Auteur |
Bericht |
tistijdvooreen996
|
 verzekering
Mijn verzekeraar zegT;
Quote:
Er zijn geen speciale eisen voor wat betreft de stalling van de Porsche.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ingelicht.
Met vriendelijke groet,
Centraal Beheer Achmea Internet Contact Centrum
|
30 okt 2006 13:32 |
|
 |
tistijdvooreen996
|
sorry, had bij ander onderwerp gemoeten 
|
30 okt 2006 13:32 |
|
 |
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Hoezo  Dit ontketent wel een Discussie.
Zoals ieder topic zo'n beetje...
CB heeft misschien wel geen speciale eisen maar is relatief duur imho. Verzekeraars die minder duur zijn kunnen dat alleen maar door de risico's te beperken  speciale eisen.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
30 okt 2006 13:36 |
|
 |
tistijdvooreen996
|
Nou, voor mij pakt het niet zo duur uit omdat ik ook mijn andere auto verzekerd heb bij CB/Achmea. Mijn jaarpremie voor de 996 zou 1020,- euro worden obv all-risk. Alleen minimaal klasse II alarm is vereist
|
30 okt 2006 14:25 |
|
 |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
ik heb (nog) geen garage, maar ik kon destijds geen goedkopere aanbieder vinden op basis van 20.000 km/jaar en dus zonder nachtclausule
_________________________________________ Got coffee?
|
30 okt 2006 15:48 |
|
 |
tippieporsche
boxer
|
Als je klasse 5 alarm laat inbouwen, voor 1000 incl. , zijn er geen avond clausules meer bij Turien.
|
30 okt 2006 20:57 |
|
 |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
klasse 5 heeft toch ook nog abonnementskosten en dan ook geen kilometerbeperking?
_________________________________________ Got coffee?
|
30 okt 2006 23:40 |
|
 |
ingo
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369amsterdam
|
Ook van Achmea: Avéro Achmea. Wat duurder dan anderen, maar wel zonder veel moeilijke voorwaarden. Check ze zelf en kijk of het ook voor jou een goeie keus is. Voor mij wel, in ieder geval... ('t lijkt wel of ik reclame voor ze maak, en dat is niet zo)
Voor echte reclame, klik op de links hier onder (sorry, commercieel...)
_________________________________________ http://www.ingomettes.nl
|
31 okt 2006 3:00 |
|
 |
thijzer
1978-er 928Hulsberg (L)
|
Je P allrisk verzekeren, doe je dat vanwege zelf toegebrachte schade of schade door vandalisme en diefstal (in de toekomst)?
Nu heb ik een vrij goedkope P, dus allrisk is volstrekt overbodig gezien de premies. Ik beperk het risico op schade wel door een aantal eenvoudige maatregelen:
- geen dure installatie, telefoon of sTomTom
- laat de portieren altijd open zodat niks ontwricht hoeft te worden
- neem de sleutel van de hoofdschakelaar altijd mee (zit links naast stoel)
- papieren zitten zo goed verstopt, dat ze er eigenlijk niet in liggen
Op die manier kan iemand die het echt wil natuurlijk altijd mijn auto slopen vanbinnen, maar dan hoeven ze niet eerst de ruiten eruit te slaan. Bovendien is zo snel duidelijk dat er niks te halen valt behalve de ijskrabber, pepermuntjes en de parkeerschijf.
Met je nieuwe Cayenne is het natuurlijk anders, maar ik ben ervan overtuigd dat als we met z'n allen weer eens onze auto verstandig gaan gebruiken, we veel gemakkelijker de boel open kunnen laten.
Daarnaast moeten ze onverlaten die een auto slopen, jatten of leegroven ter plekken kapotstampen.
Tot zover mijn bijdrage wat de verzekering betreft. Ik tik per jaar 60 euri af naar de verzekering en dan is deze jongen klaar.
_________________________________________ Wear sunscreen.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it. The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists whereas the rest of my advice has no basis more reliable than my own meandering experience…
|
31 okt 2006 15:16 |
|
 |
Lydia
|
Vandaag nogmaals geprobeerd mijn auto te verzekeren bij Assicuro. Maar niente, nada, niets, dus. Omdat ik een jaar geleden een schade aan mijn auto gehad zou hebben...
|
31 okt 2006 18:06 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
.... en dat was niet eens de ergste  toch ?
WB  BTW 
|
31 okt 2006 18:09 |
|
 |
Lydia
|
Thnx...
|
31 okt 2006 18:48 |
|
|