tja de geus, over het 06nr heb ik inderdaad wel nagedacht.
Het nummer is het zakelijke nr van de heer Verhaar, wat je ook te weten zult komen als je Bridgestone zelf gaat bellen.
Ik ga er trouwens vanuit dat de forummers wel met fatsoen met gegevens omgaan, of dat nu bankrekeningnummer of 06nrs ed zijn
.
Mochten er er tussen zitten die zonder fatsoen met nrs willen omgaan.. onfatsoenlijke belachelijke veel te hoge stortingen mogen altijd op mijn rekening plaatsvinden
he, ben ik effe vergeten dat door te geven, maar per pb wil ik dat wel oplossen.
De heer Verhaar is goed bekend met 964 + Bridgestone banden en zal het zeker niet vervelend vinden als mensen hem voor advies vragen, wat meer tevreden klanten tot gevolg heeft, goede reklame en dus meer omzet. Eenieder mag gerust doorgeven van wie hij/zij het nummer heeft. Krijg ik misschien de volgende keer korting wegens gestegen omzet
.
Andersom heeft het monteren van "verkeerde" banden onder de Porsche slechte reklame tot gevolg, waarbij het niet aan de banden ligt, maar aan de keuze. Dit ziet echter de doorsnee gebruiker niet, met gevolg... weer een spookverhaal met negatieve bijsmaak.
Ik was en ben ook nog steeds zeer tevreden met de s02 zoals ze functioneerden onder de 3.2.
Waar het aan ligt dat deze minder harmoniseren, cq niet geschikt zijn voor een 964 is me niet helemaal duidelijk, maar de combinatie van het "v"-profiel samen met meer toespoor (zou meer moeten zijn bij een 964 tov. een 3.2, maar heb het niet gecontroleerd) zou ervoor zorgen dat deze eerder gaan "happen" waardoor de blokvorming en dus herrie ontstaat.
Mijn vaststelling: S02+964=Herrie en S02A+964=Bridgestone zoals het hoort.