Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 6:54

Antwoord op onderwerp  [ 79 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Aufwiedersehen Schumacher 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Amsterdam
Bericht 
Ach nieuwe tijden, nieuwe namen...
Ik heb nog steeds heimwee naar de tijd, van de TAG / met Prost en Lauda.
Sindsdien nooit meer zo van de F1 genoten.
( waardoor kwam dat nou toch :wink: :idea: )

24 okt 2006 8:54
Profiel
Westervoort
Bericht 
bert964c4 schreef:
@ Ms964. Had toch echt iets meer uitstraling dan schumi hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!, noem mij een punt waarom ik voor sch. warm zou moeten lopen of fan zou moeten zijn met al zijn onsportieve acties!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu hoef je alleen nog maar te zeggen dat je een fan van Damon Hill bent , en dat deze meer charisma en ballen had dan Schumi...en ik weet dat ik je nooit meer serieus hoef te nemen... :wink:

Ontelbaar...de keren dat MS zijn klasse heeft getoond...staat werkelijk niet in verhouding tot zijn "mindere" acties ; dit is écht een geval van het vergrootglas op enkele punten leggen... 8)

Ik verwacht trouwens over zo'n 2 jaar heel grote dingen van Kubica...

24 okt 2006 11:00
Profiel
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Jurgen schreef:
Ontelbaar...de keren dat MS zijn klasse heeft getoond...staat werkelijk niet in verhouding tot zijn "mindere" acties ; dit is écht een geval van het vergrootglas op enkele punten leggen... 8)

:thumright: Couldn't agree more.

Jurgen schreef:

Dat had ik ook met Montoya en Verstappen....... is er ook nooit uitgekomen. We zullen zien.

24 okt 2006 12:09
Profiel WWW
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
:@: Bert: "Wie gelijk heeft schreeuwt niet." 8)

bert964c4 schreef:
Kimi is de coming Man, eindelijk van die onbetrouwbare Mercedes af, en nu in een F, let maar op, Alonso zie je volgend seizoen niet meer,maar wel Kimi in de F !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
maar ja, da's mijn mening :lol: :wink:

Sommige mensen zien ook echt alleen wat ze graag willen zien en/of hebben een zeer selectief geheugen :roll: . Om de rijderskwaliteit van MS te beoordelen en jezelf af te vragen of het jammer is dat hij niet mee meedoet hoef je echter slechts naar de meest recente race in het algemeen en o.a. de inhaalactie(s) op Kimi (& Fisico) in het bijzonder te kijken. :idea:

24 okt 2006 12:44
Profiel
Groningen
Bericht 
Schumi krijgt een eiland bij Dubai kado. De arme drommel zat immers ook op zwart zaad.

24 okt 2006 13:07
Profiel
vianen
Bericht 
EriC4C schreef:
:@: Bert: "Wie gelijk heeft schreeuwt niet." 8)

bert964c4 schreef:
Kimi is de coming Man, eindelijk van die onbetrouwbare Mercedes af, en nu in een F, let maar op, Alonso zie je volgend seizoen niet meer,maar wel Kimi in de F !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
maar ja, da's mijn mening :lol: :wink:

Sommige mensen zien ook echt alleen wat ze graag willen zien en/of hebben een zeer selectief geheugen :roll:

DIT SCHREEUWT PAS.

Er staat dat ik MS echt vreselijke mooie dingen heb zien doen, er staat niet dat het geen goede coureur is, het is misschien wel de beste die er ooit geweest is en ik denk niet dat er de komende 30 jaar iemand zal zijn die dit even na gaat doen.

Er staat dat ik hem als persoon niet moet en dat ik daarom blij ben dat hij weg is. Dat is puur mijn mening, en ik denk dat er wel meerdere zijn die zo over hem denken.

En wat wil ik zien?? Gewoon mooie races, en ik denk dat Kimi gewoon de beste kansen heeft volgend seizoen, en dat wil niet zeggen dat ik dat graag wil zien.
Wat ik wil zien is een coureur uit Nederland die kampioen wordt, maar ja ook dat zal voorlopig niet gebeuren.
Zo, dat was het voor even.

25 okt 2006 22:13
Profiel
vianen
Bericht 
Jurgen schreef:
bert964c4 schreef:
@ Ms964. Had toch echt iets meer uitstraling dan schumi hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!, noem mij een punt waarom ik voor sch. warm zou moeten lopen of fan zou moeten zijn met al zijn onsportieve acties!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Voor wat betreft Kubica denk ik dat je wel een gelijk kunt hebben.

In het berichtje had je ook kunnen lezen dat ik MS echt mooie dingen heb zien doen en het is absoluut een geweldige coureur met mooie acties e.d, maar als ik hem al niet als persoon moet helpen die "mindere"acties alleen maar om dat voor mij te bevestigen.

25 okt 2006 22:19
Profiel
Westervoort
Bericht 
Ach ja...het zou ook minder leuk worden, als we allen fan van dezelfde coureur waren nietwaar Bert :wink:

26 okt 2006 6:52
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex-964 C4, Ex-Boxster, EX Audi S8-> dreaming of cayenne turbo -> 996 gt3
MESTREECH
Bericht 
er zullen heus wel nieuwe opstaan, en spannend blijven.

Maar toch ,vind ik het jammer, keek er graag naar,
ook al was het unne pruus :twisted:

http://www.degeusmakelaars.com

26 okt 2006 13:02
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
bert964c4 schreef:

Er staat dat ik hem als persoon niet moet

Heb jij hem ooit ontmoet dan?

26 okt 2006 14:37
Profiel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
ik wel, ooit op Silverstone samen met JAcky Stewart in bijna alle motorhomes geweest, en met veel een glaasje sap gedronken (Schumacher, Barichello, Coulthard). Allemaal aardige (en kleine) jongens.

26 okt 2006 15:33
Profiel
Groningen
Bericht 
Marcel schreef:
ik wel, ooit op Silverstone samen met JAcky Stewart in bijna alle motorhomes geweest, en met veel een glaasje sap gedronken (Schumacher, Barichello, Coulthard). Allemaal aardige (en kleine) jongens.

Gezien de foto in je album ben je zelf dan ook niet 1 van de grootsten? :wink:

26 okt 2006 15:37
Profiel
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Bericht 
Hoeiiiiiiiiiiiiii,die heeft lef :twisted: :twisted: :lol: :wink:

26 okt 2006 15:44
Profiel WWW
Westervoort
Bericht 
Afbeelding

...niet veel langer nee...en tóch heb ik 't idee, dat Marcel moeilijk in zo'n F1-auto zou passen... :wink:

26 okt 2006 15:49
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Marcel schreef:
Allemaal aardige (en kleine) jongens.

Precies.

Schumacher is introvert en dat oogt in de pers nu eenmaal niet altijd even fraai. Er zijn mensen die zeggen dat je je geen betere vriend kan wensen, maar ik denk wel dat Heinz-Harald F. daar een wat genuanceerdere mening over heeft. :twisted:

Hoe dan ook: als persoon staat hij zeker niet slecht bekend. Als het gaat om zijn professionele leven zijn er mensen die bepaalde acties van hem minder fraai vinden. Maar dat zegt dus helemaal niets over iemands persoonlijkheid. Jan Wouters is ook een bijzonder aimabele man, maar in het veld was hij een echte fietsbel (en goede Lee Towers imitator).

26 okt 2006 15:55
Profiel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
Jurgen schreef:
en tóch heb ik 't idee, dat Marcel moeilijk in zo'n F1-auto zou passen... :wink:

UHH HOEZO???? Pas anders nog prima in een zweefvliegtuig (uhh nou ja) en dat heeft er toch wel iets van weg....

Afbeelding

26 okt 2006 16:11
Profiel
Westervoort
Bericht 
En dan vraagt Jerommeke ook nog hoezo... :lol:

26 okt 2006 16:21
Profiel
vianen
Bericht 
Devils son schreef:
bert964c4 schreef:

Er staat dat ik hem als persoon niet moet

Heb jij hem ooit ontmoet dan?

Ja, tijdens een race festival in Oostenrijk 2 dagen voor de GP, was ie samen met Lauda en Barrichello :D :wink:
Die Barrichello is wel een leuk ventje maar die andere 2 :evil: :wink:

26 okt 2006 17:28
Profiel
Bericht 
bert964c4 schreef:
Die Barrichello is wel een leuk ventje maar die andere 2 :evil: :wink:

Wat hebben Schumacher en Lauda je aangedaan dan?

26 okt 2006 17:41
Profiel
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Jurgen schreef:

Ik verwacht dat juist meer van deze meneer:

Afbeelding

26 okt 2006 20:09
Profiel WWW
Westervoort
Bericht 
:wink: ...en nu denken mss heel veel mensen wss ;"who the f*ck is Sebastian? " :lol:

26 okt 2006 20:32
Profiel
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Jurgen schreef:
:wink: ...en nu denken mss heel veel mensen wss ;"who the f*ck is Sebastian? " :lol:

:mrgreen: Denk je? :wink:

26 okt 2006 20:37
Profiel WWW
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Vertel :!: :lol:

26 okt 2006 20:40
Profiel
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Ik vertel helemaal niets, wijsneus! :twisted: :wink:

26 okt 2006 20:47
Profiel WWW
Westervoort
Bericht 
Je weet 't zelf niet eens...krijg je als je zomaar een plaatje van het net plukt... :^:

26 okt 2006 21:01
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 79 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende