Auteur |
Bericht |
Wim SC 1981
911 SC 1981Eindhoven
|
AUDI KR8 IN AUTOVISIE
Is het zo ver? "Wellicht de grootste bedreiging ooit voor de Porsche 911"
(no comment)
_________________________________________ Rijden met die Porsche's!
|
09 nov 2006 16:12 |
|
|
John
Cayenne
|
Superding (heb het gelezen)..
Maar wel heel erg Audi (imho emotieloos).
|
09 nov 2006 17:13 |
|
|
LuKe
Zuid-Limburg(B)
|
_________________________________________ LuKe's force.....it is a 718 Boxster S ! (ex-944S2 ex-987 Boxster S)
|
09 nov 2006 18:57 |
|
|
Double G
911 carrera 3.2 '86Kapelle
|
Gewoon een Gallardo in een ander jasje Doe me dan die Lambo maar
_________________________________________ NPC 0577
|
09 nov 2006 20:14 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Ik vind dit toch wel een stoere en mooie auto. Het is een auto die ongetwijfeld een gat in de markt zal vullen. Ik kijk er in ieder geval naar uit om deze auto 'in 't wild' te zien en deel uitmaken van het verkeersbeeld...
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
09 nov 2006 21:21 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Behalve de auto, is het animatiefilmpje ook zeer de moeite waard
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
09 nov 2006 21:33 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Ook technisch is er verschil. B.v. 2 cilinders om maar eens wat te noemen...
|
09 nov 2006 22:12 |
|
|
wilcof
nog geenFraneker
|
De corvette is toch ook een 911 concurrent.
Zolang porsche porsche blijft kan de concurrentie alles proberen, maar blijft de 911 goed verkopen wedt ik. Dus een beetje kansloze titel. Audi heeft nog altijd minder emotie dan de 911, en de carrera S maakt qua geluid meer indruk wedt ik. De GT3 al helemaal
|
09 nov 2006 22:15 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Het filmpje is idd super gemaakt.
En wat ik over de Audi denk heb ik al in een ander draadje over deze wagen geplaatst
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
09 nov 2006 22:23 |
|
|
jeroenoop
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
|
Wilcof schreef
Alle merken gaan met de tijd mee,zo ook audi.
Ik vind dit een positief filmpje (als 996 rijder )want de lijn vind ik wel wat hebben van de "nieuwere types porsches"996 ,997 ,cayman.
Of niet
Porsche blijft "gewoon"porsche. En zal ook altijd porsche blijven.
Ferdinand is er niet meer , en eens zullen wij er ookniet meer zijn ,maar porsche zal nog wel lang bestaan.
_________________________________________ porsche is een virus,maar je voelt je beter.
|
09 nov 2006 22:37 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
Zolang de maatstaf nog altijd "Porsche" is, is er niets aan de hand....
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
10 nov 2006 10:03 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
heb de autovisie ook binnen, alleen nog niet gelezen
foto's zien er indrukwekkend uit iig
_________________________________________ Got coffee?
|
10 nov 2006 10:15 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Heb alleen de plaatjes gekeken.Leuk hoor,hij ziet er enig uit, maar niet leuk genoeg voor mij om de tekst te gaan lezen.Stukje van Ton Roks over de 911 op de Nurburgring vond ik weer veel te kort
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
10 nov 2006 23:40 |
|
|
Counterstrike
Porsche 911 SC (A-series)Assendelft
|
Ikzelf waardeer de lange lijn van historie in de Porsche 911.
Kappers verenigd uw want daar komt audi met de zogenaamde Porschekiller, er was budget tot de richtingaanwijzers want daaronder wordt het pet. kijk nou eens goed naar de zone onder de richtingaanwijzers. OK plastik bespaart gewicht maar wil je zo over straat ?
Voor degene die het niet hebben begrepen, ik hou van kunststof o.a. bij gebruiksvoorwerpen als mijn broodtrommel, maar zeker niet aan de buitenkant van mijn superauto.
Zo zet ik mijn tanden in een ............
|
12 nov 2006 1:24 |
|
|
aero
996 Turbo
|
Hulde
|
12 nov 2006 1:54 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
En toch vrees ik dat bij het overgrote deel van de Nederlandse bevolking de Audi meer hoofden zal laten draaien, er méér posters van in jongenskamers zullen hangen en meer emotie los zal maken dan een inmiddels tot gemeengoed verworden 911 (hoeveel beter een 911 dan ook moge zijn)!
In elk dorpje of stad rijdt wel iemand een 911 (in welke verschijningsvorm dan ook) en door de evolutie van het model -waardoor de eerste 911 t/m de 997 direct als zodanig herkenbaar is- zien mensen te weinig verschil tussen de diverse 911'en.
Alleen kenners en echte Porsche-liefhebbers weten over het algemeen de verschillende 911-types uit elkaar te houden.
Wíj -als Porsche-liefhebbers- hebben (natuurlijk?) een voorkeur voor de 911 en zien alleen maar de positieve en mooie dingen van de 911 ten opzichte van 'de concurrentie'. Ook de 'emotie' die een 911 bij ons losmaakt en de zo vaak aangehaalde 'rijsensatie', is -denk ik- gerelateerd aan het feit dat wij als Porschisten bevooroordeeld zijn!
De brul, de exclusiviteit en de rijsensatie (als je er al eens in (mee) zou mogen rijden) van -bijvoorbeeld- een TVR zal bij een 'gewone sterveling' waarschijnlijk meer emotie losmaken dan een 911...
Ik betrap me er (helaas?) ook nog wel eens op dat als ik een autogeluid hoor dat me aanspreekt en ik zoek waar dat geluid vandaan komt en het blijkt van een 911 te zijn ik al snel weer mijn blik afwend, terwijl als het een of andere exoot is (Lambo, TVR, Ferrari, Aston Martin, en -ja zelfs- een Lotus) ik die auto net even wat langer blijf nakijken.
Dat neemt niet weg dat ik zélf het liefst in een Porsche rijd en de lijn van een 911 tijdloos vind (ongeacht bouwjaar en uitvoering) waarbij de 911 de benchmark is voor alles waaraan een goede sportwagen moet voldoen.
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
12 nov 2006 12:43 |
|
|