Auteur |
Bericht |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
Puttershoek is gesloten hoor
... woon gelukkig aan de goede kant van de rivier
_________________________________________ Got coffee?
|
30 okt 2006 23:37 |
|
|
paulb
ex 964 Turbo 3.3
|
staat binnen, "garage gedoe" is opgelost met een electrische roldeur, superfijn, auto in, knopje indrukken en wegwezen. Als ik terugkom weer op hetzelfde knopje , wachten tot de deur is geopend en weer de garage in, motor uit in en dan weer op dat knoppie drukken . Uitstappen, auto+schuur op slot/alarm en dan gerust gaan slapen.
Ik laat'm af en toe wel eens buiten staan als ik op bezoek ben en daar overnacht maar dan wil ik s'ochtends wel altijd even weten of ie er nog staat zonder vandalisme uitingen , dat heb ik dus niet als ie thuis in de schuur staat . Geen must maar wel een geruster gevoel
Ik had'm ook gekocht als ik geen schuur/garage had gehad maar ja als ik die schuur toch heb kan ik 'm er maar beter inzetten lijkt me.
|
30 okt 2006 23:39 |
|
|
ruud964
Hoeksche Waard
|
De Hoeksche Waard heeft zijn charmes, maar het is hier nu wel een modderzooitje. Ach ja hoort er ook wel een beetje bij. Komt die c4 toch nog goed van pas
|
30 okt 2006 23:41 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
in Heerjansdam geboren... ook al aan de goede kant
... maar ook daar een modderzooi met al die spruitenboeren
_________________________________________ Got coffee?
|
30 okt 2006 23:43 |
|
|
Roi
niet meer....
|
P overnacht in de garage indien thuis of per uitzondering onder de carport.
Andere wagens staan of aan straat of onder carport/oprit.
Wat een luxe zeg bedenk ik me nu ik het bovenstaande lees.
Roi
_________________________________________ Alles is relatief....maar o wat had ik mijn Porsche lief.
|
31 okt 2006 0:27 |
|
|
HJDB3.2
Amersfoort. 996.
|
Beestje staat gewoon buiten in weer en wind. Vind het wel stoer zo'n "vieze" auto. Begrijp ook niet waar de "poetsers" telkens weer de tijd en zin vandaan halen (maar heb er wel respect voor, hoor...).
_________________________________________ 7e plaats jubileumrit 2006 en 2e plaats in 2013!!! Porscheverleden: 924 / 944 S2 cab. / 3.2 uit '87 / 964 / 968 / 911SC
|
31 okt 2006 0:40 |
|
|
ingo
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369amsterdam
|
Re: garage, oprit... of buiten?
Ik heb 'm binnen staan. Woon in hartje Amsterdam. In 10 a 15 minuten fietsen ben ik bij m'n garage (binnen). Als ik een P zou hebben vanaf 964, zou ik 'm eerder buiten durven laten en voor de deur dan mijn '70-je...
_________________________________________ http://www.ingomettes.nl
|
31 okt 2006 2:47 |
|
|
erik_911sc
ex 911 SC '77 & ex 911 3.2 '86
|
De vorige stond buiten, was wel grappig want de komt de auto ook nog eens ergens (zonder z'n bestuurder wel te verstaan). Dook ie ineens in België op de stoutert
|
15 nov 2006 15:44 |
|
|
craze
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
|
zo is het bij mij ook maar het volgende huis moet wel een fatsoenlijke garage bevatten
deze P is niet moeders mooiste maar de volgende (een 993 als ik de jackpot win) komt dan wel gestald te staan, zolang ik hier blijf wonen rij ik dus deze fijne 3.2
bij mij is het dus ''nood breekt wet'' principe en een beetje luiheid om tig km te fietsen om bij de stalling te komen................
_________________________________________ 911 redenen om de 3.2 te pakken!
www.thefloorfactory.nl
|
15 nov 2006 16:01 |
|
|
rse
porsche 944S2
|
Ik weet niet hoe vast jevoor je gevoel slaapt als ie buiten staat. dat zal van persoon tot persoon verschillen. Ik heb in ieder geval meer gemoedsrust als ie binnen staat.
Diefstal of vandalisme is allemaal weer een hoop geregel.
_________________________________________ Indisch rode 944S2, 1991
http://home.tiscali.nl/porsche944s2
|
15 nov 2006 21:41 |
|
|
ME-964-Targa
964 C2 TargaHouten
|
Mijn 964 C2 Targa staat buiten, op de oprit. Ik heb gewoonweg geen garage om 'm binnen te zetten anders had ik dat echt wel gedaan. Overigens rijd ik mijn Targa alleen in de maanden april t/m september-oktober. De rest van het jaar staat ie lekker warm gestald. Auto kan het volgens mij prima hebben. Ze zijn toch ook gemaakt om mee te rijden (buiten wel te verstaan...) .
Martin
|
16 nov 2006 0:49 |
|
|
Riccio4S
996 4SGrubbenvorst
|
die van mij ziet lekker thuis ! mijn garage is niks anders dan een kamer van mijn huis, zo kan ik haar goed in de gaten houden.
'S nachts rust ze onder een zeil (tegen stof) met mijn twee honden daarbij.
Wat vind ik leukst is terug naar huis rijden, de deur met afstand bediening openen, de auto tot stop brengen, en naar de kinderen roepen: papa is thuis!
_________________________________________ crazy italian........
|
16 nov 2006 20:01 |
|
|
Double G
911 carrera 3.2 '86Kapelle
|
Hoezo, "crazy italian"
Geweldig
_________________________________________ NPC 0577
|
16 nov 2006 20:32 |
|
|
horn
PF #57
|
Soundpakketje monteren... dan doen de kinderen de garagedeur open als je het dorp inrijdt en staan ze klaar in de garage als je de oprit opkomt...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
16 nov 2006 20:55 |
|
|
Riccio4S
996 4SGrubbenvorst
|
zo iets ?
[img]http://www.ilunatici.it/Lunatici/Laboratori/images/Totò%20megafono.JPG[/img]
|
16 nov 2006 21:13 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
De P staat idd prachtig samen met de moto in een mooi gedecoreerde garage inclusief lampjes , kadertjes tegen de muur etc.
Een droom
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
17 nov 2006 0:59 |
|
|
MyFirst964
964C4Amsterdam
|
http://www.autohoezen.nl/
Welke buitenhoes voor een 964?
|
17 nov 2006 10:54 |
|
|
Riccio4S
996 4SGrubbenvorst
|
mijn buitenhoes bij Arena VW-Audi gekocht, was in eerste instantie voor mijn Pajero besteld, maar past prima aan de Porsche, en tot ground.
39 euro betaald, lijkt me een goede prijs
|
17 nov 2006 12:00 |
|
|
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
|
Heb zelf de buitenhoes voor de Speedster bij Halfords gekocht. Zacht van binnen, blauw van buiten met luchtgaten voor en achter.
Je zou haast denken dat ik uit Zeeland kom..
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
17 nov 2006 15:39 |
|
|
Saar
|
Oud topic maar voor mij actueel. Ik heb dus ook geen garage en parkeer mijn auto voor de deur. Tot nu toe is er nog niks geks gebeurd met onze auto's (mini cooper s en BMW 5). Mijn vraag is de volgende. Als ik ga voor een (tweedehands) cayman is het dan verstandig de auto voor de deur te parkeren. We praten uiteraard over een andere prijsklasse dan de 911. Het wordt voor mij ook geen "hobby" auto maar een auto die in weer en wind beschikbaar moet zijn. Is de kans groter dan wanneer er een andere auto van die prijsklasse staat. Graag jullie reactie hierop.
|
21 sep 2010 12:17 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
.. dat je 'n oud draadje hebt opgezocht ! MI maakt het niet(s) uit - of je nu 'n Mini, BMW of Porsche voor de deur hebt staan ... vandalisten maken volgens mij geen onderscheiding
|
21 sep 2010 12:20 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Ik vind dat een P het verdient om in een garage gestald te worden.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
21 sep 2010 12:22 |
|
|
Saar
|
Ben ik met je eens, maar zit er even niet in. Misschien ooit volgende huis. Onze motorfietsen staan bij ons in de voortuin/opritje. Destijds expres niet voor een HD gekozen ivm diefstal. Blijkbaar jatten ze liever een HD dan een dragstar. Twee straten verder staat er al geruime tijd een boxter voor de deur dus je zou zeggen dat het misschien wel meevalt. Pff, bezopen eigenlijk dat je de aanschaf van een auto/motorfiets laat afhangen van een bepaald soort mensen wat z'n handen niet van andermans spullen kan houden.
|
21 sep 2010 12:38 |
|
|
Duncan
ex Boxster
ex 996 Targa 3.6
nu 997 C4SHeiloo
|
Een Porsche hoort binnen te staan. Met de bouw van onze nieuwe huis 3 jaar geleden, was de garage eerst gepand en dan het huis. Oh ja, en een schuur voor de fietsen, geen fietsen en autootjes van de kinderen in de garage. Kortom ik ben er zuinig op.
|
21 sep 2010 12:46 |
|
|
Eric
Achter de duinen.
|
Hoezo "hoort" binnen te staan?
Bij een oudje kan ik het mij voorstellen maar een nieuw(er)e is goed tegen slecht weer bestand. Goed verzekeren tegen diefstal en je niet te veel zorgen maken.
_________________________________________ Boxer power.
|
21 sep 2010 12:52 |
|
|