Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 22 apr 2025 9:09

Antwoord op onderwerp  [ 338 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Volgende
Porsche meets Harley-Davidson op zondag 19 september! 

Interesse in een tweede HD meets Porsche?
JA 64%  64%  [ 9 ]
NEEN 21%  21%  [ 3 ]
WITNIE 14%  14%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 14

Porsche meets Harley-Davidson op zondag 19 september! 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
EX Carrera Targa 1985 zilvergrijs, bijna ex 993 Cabrio 1994 zwart, EX Boxster 1999 zwart
Wachtebeke
Bericht 
Sjonnie,
Vorig weekend kwam er een ex-collega van jaren geleden bij mij de oprit opgetuft in een prachtexemplaar. Ik sprak hem over de HDP meeting en hij was wel geïnteresserd om het voor te stellen bij zijn cluppie (Mosquitos Bruscelas). 2 dingen echter, hij praat alleen Frans en heeft geen internet. Dus: 2 vraagjes: toch geen probleem dat die gasten mee komen rijden? Heb je eventueel een uitnodiging of een flyer, dan kan ik hem die toesturen.

PS: bij mij staat de rit in de agenda!

28 jun 2004 23:42
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Lou schreef:
Sjonnie,
Vorig weekend kwam er een ex-collega van jaren geleden bij mij de oprit opgetuft in een prachtexemplaar. Ik sprak hem over de HDP meeting en hij was wel geïnteresserd om het voor te stellen bij zijn cluppie (Mosquitos Bruscelas). 2 dingen echter, hij praat alleen Frans en heeft geen internet. Dus: 2 vraagjes: toch geen probleem dat die gasten mee komen rijden? Heb je eventueel een uitnodiging of een flyer, dan kan ik hem die toesturen.

PS: bij mij staat de rit in de agenda!

Fijn dat je erbij zal zijn Lou!
Ik weet dat onze club er geen probleem van maakt als een keer een bekende (niet lid) met een HD meerijdt (zoals in dit geval Dirkie bvb).
Vooralsnog kan ik het niet goedkeuren dat een complete (vreemde) club meerijdt. Dat moet ik overleggen met het bestuur.
Wat natuurlijk altijd kan is dat die club "toevallig" ook aanwezig is in Bokrijk...
De rit die wij maken is (nog) geen mega-evenement waarvoor flyers uitgedeeld worden en waarvoor andere clubs uitgenodigd worden. De vorige 2 keren waren wel erg meegevallen waardoor de opkomst van onze eigen clubleden hoger is dan gemiddeld. Meer info daarover kan je vinden op onze website, waar nu ook al een directe link geplaatst is naar het Porscheforum! zie http://www.motoplaza-eindhoven.nl/lighttown/

29 jun 2004 19:48
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
EX Carrera Targa 1985 zilvergrijs, bijna ex 993 Cabrio 1994 zwart, EX Boxster 1999 zwart
Wachtebeke
Bericht 
Wat je waarschijnlijk al wel wist is dat er in Geel, buiten 1 officiële Porsche dealer en 1 onofficiële Porsche verkoper, ook één van de grootste HD dealers zit van het westelijk halfrond.

Betekenen wij nu iets op de landkaart?????

PS1, jullie hebben geen colours?

PS2, laat je iets weten of die gasten meekunnen?

29 jun 2004 21:41
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Lou schreef:
Wat je waarschijnlijk al wel wist is dat er in Geel, buiten 1 officiële Porsche dealer en 1 onofficiële Porsche verkoper, ook één van de grootste HD dealers zit van het westelijk halfrond.

Betekenen wij nu iets op de landkaart?????

PS1, jullie hebben geen colours?

PS2, laat je iets weten of die gasten meekunnen?

Ja, Geel betekent iets op de landkaart: de stad van Rik van Looy en de stad waar de zottekes tussen de mensen wonen....
Nix colours man, wij zijn brave huisvaders.
Ik zal vandaag nog een mailtje doen naar het bestuur van de HD club, maar er brandt toch nix he, het is nog bijna 3 maanden te gaan hoor :mrgreen:
En jouw vraag is dus of die mannen de hele rit mee mogen rijden vanaf het vertrekpunt in Nederweert?????

29 jun 2004 21:50
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Wachtebeke
Bericht 
Sjonnie schreef:
de stad van Rik van Looy en de stad waar de zottekes tussen de mensen wonen....
En jouw vraag is dus of die mannen de hele rit mee mogen rijden vanaf het vertrekpunt in Nederweert?????

Herentals

Is voor mij wel makkelijk

Yep
:wink: :wink:

29 jun 2004 22:48
Profiel
PorscheForum Rakker
996,986 2.7, 944t
heist-op-den-berg
Bericht 
Sjonnie, 19 sept staat genoteerd

29 jun 2004 23:11
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Hou er rekening mee dat de meeste van ons geen Frans praten, laat staan verstaan.
Ben bang dat dit kliekjesvorming gaat geven.
Persoonlijk maakt het me niet uit.
Zijn toch geen Hells Angels? :lol: :lol:

29 jun 2004 23:25
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Inderdaad, voorlopig zal alleen de Dutch Lighttown HD Club (en evt. enkele andere bekende HD vrienden) van de partij zijn met de motor.
Vandaag was er trouwens een schitterende ride-out waar ik helaas niet bij kon zijn wegens "dienst".
Ik wil jullie wel bijgevoegde foto van vandaag tonen waar de groep op de start- en landingsbaan van het militaire vliegveld van Brustem staat. De foto is genomen vanuit een heli die ook voor de gelegenheid geregeld was.
Lijkt me overigens ook een leuke plek om wat met de Porsches te gummen.

Afbeelding

01 aug 2004 23:44
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
Wooooooooooooooooow ... :shock: :shock: das een lekker, nee een vree lekker stukkie om te gummen :twisted: :twisted:
Vooral die taxi banen die er doorheen lopen ... FUN FUN ... 8)

Dirk
:wink:

02 aug 2004 0:31
Profiel
PorscheForum Rakker
911 3.2 Carrera model 1989
Den Haag
Bericht 
Lijkt me geinig om over zo'n Top Gear veldje te mogen vlammen

Peter 3.2

02 aug 2004 7:27
Profiel
PorscheForum Rakker
Wachtebeke
Bericht 
Sjonnie schreef:
Inderdaad, voorlopig zal alleen de Dutch Lighttown HD Club (en evt. enkele andere bekende HD vrienden) van de partij zijn met de motor.

's Jammer, maar heb ik begrip voor.

Heb zelf met de Ferrari Porsche Parade ooit dezelfde landingsbaan in Brustem mogen onveilig maken.

Wil hier trouwens wel iets organiseren ooit.

@Sjonnie: kan jij achter de contactpersoon komen?

02 aug 2004 7:38
Profiel
PorscheForum Junkie
Rauris Oostenrijk
PF#30
Bericht 
Leuk, een beetje sprintjes doen met een F-16..... :lol: :wink:

02 aug 2004 10:19
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
Ivo964C2 schreef:

Tegen een F16 :mrgreen:

02 aug 2004 14:27
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
dirkie schreef:
Ivo964C2 schreef:

Tegen een F16 :mrgreen:

Nou, liever niet :roll: ..... AUW en zonde van de Porsche :!: :wink:

02 aug 2004 14:53
Profiel
PorscheForum Rakker
Wachtebeke
Bericht 
Ivo964C2 schreef:

Vind je niet in Brustem, wel in KB.

We hadden hier toch iemand die op een luchtmachtbasis werkte, niet?

02 aug 2004 22:44
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Wel een héél gaaf Kodak Gold Moment, al die Porsches op zo'n start/landingsbaan... 8)

03 aug 2004 6:38
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Hehe... Porsche Pappa Hotel Niner Niner request taxi out to runway 24 :lol:

03 aug 2004 20:19
Profiel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/europe/3309943.stm

kon het filmpje zo snel niet vinden

04 aug 2004 8:27
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Marcel schreef:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/europe/3309943.stm

kon het filmpje zo snel niet vinden

Ja, maar hij had wel een Ferrari :mrgreen::mrgreen::mrgreen::^:

04 aug 2004 21:17
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Inmiddels alles wel ongeveer geregeld:

Voor de HD rijders (Dirkie e.a.): verzamelen vanaf 10u bij McDonalds Nederweert, vertrek om 10u30 sharp. Rond 12u zullen we arriveren in Bokrijk. Er is een aparte gratis parking voor de Porsches en de Harley's gereserveerd.
In het DENNENHOF kunnen degenen die willen eten/drinken. Het is er zelfbediening. Ik heb gekozen voor deze formule omdat dit een grote mate van vrijheid laat.

Voor de P rijders: Humphrey zal jullie verder inlichten, maar in principe verzamelen om 10u in Stevensweert.

Voor degenen die van antiek houden (gebouwen, ambachten, gastronomie, etc) is het absoluut aan te raden om het museum van Bokrijk te bezoeken, zie ook www.bokrijk.be

En nu maar hopen op een indian summer in GENK e.o..

22 aug 2004 23:27
Profiel WWW
Bericht 
Programma is nog niet geheel rond maar inderdaad rond 9.45-10.15 uur iedereen aanwezig.
Dan is er nog ruim een uur over om koffie/thee en vlaai te nuttigen om dan naar Genk/Bokrijk af te reizen.
Plm, ½ uurtje rijden, alwaar we in een gezellige ambiance de HD rijders zullen treffen.

22 aug 2004 23:44
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Vanuit Stevensweert moeten toch leuke wegeltjes richting Bokrijk te vinden zijn?

24 aug 2004 0:16
Profiel WWW
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
ik vind het gescheiden vertrekken niet zo handig als je met Porsche (vrouw) EN Harley (ik) wilt komen. Nu zal het wel kiezen worden (HD dus deze keer)..

24 aug 2004 6:40
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Marcel schreef:
ik vind het gescheiden vertrekken niet zo handig als je met Porsche (vrouw) EN Harley (ik) wilt komen. Nu zal het wel kiezen worden (HD dus deze keer)..

Dirkie doet mogelijk hetzelfde.
Wat is het probleem eigenlijk, jij naar Nederweert, vrouwlief naar P verzamelplaats (ik denk Stevensweert, maar Humphrey regelt dat) en 's middags samen in Bokrijk. Evt. rond 17u ook nog samen bij kasteel Ter Dolen.
Mijn zoon (hij is pas 14 hoor) rijdt graag mee in de P als je wil, en het is niet eens omrijden voor haar.

24 aug 2004 8:50
Profiel WWW
Bericht 
Sjonnie schreef:
Vanuit Stevensweert moeten toch leuke wegeltjes richting Bokrijk te vinden zijn?

Ongetwijfeld,
helaas geen tijd om daar achter te komen.
Zal dus wel snelweg worden.

24 aug 2004 10:37
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 338 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Volgende