Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 6:40

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Lidmaatschap NPC 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Zo,alles gezegd,en nu een slot erop.

29 okt 2006 13:55
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
EriC4C schreef:
Het is uiteraard mogelijk om het aspirantlidmaatschap ter discussie te stellen en de plaats daarvoor is inderdaad de ALV. Aspirantleden mogen daar inderdaad ook hun zegje doen ….. maar hebben geen stemrecht! Leden stemmen dus over het eventueel afschaffen van het aspirantlidmaatschap .....

:salut:

Had dan die disussie dan ook daar gevoerd, maar om (voor mij begrijpelijke) redenen heb je bedankt om dat te doen.

Verder nu geen gezeik meer, meer dan 500 leden hebben het er schijnbaar toch naar hun zin, diegene die zich daar niet thuis voelen moeten opzeggen, en een andere club opzoeken, zijn der genoeg.

Daar zijn ledenvergaderingen voor, en Eric wist ook dat het aspirantlid bij de NPC zou verdwijnen.......

Laatst bijgewerkt door John op 29 okt 2006 15:14, in totaal 1 keer bewerkt.

29 okt 2006 15:05
Profiel
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
Vind het ook beetje overkomen als kleine kinderen gedrag....( :cry: :cry: :cry: )

Als het om persoonlijke redenen is, moet je het niet op een openbaar forum zetten.

Er bestaat helemaal GEEN BALLOTAGE gebeuren :!: :!: :!: :!: :!:

Dat er af en toe bestuur in een pak loopt (ook niet mijn keuze) maar wat dan nog....(Hooguit 3 keer per jaar !!!!)

Dat heb je in het bedrijfsleven dan toch ook last van. :roll:
Wat een gehannes allemaal :shock:

Je doet net of je als "aspirant" niet meetelt. -> Dit zal dan echt aan jezelf liggen. Ik ben als een jong broekie lid geworden van de NPC.
Door mezelf te profileren binnen de club, ben ik inmiddels voor velen een bekende... Als je je er niet thuis voelt (wat uiteraard mag) moet dat de reden zijn van je opzegging. En het niet op het aspirant gebeuren gooien.
Dit wist je vantevoren (Zoals je ook al aangaf.)

29 okt 2006 15:38
Profiel Twitter 
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
Overigens vind ik de vergelijking met Jehova's ook nog BULLSHIT !!!!

29 okt 2006 15:39
Profiel Twitter 
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
EriC4C schreef:
Aangezien ik niet verwacht dat ik de komende jaren meer(dere) evenementen zal kunnen bezoeken heb ik besloten om mijn lidmaatschap op te zeggen. De NPC voegt, zoals John al schreef, niets toe aan mijn “Porsche-leven”. Dat ik mijn lidmaatschap nu op zeg is omdat ik er voor pas om als aspirantlid zelfs structureel meer contributie te moeten betalen, omdat ik minder gebruik maak van de aangeboden activiteiten. Hogere contributie het eerste jaar is begrijpelijk vanwege eventuele “eendagsvliegen” en de kosten/energie die in een nieuw lidmaatschap moeten worden gestoken, maar voor “trouwe” aspirantleden die dat al jaren zijn vind ik dit onzin. Deze sponsoren tenslotte al de actieve leden. Eigen keuze, maar moet daarvoor ook nog eens extra worden betaald?

Kan me best voorstellen dat mensen hun hier aan storen, als ik eerlijk moet zijn, stoor ik me hier ook aan.

Gezien de lol die ik echter heb de keren dat ik erbij ben, denk ik laat maar.

Trouwens 5 activiteiten meedoen, voor iemand met een goed sociaal leven, is niet altijd zo evident.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

29 okt 2006 16:04
Profiel WWW
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
John4S schreef:
..... meer dan 500 leden hebben het er schijnbaar toch naar hun zin, diegene die zich daar niet thuis voelen moeten opzeggen, en een andere club opzoeken, zijn der genoeg.

Degene die begrijpend leest zal onderkennen dat ik niets gezegd heb over het eerste en het tweede ook heb gedaan. :|

Erick schreef:
Je doet net of je als "aspirant" niet meetelt. -> Dit zal dan echt aan jezelf liggen.
Als je je er niet thuis voelt (wat uiteraard mag) moet dat de reden zijn van je opzegging. En het niet op het aspirant gebeuren gooien.
Dit wist je vantevoren (Zoals je ook al aangaf.)

Zie mijn opmerking hierboven. 8)

Erick schreef:
Als het om persoonlijke redenen is, moet je het niet op een openbaar forum zetten.

:idea: Lees dit topic (nog) eens vanaf het begin. :roll:

29 okt 2006 16:15
Profiel
foxtrot / oscar
Bericht 
Eric, je zielige Calimero geleuter over 'aspirant' lid snijdt totaal geen hout en is gewoon zoeken naar een dom non-argument

want wat is het verschil eigenlijk tussen de contributie voor een apsirant- en een volwaardig lidmaatschap dan :?:
volgens mij gaat het over een tientje... triest hoor :roll:

En je moet al helemaal niet zeiken over het al dan niet hebben van stemrecht op een vergadering waar je zo-ie-zo al niet naar toe ging...

Hopelijk zijn we met je opzegging van het (aspirant) lidmaatschap nu ook een keer verlost van je eeuwige (en inmiddels stront vervelende) verongelijkte-kleuter-gedram erover (dat altijd op de meest ontoepasselijke en irrelevante momenten de kop op steekt - over Jehova taktieken gesproken)

Je kan weer draaikonten wat je wil, zoals iemand anders al poste... het zegt meer over jou en je minderwaardigheidscomplex dan over de club

Veel plezier verder... :!:

29 okt 2006 17:12
Profiel WWW
997 4S Cabrio ex. 993 4S, ex. 964 C4, ex. 968
Nederland
Bericht 
Gezellig hoor zo'n Porsche club :cry: Tjonge zeg, dit gaat helemaal dus nergens meer over. Ik ben bewust geen lid geworden van de NPC en val daar verder niemand mee lastig, maar om nu zo tekeer tegaan tegen elkaar vind ik wel jammer en naar ik denk ook onnodig. Draadje dicht en weer over Porsches posten s.v.p.

29 okt 2006 17:28
Profiel
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Jeroentje toch. :roll:

29 okt 2006 17:59
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
tijd om de boel op slot te gooien..........loopt uit de hand.

John

(nu ff moderator)

29 okt 2006 18:42
Profiel
Westervoort
Bericht 
Pff...anderhalve dag weggeweest...heb weer héél wat gemist :(

Ga mijn mening al helemaal niet meer vertellen, omdat het bijzonder weinig nut heeft , maar denk dat alles wel gezegd en verduidelijkt is van meerdere kanten.
Omdat ik verder wel zéker weet dat partijen niet nader tot elkaar komen en het met iedere post onvriendelijker wordt gooi ik 'm dicht.

Jurgen

29 okt 2006 18:50
Profiel
Westervoort
Bericht 
Zag dat jij in de tussentijd dezelfde gedachte had John...

Edit EriC4C: Idem. :thumright:

EriC4C aan het begin van dit topic schreef:
Wat mij betreft een onderwerp waar dus hier ook over gedicussieerd kan en mag worden, maar laten we het wel "netjes" houden. :wink:

Helaas wordt weer eens bevestigd dat zo'n opmerking niet overbodig is, maar dat er personen zijn die zich er desondanks niets aan gelegen laten. Triest en vooral erg jammer!

29 okt 2006 18:52
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 62 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3