Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 20 apr 2025 14:00

Antwoord op onderwerp  [ 96 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Mening Porsche rijder over BMW e46 M3? 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
BMW M5 2008 ex 996 4s
Niel
Bericht 
Seg 911-lover, ga is met uw speelgoed porschekes spelen..... 8)

De topic is een beetje uitgebreid in de richting he, een beetje teveel commentaar over auto's die men alleen maar heeft zien rijden en niet persoonlijk kent.

En dan opmerkingen als een M3 valt in de klasse van 944 of 968, laat me niet lachen he mannen. Z'on sleuren krijgt nie aan de straat stenen kwijt.

Maar ja ik lees alleen de commentaar en niet de vragen he :roll: :roll:

31 okt 2006 23:05
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Cayenne Turbo S Hybrid & Boxster S (987)
Rotterdam
Bericht 
:shock: Houden wij het hier wel een beetje gezellig??? :? :roll: :wink:

31 okt 2006 23:11
Profiel WWW
Groningen
Bericht 
fvdvelde schreef:
Z'on sleuren krijgt nie aan de straat stenen kwijt.

Iemand een begrijpelijke vertaling?
Of zal ik ook maar in het Fries commentaar gaan geven zonder de vraag te lezen. :roll: :wink:

31 okt 2006 23:13
Profiel
PorscheForum Rakker
BMW M5 2008 ex 996 4s
Niel
Bericht een beetje grappen he
Dat is voor te zwanzen he Rob, sarcatische grapjes he.....

:D

31 okt 2006 23:14
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Ik ben in elk geval nog geen normale M3 tegen gekomen die mijn "speelgoed sleur porschkes die je aan de straatstenen niet kwijt geraakt" (zoals jij ze noemt) kan volgen zwijgt van losrijden.
Dat grappen vind ik hier niet echt gepast en dit forum niet waardig.

My 2 cents

Laatste update 22/10/2013

31 okt 2006 23:19
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
BMW M5 2008 ex 996 4s
Niel
Bericht 
Forum niet waardig, platte.....
Gij woont in een bos zeker..... :cry:

Dus uw porschekes trekken in minder dan 5 sec op ofwa.... :cry:

31 okt 2006 23:25
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
911-lover schreef:
Ik ben in elk geval nog geen normale M3 tegen gekomen die mijn "speelgoed sleur porschkes die je aan de straatstenen niet kwijt geraakt" (zoals jij ze noemt) kan volgen zwijgt van losrijden.

En weer niet goed gelezen :roll: :cry:

En een antwoord op je laatste vraag , JA

Verder ga ik hier echt niet meer met jou discussieren.
Dat is het me echt niet waard , het niveau is me te laag.

Laatste update 22/10/2013

01 nov 2006 0:04
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
BMW M5 2008 ex 996 4s
Niel
Bericht 
911-lover, niet over niveau beginnen en na een paar duveltjes lees ik zo goe nie meer he, en ik vroeg gewoon of ze optrekken in minder dan 5sec he, mugge-zifter

Ge bent toch nie op uw tenen getrapt als ik is lach met die wanna-be porschekes :wink: Dat is zo van willen en nu kunnen zekers.... :lol:

En Hechtel ligt in het bos? :roll:

01 nov 2006 0:15
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
fvdvelde schreef:

Ge bent toch nie op uw tenen getrapt als ik is lach met die wanna-be porschekes :wink: Dat is zo van willen en nu kunnen zekers.... :lol:

Een 4s, dat is toch een wil-wel-maar-kan-niet turbo?

Anders gezegd: doe gewoon normaal

01 nov 2006 9:03
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht Re: M3 E46
fvdvelde schreef:
Gasten,

Zoveel uitleg zonder veel ervaring, ik heb ne M3 gehad voor ik mijn 4s heb gekocht en dat is op zich een bangelijke racebolide.
Het was ook een SMG en dit moet er wel opzitten maakt het veel spectaculairder rijden. Vmax erop, ging over de 300, lekker uitlaatje voor de sound, zalig. Maar toch is porsche rijden anders.

Maar op zich porsche kan nog gene deftige tiptronic maken zoals de SMG van BMW en da vind ik wel zielig.
Ne vriend heeft ne 4s tiptronic en da schakelt als een cadillac waar dirty harry met reed.
Dat is het enige negatieve natuurlijk voor z'on topmerk.

Op zich ik wil natuurlijk wel is een porsche zien trekken tegen ne M6, nie veel porschen zullen de 200km/h eerst halen denk ik.

Allez tis niet gelijk ne S4, precies ne A4 met wa dikkere bumpers :twisted: hahaha..

:roll: :roll:

Heb ondertussen al een paar maal met een M5 gereden, en juist de SMG, vind ik het meest storende aan gans de wagen.

En nog even iets anders, ik wil die oude 996 van mij wel even naast die M6 zetten. :roll: :roll: :roll:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

01 nov 2006 10:06
Profiel WWW
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
fvdvelde schreef:
911-lover, niet over niveau beginnen en na een paar duveltjes lees ik zo goe nie meer he, en ik vroeg gewoon of ze optrekken in minder dan 5sec he, mugge-zifter

En Hechtel ligt in het bos? :roll:

Misschien na een paar Duveltjes in je nest kruipen, in plaats van je op deze manier heel onsymphatiek maken hier.

My 2 cents :wink: :wink:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

01 nov 2006 10:08
Profiel WWW
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
ppp 356 schreef:

Misschien na een paar Duveltjes in je nest kruipen, in plaats van je op deze manier heel onsymphatiek maken hier.

Ja, geef de Duvel maar weer de schuld... :evil:

:wink:

01 nov 2006 10:10
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
Afbeelding

zo iedereen weer een espresso naar binnen?

01 nov 2006 10:43
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
BMW M5 2008 ex 996 4s
Niel
Bericht 
Niet te serieus he.... :D :D

911-lover kan daar wel tegen zene, zeker als je zijn antwoorden soms leest.

Allez we zwijgen erover, en het is waar de M6 gaat niet echt als verwacht heb ik gezien in een andere topic. :oops: Voor 500 pk had ik wel meer verwacht....

01 nov 2006 12:08
Profiel
Westervoort
Bericht 
All's well that ends well... :wink:

hehe...rust bij de Belgen...stelletje amok-makers... :twisted:

01 nov 2006 12:15
Profiel
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Bericht 
Devils son schreef:
Een 4s, dat is toch een wil-wel-maar-kan-niet turbo?

Ja das lekker!Dat wist ik niet :cry: Nou wil ik er ook niet een meer......kreeg net weer jeuk.Dacht mijn 993 aan jou te verkopen,kortom alles in gedachten al geregeld :cry: :wink:

01 nov 2006 13:31
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
Jurgen schreef:
hehe...rust bij de Belgen...stelletje amok-makers... :twisted:

altijd hetzelfde bij die belgen :twisted: :wink:
ik dacht dat Ollanders de naam hadden :lol:

01 nov 2006 13:35
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
928,911 targa
Destelbergen
Bericht Re: Mening Porsche rijder over BMW e46 M3?
Rico schreef:
Hoe kijkt een Porsche rijder tegen een BMW e46 M3 aan ? Heeft de auto op je wensenlijstje gestaan ? Of is het absoluut geen alternatief voor een Porsche ?

bij mij roept een bmw op een paar modellen(z8, 507, oude 6 reeks) na geen emoties op, integendeel vind het zelfs lelijke wagens. Geef mij dan maar liever de nieuwe Audi S RS 4-6 reeks :D

een wagen koop je met uw hart of verstand. in het eerste geval moet je kopen wat je graag ziet of met rijdt. Die M3 zal inderdaad ooit een dip krijgen omdat er een bepaald publiek zal met rijden (vooral namaak M3's dan).... Maar daarna ga jij wel een zeldzamer collectiemodel hebben want na een 20-25 jaar zijn ze terug gezocht.
Wat ik wel ondervonden heb bij vrienden en familie is dat een BMW veel naar de garage moet voor allerlei problemen en dat aan verschrikkelijk hoge prijzen. Maar ja het zijn goede wagens in de meeste hun ogen :roll:

01 nov 2006 13:36
Profiel Facebook 
PorscheForum Rookie
993 c2 - 911 3.2
belgie
Bericht 
porsche liefhebber is geen bmw liefhebber :twisted:

02 nov 2006 12:32
Profiel
PorscheForum Rakker
996 Turbo
Bericht Re: M3 E46
ppp 356 schreef:
fvdvelde schreef:
Gasten,

Zoveel uitleg zonder veel ervaring, ik heb ne M3 gehad voor ik mijn 4s heb gekocht en dat is op zich een bangelijke racebolide.
Het was ook een SMG en dit moet er wel opzitten maakt het veel spectaculairder rijden. Vmax erop, ging over de 300, lekker uitlaatje voor de sound, zalig. Maar toch is porsche rijden anders.

Maar op zich porsche kan nog gene deftige tiptronic maken zoals de SMG van BMW en da vind ik wel zielig.
Ne vriend heeft ne 4s tiptronic en da schakelt als een cadillac waar dirty harry met reed.
Dat is het enige negatieve natuurlijk voor z'on topmerk.

Op zich ik wil natuurlijk wel is een porsche zien trekken tegen ne M6, nie veel porschen zullen de 200km/h eerst halen denk ik.

Allez tis niet gelijk ne S4, precies ne A4 met wa dikkere bumpers :twisted: hahaha..

:roll: :roll:

Heb ondertussen al een paar maal met een M5 gereden, en juist de SMG, vind ik het meest storende aan gans de wagen.

En nog even iets anders, ik wil die oude 996 van mij wel even naast die M6 zetten. :roll: :roll: :roll:

Hoppa :wink:

http://video.google.nl/videoplay?docid=-7456973188046837883&q=996+turbo+m6

De M6 laat de 996 Turbo staan.

02 nov 2006 12:41
Profiel
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
In een rechte lijn wel ja...

:idea: ....en probeer nu eens te remmen en/of een bocht te nemen.
hebben ze bij Topgear recentelijk toch ook gedaan. En dat was geeneens een Turbo.

02 nov 2006 12:49
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 96 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4