Forumkalender 2007: Bestellen tot 11/12/06 [21,- p/st]
Hier is dan de uitslag van de eerste Porscheforum kalender 2007 en ook meteen de laatste want ik hoop dat de volgende voor het jaar 2008 zal zijn
Ik heb nog gekeken naar enkele aantijging over vals spelen, hier en daar een wat punten in mindering gebracht maar voor de top 12 heeft het geen rol van betekenis gespeeld.
Zoals al bekend gemaakt was dit onze nummer 1:
246 pnt
En de overige winnaars zijn:
108 pnt
103 pnt
88 pnt
69 pnt
66 pnt
64 pnt
57 pnt
50 pnt
41 pnt
39 pnt
37 pnt
En het leuke is voor iedereen die denkt, ik heb de kalender niet gehaald.
Jawel hoor alle inzendingen zullen namelijk de voorkant sieren:
Voor de maandoverzichten is dit het resultaat:
Hoewel ik diegene ben die hier op het forum de berichten post, is Marc’ Oh Oh … verantwoordelijk voor de strakke vormgeving van de kalender. Waarvoor dank
De definitieve versie zal nog op een tweetal punten veranderd worden,
- de banner wordt aangepast zodat deze in volledige breedte zichtbaar wordt
- de benaming van de dagen zal in het nederlands zijn
Tevens bestaat er nog een mogelijkheid dat een foto van onvoldoende kwaliteit is om vergroot op de kalender te komen. Wij zullen er alles aan doen om waar nodig de foto’s te verbeteren. Maar of het ook echt lukt zullen we pas zien bij de eerste proefdruk, wij maken ons met name zorgen om de foto van de Ruf in de sneeuw. Indien het niet lukt, zal deze vervangen worden door de eerst volgende in de stemming.
Ondanks dat dit nog niet zeker is, heb ik er voor gekozen om toch al vast te beginnen met dit besteldraadje omdat december nadert en de tijd dus begint te dringen.
edit denis:
Definitieve specificatie van de kalender
edit definitieve koopprijs:
De kostprijs per kalender is 21 euro inclusief verzending binnen Nederland en naar België. Zoals je ziet is het een mooi rond bedrag geworden. Dit is geen toeval, ik heb de kostprijs van 20,64 naar boven toe afgerond. Het verschil zal gedoneerd aan de forumkas en daar worden we allemaal weer beter van. Verder wordt er door niemand persoonlijk hier geld aan verdient.
Heb je interesse post in dit draadje dan je bestelling of PB mij. Ik zal een lijst bijhouden van de bestellingen. Per PB krijg je dan de gegevens hoe je moet betalen etc. Ga hier op internet niet je adres alvast posten, waar de kalenders naar toe kunnen. Dat regelen we per PB wel.
Wij hopen dat de kalender naar jullie smaak is en dat wij als beloning voor het werk vele bestellingen tegemoet mogen zien.
Marc’ Oh OH… en Denis
oja.. dit draadje mag gewoon vervuild worden Porscheforum style