Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 7:37

Antwoord op onderwerp  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Presentatie Targa Collection 

Ga je naar de introductie van de nieuwe Targa
ja 66%  66%  [ 31 ]
nee 34%  34%  [ 16 ]
Totaal aantal stemmen : 47

Presentatie Targa Collection 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
944 guy schreef:
FROST schreef:
Nog een Targa die sinds kort te verkrijgen is:

http://www.modelcarworld.biz/cgi-bin/hi ... id=4571213 Hebbe Hebbe Hebbe :P

Heb laatst toevallig een RS Spyder gescoord, ook op basis van Norev, was het geld niet waard. Dus ik verwacht dat die targa ook vies zal tegenvallen. Met name de detail was matig: van een afstand issie prima, maar zelfs de voorwielen sturen niet en het interieur is gewoon plastic, en voor 50 euro is dat dus echt gewoon te schraal.
Voor de vergelijking: ik heb ook wel es autoart's gekocht voor hetzelfde geld, en daar krijg je WEL meedraaiende remschijven, sturende voorwielen, een soort van bekleed interieur, en VEEL meer detail, voor hetzelfde geld!

Volgens mij heeft Porsche Centrum Gelderland er één in een vitrine staan. Ik heb hem niet echt goed bekeken maar het zag er van een afstandje niet slecht uit.
Ben inderdaad met je eens dat de Autoart modellen erg fraai zijn. De maten kloppen, interieur is netjes aangekleed en detailering is erg fraai.

07 nov 2006 22:33
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369
amsterdam
Bericht 
O ehm, van 3 tot 9 november dus. Per ongeluk nee ingevuld, terijl ik wel ben geweest (lees ik nu). Ik was afgelopen zaterdag bij 't Porsche Centum in Oirschot en zag 'm idd staan... Zag ook een fel=oranje GT3RS die verkocht was, wat nieuwe Turbo's en een 'gewone' GT3...

Was weer snel weg tussen al dit geweld. Kwam uiteindelijk alleen voor het jaarboek en de CARDEX en de Porsche Certificate of Authenticity van m'n autootje...

08 nov 2006 3:43
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Ex.Carrera 3.2 Ex. 964 Targa C2 Ex.Boxster S Zwart Porsche Macan Wit.
Culemborg
Bericht 
Ik ben maandag zelf even wezen kijken na de lijnup en de PORSCHE staat er leuk bij, je ziet hem al staan bij het langs rijden op de A 50 :!: heerlijk rustig en alle aandacht ook van de catering koffie.
Even gepraat met Eric.
De nieuwe Targa is wel gelikt, maar ik vond die GELE 911 S 2.4 wel erg mooi, zo lijkt de klassieker toch meer mijn ding dan het nieuwe geweld :twisted:
Al met al was het allemaal wel erg mooi :P

Laatst bijgewerkt door HennieC2Targa op 25 nov 2006 13:05, in totaal 1 keer bewerkt.

08 nov 2006 20:45
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Nu zou ik toch even een vraagje tussendoor willen stellen; hoe kan het toch dat jullie altijd die uitnodigingen krijgen? Heeft dat te maken met het feit dat jullie bij de Nederlandse Porscheclub zitten of dat jullie wagen misschien bij een Porsche dealer vandaan komt? Zomaar... :wink: Niet pissed worden als het antwoord zo simpel en voor de hand liggend is!

08 nov 2006 20:56
Profiel Facebook 
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Of omdat we dichterbij een PC wonen en niet in Cape Holland ver van de bewoonde wereld :lol:

Nu jij een Porsche hebt zal je op een gegeven moment ook wel eens post gaan ontvangen. Daarnaast word je ook in het bestand opgenomen als je je auto ooit laat onderhouden of repareren in een van de PC's

08 nov 2006 23:09
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369
amsterdam
Bericht 
Ben bij de opening geweest van PC Eindhoven en heb aan een prijsvraag meegedaan. Dus hebben ze m'n gegevens. Verder nooit bij een PC in onderhoud geweest.

09 nov 2006 1:07
Profiel WWW
Moderator
PF # 136
Bericht 
Tot zo dan maar? 8)

11 nov 2006 9:57
Profiel
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Yup, tot zo. Ik zit te wachten op marknineoneone. Kom je ook een bakkie doen :idea:

11 nov 2006 11:02
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
ex Midnight blue 928 GTS 1995
Heerenveen
Bericht 
Altijd mooi om even bij Pon Leusden rond te neuzen, zeg maar gerust te likkebaarden!! Prachtige CGT in het zwart, bloedmooi :!:

Heb in verschillende auto's gezeten een tijdje,(boxster/nieuwe targa en cayman) maar ben dan toch wel heel erg blij dat ik m'n 928 nog heb :!: En blijf daar voorlopig ook nog wel even in zitten :!: :wink:

11 nov 2006 23:30
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 84 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4