...
|
21 okt 2006 9:19 |
|
|
928GTS
ex Midnight blue 928 GTS 1995Heerenveen
|
Hier de uitnodiging van Porsche Centrum Leusden.
Ik denk dat wij 11 november maar even gaan shoppen daar
_________________________________________ Don't worry about tomorrow, God is already there.
|
21 okt 2006 10:05 |
|
|
ER
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997Rosmalen
|
Da's inderdaad vreemd...... aangezien ik én geen targa bezit, én geen klant ben van PCG, maar tóch een uitnodiging.
Kwestie van in het juiste bestandje zitten waarschijnlijk.
Laatst bijgewerkt door ER op 21 okt 2006 11:15, in totaal 1 keer bewerkt.
|
21 okt 2006 10:10 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Je mag die van mij wel hebben,heb er 2 gekregen.....................in Leusden
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
21 okt 2006 11:01 |
|
|
Sandra & Eric
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
|
Wij kregen ook nooit post van Pon, maar nu wel en we hebben post uit Heteren.
Wij gaan naar Heteren, de line up bekijken, dat lijkt ons wel heel mooi om te zien. Foto´s ga ik zeker maken.
Zijn wij dan de enige die naar Heteren gaan
Lekker rustig
_________________________________________ Flee from hate, mischief and jealousy Don't bury you thoughts, put your vision to reality Wake up and live ~Bob Marley~
|
21 okt 2006 11:32 |
|
|
whybe
|
nee, ik ga niet,
Ik heb de auto 9 september tijdens de Porsche World Tour gezien en daar werd hij door Gijs van Lennip onthuld!
Prachtige wagen, kleur helemaal goed, zilver met zwart leer en zwarte hemel
_________________________________________ Seat Leon driver echter 964 RS dreamer
|
21 okt 2006 13:33 |
|
|
marknineoneone
964 C2 Coupe 91'Twenteland
|
Ben ook van de partij...
_________________________________________ If you want to make a small fortune in motorsport
than start with a big one!
|
21 okt 2006 19:58 |
|
|
marknineoneone
964 C2 Coupe 91'Twenteland
|
Nee hoor! Daar ga ik zeker ook ff buurten (post uit Heteren en uit Leusden gekregen )
_________________________________________ If you want to make a small fortune in motorsport
than start with a big one!
|
21 okt 2006 20:00 |
|
|
red devil
971 Panamera gts
991 Turbo S /ex
930 Turbo (ex) /
970 Panamera (ex)Zwolle
|
11 nov. lijkt me prima.
_________________________________________ TURBO EARGASM !
|
21 okt 2006 20:08 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Ik zal Alice maar verwittigen, dat je ze je opsluit voor dat je gekke dingen doet in wonderland
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
21 okt 2006 22:48 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Dat is misschien wel verstandig Paul, doe dat maar voor de zekerheid
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
21 okt 2006 22:58 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Ik rijd regelmatig langs het PCG en ga dus zeker even een kijkje nemen. Vooral zo'n historisch overzicht is altijf leuk om bij elkaar te zien.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
21 okt 2006 23:38 |
|
|
horn
PF #57
|
elke dag friesland-delft en jij rijdt regelmatig langs PCG???
Geen wonder dat je zoveel kilometers rijdt. Al zit je in die handel, wellicht is een tomtom (of een zegmaarMauricezegmaarMaurice ) toch iets voor jou...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
22 okt 2006 0:29 |
|
|
cvaniperen
Ex 996 Targa - Ex Macan S - 997 GTSGooi
|
Ik ga naar Heteren. Moet er 1-11 toch zijn om PSE eronder te laten zetten en dan pak ik wel de uitnodiging op.
_________________________________________ I don't run from trouble, I run over it...
|
22 okt 2006 10:54 |
|
|
mike targa
ex911 ex964 ex996 ex 996 turbo nu 997 gt3apeldoorn
|
wij hebben een uitnodiging van PCL en gaan daar op 11 november na toe zijn rond 11.00 uur voor diegene die ddar ook zullen zijn tot dan ...
|
22 okt 2006 18:32 |
|
|
D-Dreamer
Boxster S 2001Rozenburg
|
ook hier is het kleurige envelopje op de mat gevallen.
Staan alleen geen tijden bij (of zijn het de normale showroomopeningstijden).
Met de intro van de Cayman S was het groots opgezet en in de vroege avond.
Zouden ze dat met de Targa ook doen??
|
22 okt 2006 22:37 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Tegenwoordig is het Leeuwarden-Vianen. En ik kom regelmatig bij een kennis in Arnhem en dan is Heteren slechts een klein stukje om.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
22 okt 2006 22:51 |
|
|
horn
PF #57
|
je hebt gezien dat het een week duurt he... dat zijn een heeeeeeeele hoop hapjes...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
23 okt 2006 6:35 |
|
|
D-Dreamer
Boxster S 2001Rozenburg
|
Bij Wittebrug zijn het slechts drie dagen.
en om nu voor de hapjes drie maal naar Leidschendam te rijden lijkt mij iets te veel van het goede. (je krijgt trouwens maar 1 jaarboek)
Een van die dagen valt toevallig op de Minimeeting Zuid-Holland dus als ze appeltaart hebben is het een goed plan om met zijn allen daar even binnen te wippen
|
23 okt 2006 17:10 |
|
|
Deathtrap
SpeedGelb 987.2Kaatsheuvel
|
Tja... met mijn kleine modelletjes krijg ik geen uitnodiging, dus ik hoop dat diegene die gaan lekker wat foto's schieten. Want 7 generaties targa, is een mooi gezicht
Mijn favotier is denk ik toch wel de oude Turbo Targa
Arno
_________________________________________ Arno
In 1963 vindt de werkelijke geboorte plaats van de automobiel. https://www.instagram.com/arno.smulders78/
|
23 okt 2006 17:52 |
|
|