Auteur |
Bericht |
Mark
911 cabrio 3.2
Cayenne SHelmond
|
schema electrische ramen
Heeft toevallig et schemavan de electrische ramen?
bij mij werkten de schakelaars niet, zaten los, weet alleen nu niet welk draad op welk pinnetje van de schakelaar hoort (in totaal 5) bedankt voor de info!!!
|
26 nov 2006 19:35 |
|
|
yohanv
911 3.2 Cabrio 1986Het hoge noorden
|
Ik weet dat zegmaarmaurice (klikerdeklik) schema's in PDF heeft. Stuur hem eens een PB tje...
_________________________________________ Ex: 944 Targa(x2)-->968(Nep)-->911 SC Targa+968 targa-->911 3.2 Cabrio-->993 Cabrio-->997S Coupe
|
26 nov 2006 20:13 |
|
|
horn
PF #57
|
hier alvast wat meer info.
Hiermeer electrische schema's.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
26 nov 2006 20:29 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Als je er met de tips van Horn niet uit komt moet je maar even een PB'tje sturen met type en bouwjaar dan zoek ik wel even het een en ander bij elkaar voor je.
Zat net even te kijken maar kon zo snel niet alle gegevens van de betreffende schakelaar vinden.
Als ik het juist heb zijn er per schakelaar maar 3 draden correct?
Eén daarvan zit via een zekering direct aan de 12V. Die moet op de centrale (contact) pin van de schakelaar (vaak pin 30 of 31)
De twee draden die je dan over houd zorgen dat het raam of open of dicht gaat. Mogelijk contact 32 en 33. Omwisselen betekend alleen dat de schakelaar omgekeerd werkt in dat geval even de twee draden verwisselen.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
26 nov 2006 23:53 |
|
|
Erwin
Porsche Classic Specialist
|
Lastig dat ik niet weet wat voor een 911 je hebt. Maar ik er ga er vanuit dat je een 911 tot en met de 3.2 hebt want daarbij zaten lossen draden op de schakelaars waar de latere versie's een 6 polige stekker hebben.
Voor dit model heb je geen schema's nodig want de aansluiting is eenvoudig.
Boven en onder aan op de schakelaar de rode draad.
De twee overgebleven pootjes de twee blauwe draden en op de laatste naast één van de rode draden kun je de bruine draad aansluiten.
Mocht de schakelaar nu net andersom werken moet je de blauwe draden even omwisselen.
Erwin.
_________________________________________ Rebel engineering
|
27 nov 2006 0:06 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Kijk Erwin schudt dat zo weer uit z'n mouw. Daar kan ik, en wil ik, niet tegen op
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
27 nov 2006 0:17 |
|
|
horn
PF #57
|
Kijk, en datweet ik weer wel...
een 911 cabrio model 964. een omgebouwde 75er targa, in 90 omgebouwd - 3.2 motor en G50 versnellingsbak - remschijven, klauwen, etc. aangepast.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
27 nov 2006 0:23 |
|
|
Renntech
Diverse Porsche'sSteenwijk
|
Daarom wist ik ook niet goed wat voor een 911 hij had. Ik zag zijn avatar met daarop een 964.
Maar een 964 heeft een 6 polige stekker en geen vijf losse stekkertjes, daarom mijn vraagtekens.
Een omgebouwde had ik niet aan gedacht....... of wilde ik misschien niet aan denken
_________________________________________ http://www.renntech.nl
|
27 nov 2006 0:27 |
|
|
Hans 3.2
911 Carrera 3.2 1987 (964 look)Oegstgeest
|
Erwin,
Wat zeg je nu? Je wilt niet aan een ombouw denken... ik denk dagelijks aan mijn ombouw.. haha (nee, niet omgebouwde aziatischer sche).
hans
_________________________________________ luchtgekoeld is gewoon lekkerderderderder
|
27 nov 2006 11:13 |
|
|
Mark
911 cabrio 3.2
Cayenne SHelmond
|
Erwin bedankt voor de info!
Ja het is een omgebouwde 964 met 3.2 motor . Dit is in 1990 gebeurd, deze dient dus hier en daar opgeknapt te worden. Vele vinden dit geen echte Porsche, maar ja hij is als derde auto bedoeld en dan is het wel lekker oldtimer verzekering en geen wegenbelasting.
|
28 nov 2006 0:04 |
|
|
Mark
911 cabrio 3.2
Cayenne SHelmond
|
Ik zal binnenkort foto's van het opknappen in mijn album zetten
mvgr Mark
|
28 nov 2006 0:05 |
|
|
Hans 3.2
911 Carrera 3.2 1987 (964 look)Oegstgeest
|
kennelijk een 3.2 met een naar een 964 omgebouwde koets... denk ik? Uit welk jaar.. ik ben benieuwd (als mede eigenaar van een 'niet echte ' ) naar je ombouw. Spiegels / bumpers / motorklep met spoiler / wielen of is het interieur ook gedaan?
Succes en veel plezier gewenst met je zeker echte 911!
Hans 3.2 (of was het een 964... haha)
_________________________________________ luchtgekoeld is gewoon lekkerderderderder
|
28 nov 2006 10:48 |
|
|
Mark
911 cabrio 3.2
Cayenne SHelmond
|
carroserie is van, 1975, targa naar cabrio omgebouwd. In 1989 / 1990 hebben ze dit gedaan, motor en versnellingsbak is van 89.
Interieur is ook aangepast.
Het is gelukkig geen schadeauto geweest. ( voortrein is origineel alsmede de kokerbalken en motorruimte. Er is zeer weinig aan gelast ( alleen de bekende plekjes, afwatering achter de bodemplaat en net voor de accu)
Deze zijn nu gelast.
De achterspoiler is niet origineel (geen electrische) Eigenlijk vind ik deze wel mooi zo. (de losse delen liggen nu al bij de spuiter, de carrosserie volgt in dec / jan).
|
28 nov 2006 23:28 |
|
|