Ex. 911 Carrera 3.2 targa en Boxster Nu 964 cabrio, boxster S
Heb net even op de site gekeken en zie tot mijn spijt dat ze ze niet eens verkopen bij ons .(regio 3)
Verkoop begint a.s. maandag.
_________________________________________ Ergens ben je nergens.
27 okt 2006 16:11
Taatjen
lelystad
911 Carrera 3.2 schreef:
Heb net even op de site gekeken en zie tot mijn spijt dat ze ze niet eens verkopen bij ons .(regio 3)
Verkoop begint a.s. maandag.
Ik weet niet of je wel eens in Lelystad of Huizen komt? Zo ja dan wil ik maandag wel een poging voor je wagen om er 1 te bemachtigen. Dan kun je hem in 1 van die plaatsen ophalen.
_________________________________________ zet je mond niet in de derde versnelling indien je hersens nog in de tweede staan
27 okt 2006 18:07
Amethist
Ex. 911 Carrera 3.2 targa en Boxster Nu 964 cabrio, boxster S
Nee bedankt, kom niet veel buiten Utrecht.
Maar wel aardig aangeboden.
_________________________________________ Ergens ben je nergens.
28 okt 2006 19:29
ivo911
Zuid-Holland
Esset schreef:
Ik heb zelf een druppellader gekocht die een verloopstukje heeft naar mijn plus en min van de accu. Ik hoef alleen maar de stekker in dat verloopstukje te steken en klaar. Was wel wat duurder, maar absoluut de moeite waard. Niet dat gedoe met klemmen of cig.aanstekers.
Voorkap even poppen. Stekkertje pluggen en laden maar.
Gekocht bij de Brezan.
Klopt.
Heb ik ook gedaan. Gewoon een losse verloopstekker (zelfde als sigarette aansteker kopen (mannetje vrouwje) snoer verlengen en gelijk netjes wegwerken in je garage. Nooit meer kleedje optillen en zo. Inpluggen en klaar.
_________________________________________ ..en toch blijft er genoeg om van te dromen.....
29 okt 2006 7:01
MyFirst964
964C4
Amsterdam
Nog ff een vraag...
Wie zet de druppelaar over de accu bij aangesloten accukabels en wie koppelt de accu echt los?
Bij gebruik van de Lidl lader...
09 nov 2006 13:15
rob964.c4
964.c4
assendelft
ik gebruik geen lader maar als je los wilt koppelen neem dan deze accuklemmen, makkelijk en zien er ook beter uit.
met een beweging vast of los.
robert
_________________________________________ remmen is angst
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum