Auteur |
Bericht |
cdp
911sgent
|
Die spoorstangen die gebroken zijn hebben een doorsnede van nog geen 4 cm² en zijn ongeveer een halve meter lang
wanneer de wagen begint te schokken door op te trekken of gas te lossen(en niet goed gebonden te zijn) zijn de krachten zeker groot genoeg om zo'n staafje te plooien of te breken.
de as die in de wagen al de krachten opvangt is minstens 10 cm op 10 en die zit net voor de spoorstang
daar hadden ze hem moeten aanhangen
blijf erbij
ze hadden totaal geen idee waar ze mee bezig waren
|
13 nov 2006 23:41 |
|
|
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
wat een horror-story ; hopelijk past je rechtsbijstand daar een deftige mouw aan
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
|
14 nov 2006 1:08 |
|
|
anton964
997.2 4s pdktholen
|
hallo
ga eens hier heen http://www.kms.vankronenburg.nl
ik ben daar zelf ook op de rollerbank geweest.
dit is telezen op www.pfdsite.nl kijk bij verslagen van 2004 op rollerbankmeting.
daar gingen 6 porsche's zonder probloblemen op en af.
ze waren toen aan een golf tdi aan het werk en de motor leverde 450 pk
denk dat ze bij jou dus ook wel aan die 355pk kunnen komen.
gr anton964
|
14 nov 2006 10:51 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
Was het breken van die stangen dan ook verantwoordelijk voor het geringe vermogen?
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
14 nov 2006 10:57 |
|
|
2.2E_69
911 2.2E targaGoirle, NB
|
balen voor je zeg
|
14 nov 2006 11:19 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Professionele klunzen.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
14 nov 2006 16:44 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Ik denk dat ik zo ook wel geloof wat het vermogen van m'n P. is geloof ik!
Man, wat een ellende
Success ermee!
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
14 nov 2006 18:38 |
|
|
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12PF# 1732
|
Ik wis niet dat er zulke PRUTSERS bestonden, stelletje kloot....en
|
14 nov 2006 18:44 |
|
|
F@RGO
|
En hoe moet het nu verder cdp ?
Ik ben echt benieuwd hoor ....
|
14 nov 2006 20:45 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Dat is mooi waardeloos. Met recht prutsers. Iedereen met enige technische kennis kan verzinnen dat een aluminium stang van zo'n gering formaat het geweld van deze autos nooit het hoofd kan bieden.
Ik hoop voor je dat het weer goed komt op korte termijn
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
14 nov 2006 22:28 |
|
|
cdp
911sgent
|
loopt ondertussen terug voorbeeldig
de verzekeringen zijn het nog onderling aan het uitvechten
|
14 nov 2006 22:33 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Een rechtsbijstandverzekering kan hierbij zeker helpen (Als je die hebt).
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
15 nov 2006 16:39 |
|
|
Carrera4s
997SBelgische kust
|
Veel uitvechten kan er niet aan zijn : het is duidelijk dat er fout is gebeurd en dat je schade moet worden vergoed, hetzij door de knoeiers zelf, hetzij door hun verzekeraar BA uitbating.
|
17 nov 2006 15:53 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Maar soms moet je wel e.e.a. afdwingen.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
18 nov 2006 14:25 |
|
|
knoet
BoxsterBelgium
|
TBM in olen heeft een vrij correcte en recente bank
_________________________________________ www.tuned-belgium.com
|
20 nov 2006 17:44 |
|
|
944 racer
944 racer965 3.3 Turbo S '91
|
Bestaat er ook zoiets, een vermogens testbank, die mobiel is. Dus eentje die bijvoorbeeld op een circuit een hele riedel auto's kan testen?
_________________________________________ Edwin
944 racer
www.944-basic.nl
|
22 nov 2006 22:41 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Yep , mobiele testbanken bestaan idd
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
22 nov 2006 22:56 |
|
|
944 racer
944 racer965 3.3 Turbo S '91
|
Uh, jij hebt er een
_________________________________________ Edwin
944 racer
www.944-basic.nl
|
22 nov 2006 23:02 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Neen , maar ik heb die al regelmatig gezien op verschillende evenementen .
Nu willen ze dit ook hier in België gebruiken bij wegcontroles om te zien of je wagen wel verzekerd en ingeschreven is voor het vermogen dat hij heeft (opvoeren van een wagen is NIET toegelaten op de openbare weg, dus ook niet gekeurd , verzekerd en HET BELANGRIJKSTE je hebt dus niet voldoende BIV en wegentaks betaald dus oplichting van de staat)
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
22 nov 2006 23:05 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Bij verschillende wagens (BIV € 5.000) zal het niet uitmaken of hij opgevoerd is of niet. Zolang je de cylinderinhoud niet veranderd, zal de verkeersbelasting ook niet veranderen. De BIV heeft een max van net geen € 5.000. Dus van het moment dat je wagen die grens bereikt heeft, en dat heeft hij al snel meer dan 155 kw, maakt dit geen bal uit.
Het Belangrijkste is dus in de meeste gevallen niet van toepassing, als je dan nog ziet dat je het extra vermogen doorgeeft aan de verzekering, blijft er buiten de keuring niet veel meer over, en door een eenmalige keuring is dit ook weer aan te passen.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
23 nov 2006 7:09 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Idd Paul , die 155kW grens is idd de max.
Maar meestal zijn het dus niet de eigenaars van die wagens die nog veel aan het vermogen doen.
Het grote gros rijdt met wagens die minder (lees veel minder) dan 155kW hebben. Ook de jeugd, en die doen er natuurlijk wel wat aan. En wat denk je van de TDI rijders
Het belangrijkste is dus in de meeste gevallen WEL van toepassing daar in de meeste gevallen het om auto's gaat die standaard rond de helft van die 155kW zitten.
En hoeveel denk je dat er een zwaardere motor in hun wagen hebben zitten Echt meer dan je denkt hoor.
Het meervermogen doorgeven aan de verzekering is idd een optie. Dat heb ik destijds ook met mijn Corsa gedaan. Die was zowel op vermogen als waarde verzekerd. Maar tegenwoordig staat motortuning in de wet als strikt verboden dus ELKE wagen die opgevoerd is (al is de verzekering ervan op de hoogte en hoe weinig de opvoering ook maar is) mag niet op de openbare weg daar deze niet door de keuring zou mogen/kunnen geraken .
En dan mag je nog zo goed verzekerd zijn. Is je wagen niet gekeurd trekt de verzekering zich volledig terug (al heb je alles netjes en keurig betaald)
Een éénmalige keuring is idd een oplossing doch gaat het om een Belgische wagen lukt dit al nietof zeer zelden (heb het zelf geprobeerd , tenzij een rallyekeuring) gaat het omeen importwagen waarbij dit vermogen bvb al in de "fahrzeugbrief" staat kan het wel. En dan hopen dat ze die dan ook goedkeuren (eerst betalen en dan bang afwachten op de zegen) . Dat heb ikzelf ook al een paar keer gedaan (met succes gelukkig) .
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
23 nov 2006 12:06 |
|
|