Forumkalender: De Stemming TOT 16 NOV (VEEL GROTE FOTO's!)
Oke dames en heren,
Alle inzendingen zijn binnen, dus er kan begonnen worden met het stemmen op de foto’s.
Zoals al kort vermeld, had ik een ideetje waar ik qua looks naar wilde,
dit heeft Marco Oh Oh opgepikt en een prachtige basis gemaakt voor de kalender, met dit als voorproefje:
Dit zullen we nog een beetje gaan fine tunen en dan zorgdragen voor productie en verzending.
Maar dan nu het stemmen.
In totaal zijn er 111 inzendingen geweest voor de kalender !
Sorry voor het laden van deze pagina, maar dat is jullie eigen schuld
hadden jullie maar niet zo veel moete inzenden.
Aan jullie nu om ons te vertellen welke foto’s jullie het liefst terug zien op de kalender. Elk forumlid kan punten toekennen aan verschillende foto’s. Je mag
1x 10 pnt,
1x 6 pnt,
1x 4 pnt,
1x 2 pnt en
1x 1pnt
uitdelen.
- Je mag niet stemmen op een eigen gemaakte foto, dan wel op een foto van je eigen bolide
- Je mag je stemming later nog aanpassen tot de nog te bepalen deadline. Dit doe je door je post aan te passen
Dit doe je als volgt en
alleen als volgt, dus lees dus even goed.
Na dit bericht volgt nog een bericht met alle fotos, daarna een post met alle foto nummers, om te stemmen moet je
dit bericht quoten, klik rechts boven aan in het bericht.
Verwijder het x -je en vul daar het gewenste fotonummer in dat de daar achterstaande punten verdient.
Bijvoorbeeld
Foto x:10
wordt in mijn geval Foto 1:10
VERDER NIETS
Ga aub niet liggen klooien met smileys, extra opmerkingen of iets anders. Hoe leuk ook (bedoeld)
Alleen als er zoals vermeld staat wordt gestemd, is het voor mij mogelijk om de punten telling nog een beetje geautomatiseerd te kunnen laten verlopen. Ik heb geen zin om dit handmatig te doen !
Vermeldingen als ik sluit me qua punten telling bij die of die aan, heeft dan ook geen zin.
Voor commentaar dan ook gebruik blijven maken van
dit topic
In een aantal gevallen heb ik helaas moeten schrappen in het aantal inzendingen per deelnemer. Ik heb dit naar eigen inzicht voor deze persoon gedaan.
Wij zullen op basis van deze stemming de kalender gaan invullen. Hierbij is het mogelijk dat er foto’s als nog sneuvelen omdat deze in groot formaat niet scherp genoeg zijn. Tevens zullen wij waken voor een overkill aan 911 foto’s.
Zover ik heb nagaan, klopt alles nu.
Dus kan het stemmen beginnen.
Forummers, may we have your points