Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 nov 2024 11:40

Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ] 
Cabriootje vloert macho's... 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht Cabriootje vloert macho's...
Met mijn 997 cabrio had ik in Croix vorige week geen enkele moeite om enkele 996 GT3's voor te blijven... echt , de wegligging van de 997 is SUPER...de 997GT3 moet gewoon fenomenaal zijn...
Na bijna zes jaar geen wiel meer op een circuit gezet te hebben was dit fantastisch...
en de 997 is zooooooooo gemakkelijk om rijden...

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Kijk eens hoe mooi ik mijn cabriootje binnendoorstuur bij die witte Gt3...
Ook de getunede monstertjes op de voorgrond waren al voor de bijl gegaan..

05 nov 2006 23:46
Profiel
PorscheForum Rakker
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
Ook een close encounter met een krokodil gehad...

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

05 nov 2006 23:51
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Leuke pics.
Dat was wel echt kielekiele.
En een goed ecamera blijkbaar , de mijne kan niet zo snel foto's achter elkaar nemen (tot mijn spijt :cry: )

Laatste update 22/10/2013

06 nov 2006 0:01
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
911-lover schreef:
Leuke pics.
Dat was wel echt kielekiele.
En een goed ecamera blijkbaar , de mijne kan niet zo snel foto's achter elkaar nemen (tot mijn spijt :cry: )

Nieuwe sony a100 (spiegelreflex)
Er zitten in werkelijkheid nog 4 andere beelden tussen de gepostte pics... bijna film...
'k heb dan ook +600pics van ons circuituitje :roll:

06 nov 2006 0:04
Profiel
PorscheForum Rakker
944 S 1987
Stukje onder Breda
Bericht 
Goh daar gaat al je vrije tijd met foto's doorspitten, maarja met zo'n spigelreflex ben je wel zeker van je zaak, zitten vast een paar goeie tussen die 600 :wink:

06 nov 2006 1:14
Profiel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
beetje pretentieuze titel omdat je met je cabrio de lijn van een gt3 hebt kunnen volgen zegt niks, rij zelf maar eens voorop....

06 nov 2006 7:16
Profiel
PorscheForum Rakker
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
Marcel schreef:
beetje pretentieuze titel omdat je met je cabrio de lijn van een gt3 hebt kunnen volgen zegt niks, rij zelf maar eens voorop....

Sorry Marcel.. in de namiddag is er een individuele timetrial over vijf apart gechronometreerde rondes(ong 120 van de 250 aanwezige p's namen deel) en daar eindigde ik net in de top tien.. als je weet dat er echt wel wat racemonsters aanwezig waren mét circuitschoeisel,rollbars etc... dan is het toch niet zo pretentieus..
Beweren dat ik of mijn auto sneller zijn dan een GT3 wil ik niet, alleen stelt dit de kwaliteiten van de 997 in het zonnetje...
Met de 996 was er geen sprake van om een 996 GT3 nog maar te volgen...Net zoals dat nu met de 997 GT3 het geval zou zijn.
Mijn beste tijd bedroeg officieel (1.04.35) en buiten de off; metingen 1.02.75 .
De snelste bleef net onder de minuut en de andere snelle racemonsters draaiden 1.01.xx.
Ter vergelijking: in de categorie 3.2 en C2 (964) en C4 lagen de tijden allemaal rond de 1.08.xx.

De dikke nek uithangen over mijn rijkunsten wil ik zeker niet ... het komt vooral op conto van mijn p en zijn banden die fenomenale grip hebben.

De titel is een beetje een sneer naar de forummers die een cabrio een slappe vod vinden en circuitonwaardig...

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

06 nov 2006 8:17
Profiel
PorscheForum Rakker
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
Dat we ervoor gingen bewijst de foto van vrouwlief ... ze had geen medelijden met mijn arme bandjes... maar haalde wel de trofee van de coupe des dames binnen...

Afbeelding Afbeelding

06 nov 2006 8:36
Profiel
>> 911 2.7 1977 << ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
Bericht 
Beltar schreef:
Afbeelding

Soort Tarzanbocht?

06 nov 2006 12:26
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
lijkt me een hele leuke dag geweest :thumleft:

06 nov 2006 12:29
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Bericht 
Marcel schreef:

Nou Marcel, sorry maar Beltar kan wel goed gassen, kan ik beamen.
Uiteraard zeggen die tijden niet alles ivm rijkwaliteiten van anderen,
ikzelf zou eerder gematigd het circuit betreden met mijn wagen... kwestie van hem geheel te houden, maar ieder zijn meug, en ik weet dat Beltarke hem niet kan bedwingen en het gas maar vol open zet nu dat hij groen licht kreeg van lady Beltar die trouwens niet onder moest doen voor manlief.
Tot slot, prachtige foto's en leuk verslagje. :thumright:

06 nov 2006 13:08
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
Beltar schreef:
De dikke nek uithangen over mijn rijkunsten wil ik zeker niet ... het komt vooral op conto van mijn p en zijn banden die fenomenale grip hebben.

De titel is een beetje een sneer naar de forummers die een cabrio een slappe vod vinden en circuitonwaardig...

kan je nagaan hoe het was geweest als je een 997 coupe had gereden :twisted: :lol: :wink:

06 nov 2006 13:12
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Bericht 
t'is daarmee dakikbangben om hem met mijn poske te laten rijden... :lol: :lol: :wink:

06 nov 2006 13:41
Profiel
PorscheForum Rakker
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
Marco schreef:
Beltar schreef:

kan je nagaan hoe het was geweest als je een 997 coupe had gereden :twisted: :lol: :wink:

:lol: :lol: :wink:

06 nov 2006 20:17
Profiel
PorscheForum Rakker
Eerst een rijbewijs (volgend jaar)
woudenberg
Bericht 
Wel leuk om die dikke gt3's even hun plek te wijzen :P Had dit zelf eigenlijk nooit verwacht...

08 nov 2006 18:50
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
928,911 targa
Destelbergen
Bericht 
Je kunt als je jouw wagen zeer goed kent, en als je een goed chauffeur bent inderdaad krachtigere en betere wagens wegrijden op circuit.

denk dat er niet alleen uw cabrio er voor iets tussen zit. heb ooit op zolder een 996 en een gt3 in duel gezien, de GT3 chauffeur moest de 996 car 2 laten gaan. :wink:

Wie heeft er trouwens die aflevering gezien van Top Gear waar op de Nurburgring een Ford transit Porsches en dergelijke voorbij snelt :lol:

08 nov 2006 19:41
Profiel Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 16 berichten ]