Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 20 nov 2024 11:38

Antwoord op onderwerp  [ 141 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
stemgedrag porscherijders 

Wat stemmen jullie?
CDA 17%  17%  [ 18 ]
VVD 54%  54%  [ 58 ]
PvdA 2%  2%  [ 2 ]
SP 6%  6%  [ 7 ]
Groen Links 4%  4%  [ 4 ]
EenNL 2%  2%  [ 2 ]
LPF 4%  4%  [ 4 ]
P v v 11%  11%  [ 12 ]
Christen Unie 1%  1%  [ 1 ]
SGP 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 108

stemgedrag porscherijders 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Jort schreef:
Ik mis op de site van de PVV de financiële onderbouwing. Dat moet een sprookjesachtig geheel zijn.

Ik hoorde hem van de week bij Edwin Evers!
Heeft inderdaad niet het CPB zijn plannen laten door rekenen, maar wel door een paar studenten van de universiteit van Amsterdam! :mrgreen: :wink:

Als je al een voortzetting van het beleid zou willen, dan moet je m.i. CDA of VVD stemmen.
:idea: Een stem op Wilders/Pastors/LPF/Hilbrand brengt een kabinet van CDA en PvdA alleen maar dichterbij. :wink:

18 nov 2006 18:42
Profiel WWW
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Zo, mijn stem is geregistreerd. Nu weer vlug aan het werk voor een beter Nederland. :wink:

22 nov 2006 10:45
Profiel WWW
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
de mijne al om 07.30 (was de tweede daar)

22 nov 2006 10:57
Profiel
Groningen
Bericht 
CDA en PvdA.. oh gruwel. Veel harentrekken, weinig regeren.

22 nov 2006 15:17
Profiel
Amsterdam
Bericht 
Wat is het HIER opeens stil.... :roll:

23 nov 2006 9:40
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
LeOH schreef:
Wat is het HIER opeens stil.... :roll:

Afbeelding

23 nov 2006 10:42
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
996 4S
Grubbenvorst
Bericht 
eindelijk ! Venlo gaat in Den Haag zitten........ :ba:

Afbeelding

23 nov 2006 11:26
Profiel
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht 
De conclusie van de uitslag kan dus zijn dat er niet voldoende Porsche rijders zijn :!: 8)

Dit even geheel los van mijn eigen politieke voorkeur: mijn hart zit in dat opzicht niet in mijn p./P. :!: :twisted:

23 nov 2006 11:33
Profiel
Groningen
Bericht 
Hmmm... regeren met communisten of tsunami-deskundigen. :roll: :wink:

23 nov 2006 12:27
Profiel
PorscheForum Rakker
996 4S
Grubbenvorst
Bericht 
ik zie het: een regering met SP, Groenen, dieren en D66:

zeker geen allochtonen meer aan de deur! (zelfspot is een kunst :lol: )

23 nov 2006 13:51
Profiel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
Voor wat het waard is: Ik heb strategisch gestemd, CDA dus, normaal VVD, maar vond het belangrijker dat het niet links werd, en aangezien CDA de beste kaarten had voor de grootste partij.

Verder vind ik J.M. de sympatiekste van het hele stel, maar in zijn ideen kan ik me helemaal niet vinden, heeft jaren lopen roepen "stem tegen" zonder zelf ook maar een idee te hebben hoe het wel moet. Nu komt ie met een snoepje voor de onderkant van de maatschappij, alle uitkeringstrekkers 10% erbij, wat een idee, zit voor mij erg dicht bij "het bijmaken van geld als het op is" als destijds in een bepaald Afrikaans land werd geopperd om de economie uit het slop te trekken ...

Wilders is natuurlijk een na-ijl effect van Pim Fortuyn, inspelend op gevolens maar geen enkel gefundeerd beleid..

Alles bij elkaar heeft het CDA/VVD het behoorlijk gedaan, zij zijn namelijk de enigen die echt met de begroting hebben moeten omgaan en all-in-all staan we er redelijk voor in NL. De rest schreeuwt alleen maar, hier moet geld bij, daar moet geld voor komen, en hoe het bekostigd moet worden hebben ze zich niet echt afgevraagd, dat is zo makkelijk als je inde oppositie zit.

En mensen die op partij voor de dieren etc stemmen moesten ze hun stemrecht afnemen, er zijn wel andere zaken die op nationall niveau aandacht behoeven en er zijn ook andere manieren om je daarvoor sterk te maken, WWF bijv. Maar ja we wonen in NL, dan kan alles.

Nu schieten maar.....

23 nov 2006 14:08
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
Heb al jaren het gevoel dat ik in een "bepaald Afrikaans land" woon, vooral als ik weer eens in de Randstad kom.

mhaschreurs.hyves.nl

23 nov 2006 14:28
Profiel Facebook 
Groningen
Bericht 
Welk land dan Michael? Noem het beestje gewoon bij de naam.

Ben het volmondig met Marcel eens.

Alhoewel ik toch een aantal zeer intellectuele PvD stemmers ken, die niet op de PvD hebben gestemd omdat ze vonden dat deze partij de belangrijkste issues van dit moment (zie partijprogramma's andere partijen) aan de kaak wil stellen, maar in hun ogen wel de meest ondergewaardeerde issues.

23 nov 2006 14:49
Profiel
PorscheForum Junkie
991.2 Carrera 4 GTS Hendrik-ido-Ambacht
Bericht 
Ik kan me helemaal vinden in het verhaal van Marcel. Ik heb hier ook even overwogen om CDA te stemmen om die partij het grootst te houden.

Uiteindelijk toch maar op Verdonk gestemd en hoop dat ze zoveel voorkeurstemmen krijgt, dat de VVD eindelijk gaat inzien dat de VVD te veel naar het centrum aan het opschuiven is.

Kan iemand me uitleggen waarom winnaars als eerste bij de kabinetsformatie betrokken moeten worden zoals iedereen in de media maar roept.

Het lijkt me logischer dat de grootste partijen daar het eerst bij worden betrokken. Zij hebben uiteindelijk de meeste stemmers achter zich.

Dit wil ik ook nog even kwijt:
Woutertje Bos riep na de uitslag dat Nederland een massaal NEE heeft afgegeven voor een VVD/CDA regering. Heeft nederland dan ook niet een massaal NEE afgegeven voor de de PVDA. Deze partij verliest meer dan de CDA en VVD samen.

23 nov 2006 15:34
Profiel
Bericht 
bereid jullie maar voor, inkomstenbelasting omhoog, wegenbelasting omhoog, geen nieuwe snelwegen, hypotheekrente aftrek foetsie

Afbeelding

23 nov 2006 15:58
Profiel WWW Facebook 
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Gerhard schreef:

Kan iemand me uitleggen waarom winnaars als eerste bij de kabinetsformatie betrokken moeten worden zoals iedereen in de media maar roept.

Nee. Ik vind het begrip winnaar sowieso een beetje verkeerd gehanteerd. Als FC Twente dit jaar erin slaagt om 3e te worden in de competitie met b.v. 70 punten en P.S.V. eerste met 80 punten dan noemen we FC Twente niet de winnaar en P.S.V. verliezer omdat de een van 47 naar 70 punten is gestegen en de ander van 84 naar 80 punten is gedaald.

Verder ook eens met Marcel.

23 nov 2006 16:02
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Marco schreef:
bereid jullie maar voor, inkomstenbelasting omhoog, wegenbelasting omhoog, geen nieuwe snelwegen, hypotheekrente aftrek foetsie

Komkom. Er komt waarschijnlijk een regering die vrijwel niets zal bereiken. Achteruitgang door stilstand wellicht. Meer niet.

23 nov 2006 16:04
Profiel
Groningen
Bericht 
Inderdaad. Procentueel gezien heeft de PVV niet meer gewonnen dan de PvD. Nietszeggend.

Met een beetje geluk (erg jammer van de verloren maanden...) weer verkiezingen in 2007. Staat de economie er wellicht nog ietsjes beter voor, verliest de PvdA nog meer, de SP heeft z'n kruit ook wat verschoten en kunnen we weer terug naar een CDA/VVD/? coalitie.

Als het aan de SP lag hadden we morgen de gulden weer en zouden we ons per direct terugtrekken uit de EU. Dat zeggen ze nu niet meer, daar win je te weinig stemmen mee, maar de gedachte en hoop leven voort.

23 nov 2006 16:07
Profiel
Bericht 
Devils son schreef:
Marco schreef:

Komkom. Er komt waarschijnlijk een regering die vrijwel niets zal bereiken. Achteruitgang door stilstand wellicht. Meer niet.

klopt ook wel, denk ook niet dat het lang stand gaat houden
... maar wat gaat dat weer een klauw geld kosten aan wachtgeld :?

23 nov 2006 16:33
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
991.2 Carrera 4 GTS Hendrik-ido-Ambacht
Bericht 
Riccio4S schreef:
ik zie het: een regering met SP, Groenen, dieren en D66:

Dat is dan 38 zetels. zelfs met de PVDA er bij gaat dat nog niet lukken. :roll:
Doen we ook de Christen Unie er nog bij en dan wachten we een half jaartje tot de nieuwe verkiezingen :lol:

Als er in een nieuwe coalitie ook maar ruimte is voor D'66. Zodra het ze even niet zint stappen ze er uit en kunnen we gelukkig weer naar de stembus.

23 nov 2006 16:47
Profiel
Groningen
Bericht 
Marco schreef:
Devils son schreef:
Marco schreef:

klopt ook wel, denk ook niet dat het lang stand gaat houden
... maar wat gaat dat weer een klauw geld kosten aan wachtgeld :?

Wachtgeld is een schijntje vergeleken met het niet nemen van de nodige beslissingen. Devils son schreef het al, stil staan is achteruit gaan. Dát kost bakken met geld op de langere termijn.

23 nov 2006 17:15
Profiel
PorscheForum Rakker
996 4S
Grubbenvorst
Bericht 
ik heb mijn stem aan Rita gegeven, deze keer geen strategisch stem (CDA heeft mijn str. stem vorige keer gehad, nooit meer...)
Jammer voor die Rutte, volgens me meer dan verantwoordelijk voor deze neerslag van VVD....

mijn grappje over SP, dieren enz. aan de macht is helaas, aangezien wat gebeurt in Italie, een bitter grappje.
Links partijen hebben een ongelofwaardig coalitie samengesteld, met enkele dozen stemmen aan hun kant: en nu begroting gestald, regen van nieuwe belastingen, staken en rellen iedere dag.....

Gelukkig dat W. Bos en Mariijnissen te enorme koppen hebben: kans dat ze samen gaan regeren is erg minimaal ! :puker:

23 nov 2006 17:42
Profiel
PorscheForum Rakker
944
Grave
Bericht 
Nou mijn zegje:

Ik ben voor Marco Pastors gegaan.Helaas heeft hij het niet gered.Ik had gehoopt dat er iemand in de kamer zou komen die het hele zooitje wakker zou houden.

Het door Jan Marijnissen gewenste verbond (PvdA,SP,Groen Links met eventueel ChristenUnie en Partij voor de Dieren) heeft gelukkig geen meerderheid.

CDA samen met VVD en Partij voor de Vrijheid is niet genoeg voor een meerderheid.CDA met PvdA ook niet.
Ik denk dat het hele moeizame onderhandelingen worden,en dat we over een maand of 5 wéér naar de stembus kunnen.Gewoon omdat ze er SAMEN (!!!) niet uitkomen.
Maar ja..........Wat is wijsheid. :roll:
......die heeft pech !!

23 nov 2006 18:03
Profiel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
"PvdA,SP,Groen Links met eventueel ChristenUnie en Partij voor de Dieren"

Dan overweeg ik toch echt om (weer) te gaan emigreren....

23 nov 2006 18:08
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
YEss!! Partij van de Dieren 3 zetels!!!! :twisted: :wink:

23 nov 2006 18:32
Profiel Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 141 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende