Auteur |
Bericht |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
leuke auto, zeker voor de circuitdagen; geen plannen om aan een of andere competitie mee te doen?
_________________________________________ Got coffee?
|
31 okt 2006 13:15 |
|
 |
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Neen hoor , het blijft een wagen voor de fun om ons af en toe uit te kunnen leven.
Competitie zou ook ver boven ons budget gaan waardoor de lol eraf is en de dwang te groot wordt
Alles komt uit eigen zakken zonder sponsorgeld.
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
31 okt 2006 13:18 |
|
 |
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
31 okt 2006 15:36 |
|
 |
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Oh jawel hoor , komt voor mekaar.
Voor leuke meiden heb ik steeds plaats
Check nog eens in vijf minuutjes 
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
31 okt 2006 15:37 |
|
 |
Chris_lbr
993TT (1996) & 951 Martini (1986)Tremelo (België)
|
Zucht ! Stom dat 't weeral winter moet worden.
Zoveel race-materiaal. Maar niks dat je d'er nu mee kan doen.
Diepe zucht ! 
_________________________________________ Twin turbo's on six aircooled cylinders, the ultimate power !
|
31 okt 2006 20:28 |
|
 |
porsche356sc
356
924
944
944 cupracer(s)
968CS
Boxster S
Cayman SAalsmeer
|
ho ho, en het winter endurance kampioenschap dan
|
31 okt 2006 20:34 |
|
 |
Chris_lbr
993TT (1996) & 951 Martini (1986)Tremelo (België)
|
Kampioenschap : laat mij niet lachen. Geen haar die er aan denkt om ooit nog terug in de competitie te starten. Trouwens, daar hebben Koen en ik onze 951 niet voor gekocht. Die dient om ons mee uit te kunnen leven en zeker niet om te gaan moeten luisteren naar alle reglementeringen die je bij competitie moet naleven (da moet en da mag ni en als ge da doet dan word ge gediskwalificeerd en blablabla...)
Ik heb meer dan 10 jaar kart-competitie gereden, zelfs tot op Europees niveau (24u van Le Mans).
Nen hoop resultaten gereden maar ook nen hoop b*llsh*t meegemaakt, je mag het gerust weten. Vrij rijden en/of een paar mensen zoeken om tesamen mee te gaan rijden is veel plezieriger (én PAKKEN goedkoper) dan dat competitie-gell*l.
En met 'winter' bedoel ik dat het goede weer voorbij is. En dan ga ik liever niet op circuit. Veel te koud en te nat (voor MIJ, niet voor de wagen/motor/kart hé !)
_________________________________________ Twin turbo's on six aircooled cylinders, the ultimate power !
|
01 nov 2006 7:12 |
|
 |
Retep
2e prijs Jubileumrit 2013
|
Mooie auto, mooi project. Veel plezier toegewenst!
Lijkt me leuk om jullie eens te zien rijden. 
|
03 nov 2006 11:44 |
|
 |
porsche356sc
356
924
944
944 cupracer(s)
968CS
Boxster S
Cayman SAalsmeer
|
harde woorden Chris
zeker tegen een racer die juist niet meer gaat 'droogneuken'
|
03 nov 2006 14:18 |
|
 |
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
03 nov 2006 14:21 |
|
 |
Chris_lbr
993TT (1996) & 951 Martini (1986)Tremelo (België)
|
Nog HARDERE woorden ??? 
_________________________________________ Twin turbo's on six aircooled cylinders, the ultimate power !
|
03 nov 2006 21:19 |
|
 |
porsche356sc
356
924
944
944 cupracer(s)
968CS
Boxster S
Cayman SAalsmeer
|
sorry heren voor mijn 'harde woorden' ik kon het even niet laten......
Ik wil niemand voor zijn schenen schoppen en kan me goed voorstellen dat je door het geneuzel de pijp aan maarten geeft. juist de leuke dingen doen met de wagen ipv geïrriteerd raken door regeltjes zus of zo, wij proberen bij de basic cup dat ook in de hand te houden, alleen als je met anderen in één klasse gaat rijden zijn die regels wel nodig, anders moet je daar niet gaan rijden.
en begrijp me niet verkeerd, de afgelopen seizoenen heb ik meer 'drooggeneukt' dan wedstrijden gereden, alleen nu de 944 basic klasse aan het groeien is wil ik me daar voor de volle 100% voor in zetten en mijn budget niet opofferen aan (erg leuke) track days.
|
03 nov 2006 22:13 |
|
 |
Chris_lbr
993TT (1996) & 951 Martini (1986)Tremelo (België)
|
ff een misverstandje 356sc... Ik dacht dat Koen nog hardere woorden dan de mijne had willen posten, dat bedoelde ik.
Wat je verder over regels inzake competitie zegt : regels zijn idd nodig. DEFTIGE regels en geen zever-regels. En daar heb ik er genoeg van gezien dat het mij op den duur echt mijn strot uit kwam. Ik heb van '91 t.e.m. '97 competitie gereden. Eind '97 begon ik er echt genoeg van te krijgen. Maar mijn vriendin Sonia was in '97 ook gestart met competitie en we hebben dan in de winter van '97 op '98 beslist dat ik geen wedstrijden meer ging rijden maar zij wel en ik in feite haar mechanieker e.d. zou zijn. Tot we in '98 de eerste koers zagen wat een gez**k het weeral was geworden, we ons boeltje gepakt hebben, we de organisatoren eens vierkant hebben uitgelachen en gezegd hebben "nu gaan WIJ (Sonia en ik) eens écht competitie gaan rijden". En dat hebben we dan ook gedaan. En toen werd het écht plezant want we hadden onze eigen - veel fairdere - regels. Maar ik kan je verzekeren dat als wij beiden op de baan aan het "vechten" waren tegen elkaar er nen hoop ons in het oog hielden.
_________________________________________ Twin turbo's on six aircooled cylinders, the ultimate power !
|
03 nov 2006 22:41 |
|
 |
porsche356sc
356
924
944
944 cupracer(s)
968CS
Boxster S
Cayman SAalsmeer
|
ok, no harm done
ik hoop dat we met de basic cup de regels netjes kunnen houden, diegenen die in de cup willen rijden en toch 'smokkelen' houden alleen zichzelf voor de gek en verpesten het spelletje van de anderen. dan beland je idd gewoon bij het rijden van de trackdays, al vind ik de spanning van de start en het behouden van je plek in het veld (of dat nou voor- of achteraan is) wel errug leuk.....
|
03 nov 2006 22:59 |
|
 |
Chris_lbr
993TT (1996) & 951 Martini (1986)Tremelo (België)
|
Kijk, ff een toelichting van een idiote regel : een kompetitie-kart - in mijnen tijd toch - viel stil als je stopte en moest je dus in gang duwen. Tijdens de race heb je wel eens een aanrijding en vlieg je de baan uit. Je kart is ok, je moet hem alleen maar kunnen aanduwen en je bent weer weg. Maar als je dat niet lukt (vb. dat de baan een beetje omhoog helt) dan heb je gedaan met rijden. En dan is het verboden dat iemand ff een handje duwt. OK als je dit op europees niveau verbiedt. Maar toch niet in provinciale koersen. Ik heb het ooit zien gebeuren en dan dacht ik "laat ze die jongen toch ff helpen, dan kan hij terug rijden EN ZICH AMUSEREN" want daar gaat het tenslotte om. Maar nee, als je hem zou hebben geholpen werd hij gediskwalificeerd. En voor wat ? Want de eerste 5 kregen nen plastieken beker, ik heb er zo genoeg bij elkaar gereden.
_________________________________________ Twin turbo's on six aircooled cylinders, the ultimate power !
|
04 nov 2006 0:19 |
|
 |
porsche356sc
356
924
944
944 cupracer(s)
968CS
Boxster S
Cayman SAalsmeer
|
helemaal mee eens, t gaat om de fun en niet om de knikkers, dat is ook bij onze klasse het geval, dus hoe meer zielen hoe meer vreugd, en die behoud je door niet al te precies de regels te willen naleven, meer de regels als richtlijn aan te houden.
|
04 nov 2006 1:07 |
|
 |
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Om geen misverstanden en speculaties te voorkomen zal dat wat ik wilde posten in een gezuiverde versie posten
Bij droogneuken heb je het heft in eigen handen , bepaal je zelf de snelheid , je tempo en wanneer je er vol voor gaat en wanneer niet.
Bij dat andere kost het je alleen een vermogen , bepaald iemand anders wat je wel en niet mag en vroeg of laat verlies je toch alles
-Wie mij een beetje kent had niets anders als dit van me verwacht- 
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
04 nov 2006 13:28 |
|
|