Auteur |
Bericht |
Peter 3.2
911 3.2 Carrera model 1989Den Haag
|
Daar heb je het al..........stress
Maak je maar niet druk......we komen er wel, zelfs met Olaf op kop!!
Peter- -3.2
_________________________________________ ""It's just pure Porsche-ografie"
Jeremy Clarkson
|
30 jul 2004 19:30 |
|
|
ErikE
987 3.2S '07 /
ex-986 2.7 '03 /
ex-964 C2 '91 /
ex-968 CS '92 /
ex-964 C4 targa '91regio Waterland
|
Hé PaSCal,
Voor de 22ste: misschien leuk voor het betere plaatjes-schieten om een halte-locatie uit te zoeken waar we een paar van zulke fotootjes kunnen maken (dit is trouwens ergens in Devon/UK):
Geeft een ander beeld dan weer zo'n verzameling moois op één of andere betonnen parkeerplaats.
Heb je wat van deze mooie 'pauze-plekkies' in de buurt (neemt iedereen z'n eigen picknickmandje mee....! dát is gezellig!)
groet,
EriKE
_________________________________________ Take the long way home....
|
31 jul 2004 23:45 |
|
|
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
| | | | ErikE schreef: Hé PaSCal, Voor de 22ste: misschien leuk voor het betere plaatjes-schieten om een halte-locatie uit te zoeken waar we een paar van zulke fotootjes kunnen maken (dit is trouwens ergens in Devon/UK): Geeft een ander beeld dan weer zo'n verzameling moois op één of andere betonnen parkeerplaats. Heb je wat van deze mooie 'pauze-plekkies' in de buurt (neemt iedereen z'n eigen picknickmandje mee....! dát is gezellig!) groet, EriKE | | | | |
gegarandeerd weer stress dan hoor ... met die C2 gasten ...
|
31 jul 2004 23:49 |
|
|
Sjonnie
|
Hey Eric, ik zal proberen er rekening mee te houden tijdens de Porsche-HD meeting van 19 september.
Laatst bijgewerkt door Sjonnie op 01 aug 2004 11:12, in totaal 1 keer bewerkt.
|
01 aug 2004 0:13 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
De vorige keer ** 08 Feb 04 ** hadden die Porschisten ook al het gras van de plaats gereden.
Papp arazzo in wording stond gelijk al wat bewijsmateriaal te schieten voor de verzekeringsclaim
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
01 aug 2004 9:06 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Tja, je hebt gelijk Erik, helaas is mijn zwager op vakantie en kunnen we dus geen gebruik maken van de startlokatie van vorige keer
Daar hebben ze inmiddels ook een grasveld als parkeerplaats aangewezen
Maareh, dit zijn toch ook leuke shots:
|
01 aug 2004 10:26 |
|
|
Shark
Middelburg
|
PaSCal,
Als eerste heel erg bedankt voor alle moeite...
Ten tweede, het lijkt mij veel geschikter en gezelliger om rondom de auto's lekker een broodje uit de hand te eten. Dat aan tafel zitten hoeft van mij niet zo. Lekker kijken en ouwehoeren met een heerlijk stokje lekkers en een bak goede koffie, wat wil je nog meer
Shark
|
02 aug 2004 16:27 |
|
|
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
|
02 aug 2004 16:42 |
|
|
Peter 3.2
|
PaSCal,
Vind alles best........zolang het maar gezellig is en daar twijfel ik niet aan!!!
Peter-die misschien niet vanuit DH maar Limburg gaat komen-3.2
Jeremy Clarkson
|
02 aug 2004 19:07 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Ik hoor net dat we gaan verplaatsen
Nee, geintje, zit nu te bellen met een toko voor een totaalprijs (all-in dus, koffie, lunch, route, bla bla bla) onder de 20 Euro per persoon. Dat moet toch te doen zijn volgens mij... Maar meer nieuws volgt in een NIEUWS topic
|
02 aug 2004 19:24 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
*NIEUWS NIEUWS NIEUWS*
De uiteindelijke planning is bekend!
We gaan verzamelen EN lunchen bij: De Hooghe Neer in Etten-Leur (vlak bij Breda)...
Dan is de planning:
Vanaf 10:00 - verzamelen met koffie* en een cake'je
Vanaf 11:00 - Vertrekken voor het eerste gedeelte, bolletje-pijltje, ong. 75 kilometer
Vanaf 12:30 - Binnenstromen van de eerste mensen op de Hooghe Neer, waar we gaan lunchen (koffietafel)
Vanaf 14:00 - Vertrekken van het tweede gedeelte, puzzel-zoek-tocht!
Vanaf 15:30 - Aankomen van het tweede gedeelte
Vanaf 16:00 (hoop ik) - prijsuitreiking!
De kosten zijn: 17.50 Euro per persoon, hier zit dus de lunch, route, koffie en dergelijke bij in! Betalen daar ter plekke, liefst zo gepast mogelijk! Mochten er centjes over blijven, dan gaan deze naar de porscheforum rekening!
Inschrijvingen (voor wie dat nog niet gedaan heeft) graag even 'officieel' maken door een mailtje aan porscheforum@kevertje.org , met daarin:
1. Je Naam
2. Je nickname hier
3. Hoeveel personen
4. Je mobiel nummer (is handig, moet niet)
5. Je kenteken (is handig, moet niet)
6. Eventuele intresse in diner achteraf !
Dus: KOM MAAR MET DIE MAILTJES!
(en ja, sorry, heb wat berichten hieruit gehaald, voor de duidelijkheid!)
|
02 aug 2004 22:32 |
|
|
Fransvis
Beek (Z-Limburg)
|
paSCal,
Mijn broer kun je wegstrepen. Zijn collega is op reis (allebei piloten) en is niet in het land de 22e. Dus alleen ik kom met bijrijder.
Groet, Frans
|
03 aug 2004 23:17 |
|
|
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
Mmmag ik ook mee?
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
03 aug 2004 23:30 |
|
|
Vinny
944 coupe / 968 Kobalt blauwLeusden
|
Ja funny is er ook bij hoor zal zorgen dat de 300D er bij is
_________________________________________ Bij het bord "u rijdt te snel" rechtsaf.
|
04 aug 2004 0:28 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Alleen als moeders en het kroost het zonder jou goed kunnen rooien
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
04 aug 2004 8:30 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Wat stond er nou 2 berichtjes omhoog?
|
04 aug 2004 9:08 |
|
|
Jaco
|
Exuse me, sliep nog half Als het goed is heeft u mijn details.
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
04 aug 2004 13:17 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Jawohl! Tujboooooooooooooo... Overigens, leuk dat je komt! (wel ver van huis he )
|
04 aug 2004 14:10 |
|
|
Jaco
|
Jaha zeker wel 20 km hoop dat ik een pomp tegenkom onderweg Vandaag in Kajjen turbo gereden, kolere mijn tujbootje is snel, maare ik moet heeeeeeel veeeeeeel gas geven om dat voor te blijven. De eigenaar was nog niet geheel tevreden, hij gaat volgende maand naar 9ff om iets meer pk's en koppel te krijgen, vond het eigenlijk al wel voldoende Ik denk dat de tujboo maar ingeruild word voor een TUJBOO, weet ik tenminste wel zeker dat de maxi-cosi erin past.
|
04 aug 2004 18:49 |
|
|
RicardoP
ex '87 3.2 Carrera Targa, wit , ex rijkspolitieSint Anthonis
|
Hee ik zie dit nu pas, toch eens wat vaker kijken hier.
Ja ja ja, ik ga ook mee !!!!! Ik weet alleen niet of mijn metgezelin ook mee kan, maar dan zal er wel een ander slachtoffer mee willen.
Zie joe de 22 ste !
Alleen bolletje pijltje ?? Kan iemand me dat daar uitleggen ??
|
04 aug 2004 23:38 |
|
|
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
Neeje Das je straf omdat je hier niet vaak genoeg kijkt ...
Geintje Tuurlijk legge we dat uit ... en als je het nie snapt merken we dat wel ...
Greetz
Dirkie
|
05 aug 2004 4:50 |
|
|
horn
PF #57
|
Bolletje-pijltje uitleg
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
05 aug 2004 6:44 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
19 officieel bevestigde auto's! Kom op mensen, er rijden er toch 16.000 rond in NL
*giggle*.... Enne, Ricardo, als je wilt, heb ik de route van 8 februari wel in PDF, kun je zien hoe het eruit ziet
|
05 aug 2004 22:05 |
|
|
Peter 3.2
|
Jeremy Clarkson
|
05 aug 2004 22:13 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Dat krijgt ie nog lang te horen he? Denk dat er zowieso wel een aantal mensen achter anderen aan moeten/zullen gaan rijden. Veel mensen komen alleen, da's nie handig navigeren (maar zal hem wat 'makkelijker' maken als vorige keer, wat langere stukken )
|
05 aug 2004 22:14 |
|
|