Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 11:40

Antwoord op onderwerp  [ 69 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Oeps... :-( 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
997 C4 ex 964C2 ex US 951
Hengelo
Bericht Oeps... :-(
Vanavond 2 dingen geleerd op de A50 onderweg naar huis...
1: Dat een Golf R32 niet sneller is dan mijn 944Turbo..
2: Dat het niet slim is om dat te bewijzen als dat een onopvallende surveillance/video-auto blijkt te zijn... :!:
Gevolg...rijbewijs kwijt, auto achter het hek...totdat ik morgen het roze papiertje kom inleveren... :cry: jaja ik weet het..eigen schuld...
Prettig weekend overigens allemaal :D

03 nov 2006 5:24
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Westervoort
Bericht 
jippie voor je... :( maar sorry dat ik moet glimlachen...je brengt 't ook wel komisch , zie het ook zó voor me... :wink:

Wel een schrale troost...dat je sneller blijkt te zijn... 8)

Ondanks alles toch een prettig weekend gewenst. :wink:

03 nov 2006 7:30
Profiel
>> 911 2.7 1977 << ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
Bericht 
Aaaaaaaaaauuuuuwww!!! Je hebt het toch niet veel te bont gemaakt hoop ik?

Ik wens je veel sterkte bij het vervolg.

Anne -diegoeduitkijktmaarnietuitsluitookeenstegendelamptelopen- 2.7

03 nov 2006 7:32
Profiel
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Bericht 
Het filmpje zul je wel niet krijgen :wink: Zou je dat mooi hier kunnen posten...

Veel sterkte....

Denk dat je er wel van geleerd hebt.

03 nov 2006 8:40
Profiel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
het feit dat ze je toch te pakken hebben gekregen bewijst toch wel op zijn minst dat ze zeker ook niet langzamer waren...... :wink:

sterkte hoop dat het mee gaat vallen....

03 nov 2006 8:59
Profiel
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht Re: Oeps... :-(
Citaat:
1: Dat een Golf R32 niet sneller is dan mijn 944Turbo..

Dat concludeer jij omdat ze er niet langs kwamen? Denk dat dat ook niet hun bedoeling was.... :wink:

Weet niet hoe erg ze hun best hebben moeten doen om je bij te houden. Blijft jippie voor je! Ik kijk altijd heel goed of er twee mensen in de auto zitten die achter mij hangt. If so, extra alert !

Tevens jippie dat die dienders van onze belasting centen lekker de hele dag veel te hard mogen rijden in een dure R32 en dat jij er dik voor moet dokken. Hoop dat je "first-time offender"bent en alles snel weer geregeld zal zijn. A50 is wel een berucht stuk, ben ik ook wel eens langs de kant gezet.

03 nov 2006 9:15
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
ach je brengt het met de nodige humor, maar het blijft kl#te
ik hoop dat het snel opgelost is

03 nov 2006 10:11
Profiel WWW Facebook 
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Oeps, da's klote. :(

Je komt vanavond toch niet bij Afbeelding en z'n maatje Afbeelding hoop ik :?:

Sterkte en ik hoop voor je dat je geen recidivist was.... :(

03 nov 2006 10:23
Profiel WWW
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Politie in een R32? :roll: Had ik toch niet verwacht, ik kan me voorstellen dat je gezien het type auto niet helemaal op je qui vive was. :? Sterkte!

Hoeveel te hard?

03 nov 2006 10:29
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
MS964 schreef:
Politie in een R32? :roll: Had ik toch niet verwacht, ik kan me voorstellen dat je gezien het type auto niet helemaal op je qui vive was. :? Sterkte!

Ze rijden ook in Impreza's e.d. In de hoop dat je de uitdaging aangaat uiteraard...

03 nov 2006 11:16
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Als zo een autootje ook hard gaat rijden ben ik altijd op mijn qui vive, zeker als er 2 man in blijkt te zitten. M.a.w. die laat ik altijd voor me rijden.
Vraagje: kunnen ze ook door de achterruit filmen en ben je dan ook de klos als je met 180 achter hen aan rijdt?

03 nov 2006 11:20
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
2e prijs Jubileumrit 2013
Bericht 
Voor mij een goede les, hier had ik ook in kunnen trappen. Surveillanten in R32's en Impreza's? Heet dat geen 'uitlokking' en is dat niet verboden in NL?

Ik bedoel, welke Porsche-coureur laat zich door deze auto's piepelen? Is toch als een rode doek voor een stier?! Wij kunnen niet anders dan reageren, dus is het uitlokking.

In ieder geval sterkte.

(En dat 'naar achteren surveilleren' snap ik ook niet zo goed, maar ben wel benieuwd of dat kan!)

03 nov 2006 11:39
Profiel
PorscheForum Junkie
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht 
DAMN, da's goed balen :!: :evil:
je zouden eens een lijstje moeten maken van alle snelle, onopvallende auto's met Koos Spee wannabees erin :!:
ben zelf vorig jaar aan de kant gezet door een seat leon, gelukkig net binnen de beruchte marge :wink:
sterkte en zoals je zelf zegt, een goed weekend.

03 nov 2006 11:40
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
craze schreef:
We zouden eens een lijstje moeten maken van alle snelle, onopvallende auto's met Koos Spee wannabees erin :!:

R32's :arrow:

16-SR-JL Grijs
53-SN-JV Zwart

Blik op de weg auto's :arrow:

Volvo V70 2.4T ZL-ZB-25 Grijs
BMW R 1150 RT MG-XP-18 Blauw
VW Passat 4.0W8 AWD 43-HT-VF Blauw
Volvo S60 2.3 T5 82-NX-NH Grijs

Meer ....

Brian951 schreef:

'n dure les :shock:

Hopelijk heeft het een niet al te desastreuze afloop :!:

Enne ..... voor dat een andere PF'er er over begint :arrow:

If you can't do the time .... :wink:

03 nov 2006 12:04
Profiel WWW Facebook 
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
MS964 schreef:

Als toevoeging op Olaf's lijstje:

Een collega reed onlangs met zijn 996 stevig door, maar niet opzienbarend (145 a 150 km/hr) en bemerkte een eveneens doorkachelende Cooper in zijn spiegel.

Na wat gas terug genomen te hebben, bleef deze dreumes achter hem hangen, en verrek, iemand met een wit overhemd achter het stuur.......

Nadat het gaspedaal op niveau "belachelijk traag" stond, koos de Cooper eieren voor zijn geld en ging inhalen. Twee sjaggarijnige smerissen bleven strak voor zich uitkijken...... net als de camera aan boord. :!: :!: :idea: :!:

03 nov 2006 12:19
Profiel
PorscheForum Junkie
911 carrera 3.2 '86
Kapelle
Bericht 
Tja, da's behoorlijk balen, maar snap wel dat dit allemaal voor de verkeersveiligheid is :bang:

Als je die programma's als wegmisbruikers ziet kicken die agenten er gewoon op om rijbewijzen in te nemen. Als ze op een gemiddelde snelheid van 48km/h te snel uitkomen doen ze meestal nog een meting om te hopen dat die dan wel net boven de 50 uit komt. Bij sommigen is het terecht dat er ingegrepen wordt, maar je ziet vaak genoeg dat het een zo goed als lege snelweg is waar het niets met verkeersveiligheid meer te maken heeft.

03 nov 2006 12:28
Profiel
PorscheForum Rakker
997 C4 ex 964C2 ex US 951
Hengelo
Bericht 
Had in 1e instantie het idee dat we een 'spelletje' aan het spelen waren, vertrouwde het op een gegeven moment ook niet en liet ze voorbij gaan, nadat ik idd de 'grijze' R32 voorbij zag komen die hierboven vernoemd word waande ik me 'veilig; what a misteka to me-ka..' :? Daarop zette ik de 8ervolging in waarna ik hem weer voorbij reed...toen probeerden ze weer voor me te komen om me aan de kant te zetten, zo hebben ze het me zelf verteld, maar we reden echt naast elkaar op weg naar de dood of de gladiolen...uiteindelijk liet ik mijn gas los omdat ik het wel mooi vond geweest..vervolgens blauwe stroboscoopverlichting voor je neus en je weet dat je een jaartje minder oud word.. :shock: ..ik reed daar 214 geijkt is me verteld...kan niet zeggen dat ik naaierig behandeld ben, werd ook niet opgeduwd...trapte zelf mijn pedaal in, blij dat ik weekend had..iets te enthousiast dus..

03 nov 2006 12:35
Profiel
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Double G schreef:
(...)Als ze op een gemiddelde snelheid van 48km/h te snel uitkomen doen ze meestal nog een meting om te hopen dat die dan wel net boven de 50 uit komt. (...)

Of dat zo is is voor een buitenstaander niet te controleren natuurlijk, maar gezien het feit dat ZIJ bepalen wat er wordt uitgezonden, mag je er vanuit gaan dat dat inderdaad vaker voorkomt dan je nu op basis van de beelden mag verwachten.

Mijn commentaar op die programma's is dat het vaak zinloos is dat ze achter een 'verkeer-crimineel' aan gaan.

Alleen als het echt een "gevaar op de weg" betreft, vind ik dat je erachteraan mag om 'm direct van de weg te halen, anders: Als je de beelden en het kenteken hebt, maak het dan niet gevaarlijker dan het al is. :bang: en stuur gewoon de rekening.

brian951 schreef:
ik reed daar 214 geijkt is me verteld...

OUCH! :shock: Dat gaat je flink geld kosten dan.

03 nov 2006 12:36
Profiel WWW
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
brian951 schreef:
Had in 1e instantie het idee dat we een 'spelletje' aan het spelen waren, vertrouwde het op een gegeven moment ook niet en liet ze voorbij gaan, nadat ik idd de 'grijze' R32 voorbij zag komen die hierboven vernoemd word waande ik me 'veilig; what a misteka to me-ka..' :? Daarop zette ik de 8ervolging in waarna ik hem weer voorbij reed...toen probeerden ze weer voor me te komen om me aan de kant te zetten, zo hebben ze het me zelf verteld, maar we reden echt naast elkaar op weg naar de dood of de gladiolen...uiteindelijk liet ik mijn gas los omdat ik het wel mooi vond geweest..vervolgens blauwe stroboscoopverlichting voor je neus en je weet dat je een jaartje minder oud word.. :shock: ..ik reed daar 214 geijkt is me verteld...kan niet zeggen dat ik naaierig behandeld ben, werd ook niet opgeduwd...trapte zelf mijn pedaal in, blij dat ik weekend had..iets te enthousiast dus..

het mag niet, het is te hard ... maar zo goed voor te stellen

03 nov 2006 12:40
Profiel WWW Facebook 
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
patrick911 schreef:
Alleen als het echt een "gevaar op de weg" betreft, vind ik dat je erachteraan mag om 'm direct van de weg te halen, anders: Als je de beelden en het kenteken hebt, maak het dan niet gevaarlijker dan het al is. :bang: en stuur gewoon de rekening.

helemaal mee eens! Ziek wordt ik van die gasten! Oh, kijk eens, vol door rood! Snel erachter aan, tevens door rood... :roll: :? Oh, kijk eens, inhalen voor een bocht, snel, we gaan mee! :roll: :? Inhalen over de doorgetrokken streep, idem. Vol doortrekken, maak niet uit, toch niet mijn auto, maar van de belastingbetaler, hoe eerder kapot, hoe eerder een nieuwe, hopelijk een R32 ipv die saaie Leon.... :wink: Vaak moeten die gasten in de camera auto veel gekker doen en is het veel vaker kantje boord, dan degene die ze achtervolgen, om vervolgens met dat vingertje te zwaaien..bah, wat hypocriet! En inderdaad net zo lang meten tot we gemiddeld hoog genoeg uit komen om in te vorderen, zelfs als het eigenlijk onverantwoord is om door te gaan met de achtervolging. Wat telt er dan het zwaarst? DE verkeersveiligheid of de kick van het "winnen"en de trophy, het ingevordere rijbewijs? Wie weet hebben ze wel interne wedstrijdjes, wie wordt invorderingskampioen November? Heb ze zelf wel eens een vrachtwagen zien snijden (trucker vol op de luchthoorn) , op een afrit helemaal dwars zien gaan (ook A50! , afrit ri. A12, Oberhausen/Zevenaar) met een Vectra, bijna de vangrail in om mij aan te kunnen houden en me daarna een preek te geven over te hard rijden en verkeersveiligheid. Toen ik opmerkte onder welke noemer die actie/snij- en glij partij van henzelf dan te schalen was, kreeg ik het sullige antwoord dat ze daar speciale trainingen voor gevolgd hadden... yo right! Meer gevoed uit frustratie en testeron dan uit wagenbeheersing!

Laat ik er maar over ophouden, heb in ieder geval na persoonlijke meet&greets veel meer respect voor bijv. de Duitse en Zweedse collega's van incasso buro NL.

03 nov 2006 13:23
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Jeroen C3.0 schreef:
helemaal mee eens! Ziek wordt ik van die gasten! Oh, kijk eens, vol door rood! Snel erachter aan, tevens door rood... :roll: :? Oh, kijk eens, inhalen voor een bocht, snel, we gaan mee! :roll: :? Inhalen over de doorgetrokken streep, idem. Vol doortrekken, maak niet uit, toch niet mijn auto, maar van de belastingbetaler, hoe eerder kapot, hoe eerder een nieuwe, hopelijk een R32 ipv die saaie Leon.... :wink: Vaak moeten die gasten in de camera auto veel gekker doen en is het veel vaker kantje boord, dan degene die ze achtervolgen, om vervolgens met dat vingertje te zwaaien..bah, wat hypocriet!

Jep, want als ze dan de bon opsturen, dan gaat iedereen protesteren dat ie niet op die plek was, niet achter het stuur zat, de meting niet ge-ijkt was, de... de... de... de... want dan ligt de fout ALTIJD bij justitie...

Kom mensen, laten we de zaken niet omdraaien hier, het is immers een ACHTERVOLGING, ZIJ rijden niet voorop!

Zoals Olaf al zei: "......If you can't do the time...."

03 nov 2006 13:55
Profiel Facebook 
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Bericht 
Jeroen C3.0 schreef:
die actie/snij- en glij partij van henzelf dan te schalen was, kreeg ik het sullige antwoord dat ze daar speciale trainingen voor gevolgd hadden... yo right! Meer gevoed uit frustratie en testeron dan uit wagenbeheersing!

Dat is altijd een leuke ja :evil: Net alsof je van een paar voetbaltrainingen een goede voetballer wordt :roll:

03 nov 2006 13:56
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Dat is idd kl*te.
Ik was gistereh quasi de hele dag op de Nederlandse autosnelwegen en het is me idd opgevallen dat er zééér veel annonieme wagens daar rondrijden.
Zelf heb ik 5X een annoniem voertuig aan de kant zien staan met een ander voertuig erachter :shock: . En dat op 1 dag :cry:
Ook hopen motorpolitie gezien.
Gelukkig hield ik memet mijn trailertjede hele tijd aan de snelheden :wink:

Sjonnie schreef:
Vraagje: kunnen ze ook door de achterruit filmen en ben je dan ook de klos als je met 180 achter hen aan rijdt?

Daarvoor hoeven ze nog niet te filmen.Ze moeten maar een snelheid zeggen en je hangt , of het waar is of niet. Helaas zelf meegemaakt , toen ik een 200 meter afstand hield van het "haasje" voor me :cry:

Laatste update 22/10/2013

03 nov 2006 14:01
Profiel WWW Facebook 
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
paSCal schreef:
Kom mensen, laten we de zaken niet omdraaien hier, het is immers een ACHTERVOLGING, ZIJ rijden niet voorop!

Zoals Olaf al zei: "......If you can't do the time...."

Pascal, snap ik allemaal wel, maar vind de capriolen die de zogenaamde "achtervolgers"moeten maken vaak nog veel gevaarlijker/gekker dan de achtervolgde. Dan ook nog maar doorgaan tot we eindelijk die 50 km te snel op de klok hebben, soms tot wel drie pogingen aan toe, kilometers lang, ipv er bij 35-40 km + er een einde aan te maken, daar gaat het om. Als ik te hard rijd en ik krijg een bon, don't worry, I can pay the fine (liever niet do the time :wink: ), zal je me ook niet over horen, ongeacht of je het terecht vindt of niet als je geflitst wordt op een lege snelweg en je gemeten wordt aan een max. snelheid stammend uit de zeventiger jaren, de tijd van pre-ABS, radiaal banden en trommelremmen. Regels zijn regels. Eigen schuld, dikke bult. Heb in Zweden gewoond, max. snelheid ligt daar nog lager, de snelwegen zijn daar nog leger en de boetes nog hoger. Heb er nooit over gezeurd als ik moest dokken. Gaat mij alleen maar om het hypocriete gedrag van die jongens in de camera auto's, that's all.

03 nov 2006 14:10
Profiel
Groningen
Bericht Re: Oeps... :-(
Jeroen C3.0 schreef:
Tevens jippie dat die dienders van onze belasting centen lekker de hele dag veel te hard mogen rijden in een dure R32 en dat jij er dik voor moet dokken. Hoop dat je "first-time offender"bent en alles snel weer geregeld zal zijn. A50 is wel een berucht stuk, ben ik ook wel eens langs de kant gezet.

Hypocricie ten top. Als ze in een 911 rijden is het prachtig, heet het VW R32 is het jippie dat ze "van onze belastingcenten" in een "dure" Golf "de hele dag veel te hard" mogen rijden. :roll:

Uitlokking my :ass:

Laatst bijgewerkt door Jort op 03 nov 2006 14:46, in totaal 1 keer bewerkt.

03 nov 2006 14:25
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 69 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende