Uit een goed bron bij porsche-centrum; 75% van de verkochte porsches in België, allemaal firma-wagens. Only smart-people kan ik alleen maar zeggen. Belgische belastingen vragen er ook naar he...
België, heeft nog steeds de hoogste belastingsdruk, dus als je denkt dat zij dom zijn
Think again
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
12 nov 2006 23:47
fvdvelde
BMW M5 2008
ex 996 4s
Niel
Daarmee Paul, van 1 januari heb ik een Sarl bij onze buurtjes..
Ik moet er ook 12 uur per dag voor werken maar dan toch wel met plezier als ik mijn karretje zie staan....
Anders gaat het geld naar Brussel en daarna naar de Immigrantjes en Wallonië...
12 nov 2006 23:55
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
fvdvelde schreef:
Uit een goed bron bij porsche-centrum; 75% van de verkochte porsches in België, allemaal firma-wagens. Only smart-people kan ik alleen maar zeggen
zoals een vermaarde Belgische Speech Technology gurueen 6-tal jaar geleden orakelde "there is nothing wrong with being smart"
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
13 nov 2006 0:04
fvdvelde
BMW M5 2008
ex 996 4s
Niel
Ken je stiel..
VTEC 2.2, nu noem je ook 2 losers op he, naargelang de technologie wel superieur is....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum