Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 0:41

Antwoord op onderwerp  [ 106 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Zoek gereden door seat.... 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Voorlopig niet !
Friesland
Bericht 
Zelfs met de "oude" 110kW/150pk VW-Audi-Seat-Skoda motor heeft een Boxster 2,5 moeite (tot ca. 150km p/u).
Destijds (1997) diverse malen geprobeerd met één van de eerste Boxsters en een A4 avant.

26 nov 2006 21:49
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
Bericht 
Michael schreef:
Citaat:
Sanhi schreef:
Als het puur op de acceleratie aankomt kan je je geld beter aan een Subaru of Mitsubishi EVO uitgeven. Stijl daarentegen heeft ook zijn waarde..

Of een 911 turbo kopen.

Óf allebei :idea:

26 nov 2006 21:51
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
Marcel B. schreef:
Michael schreef:
Citaat:
Sanhi schreef:
Als het puur op de acceleratie aankomt kan je je geld beter aan een Subaru of Mitsubishi EVO uitgeven. Stijl daarentegen heeft ook zijn waarde..

Of een 911 turbo kopen.

Óf allebei :idea:

Nog beter :mrgreen: .

mhaschreurs.hyves.nl

26 nov 2006 21:54
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
996 C2; 944 racer
Bericht 
Het is, wat RS-R al zei, toch heel jippie...

Trouwens weet niet hoe jullie het altijd voor elkaar krijgen om uitgedaagd te worden. Bij mijn BMW ( die best sportief oogde) en nu met de P geen enkel levend wezen aan het stoplicht gehad, die het in zijn hoofd haalde mij uit te dagen. Het meest dat in de buurt komt, was op de autosnelweg. Het nieuwe type BMW M5 rijdend op de invoegstrook kwam onmiddellijk voor mij invoegen en stoof weg terwijl ik ook het gas er op had. :evil: :evil: :evil:

26 nov 2006 22:52
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Haha, wat een reacties, kom op mensen, iedereen weet toch dat je tegenwoordig door een beetje diesel al kwijtgereden wordt?

NOU EN?

Als je dat dwars zit, en je daar dus je Porsche niet voor hebt gekocht, dannuh.... ;)

Mensen zat hier met rare ervaringen met moderne auto's, horn heeft ze in alle soorten en maten meegemaakt (een dieseltje, een busje, een 2-fast-2-furious-karretje)... Is toch alleen maar leuk, of denk ik nu te idealistisch?

26 nov 2006 22:53
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
*in between Porsches* ex 993 C2 coupe ex 993 C2 cabrio ex 964 C4
Bericht 
michael schreef:
Sanhi schreef:

Of een 911 turbo kopen.

Precies.... daar dacht ik ook gelijk aan...... :D

26 nov 2006 22:57
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
paSCal schreef:
horn heeft ze in alle soorten en maten meegemaakt (een dieseltje, een busje, een 2-fast-2-furious-karretje)... Is toch alleen maar leuk, of denk ik nu te idealistisch?

Een Seat Leon TDI, een Opel Zafira OPC en een Honda Civic...

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

(edit door paSCal: even de puntjes op de I gezet ;) )

26 nov 2006 22:59
Profiel
PorscheForum Rakker
996 C2; 944 racer
Bericht 
Epicurus schreef:
michael schreef:
Sanhi schreef:

Of een 911 turbo kopen.

Precies.... daar dacht ik ook gelijk aan...... :D

Als het over een korte afstand gaat toch liever een 997s. De langere afstand natuurlijk een turbo... :D

at [ vind het apestaartje niet, vreemd mijn toetsenbord beslist ineens querty te worden] Pascal. Je hebt volkomen gelijk, anderzijds is het toch een sportauto...

26 nov 2006 23:07
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
gantor schreef:
at [ vind het apestaartje niet, vreemd mijn toetsenbord beslist ineens querty te worden] Pascal. Je hebt volkomen gelijk, anderzijds is het toch een sportauto...

Jep, van (bijna) 10 jaar oud ;) (en de instapper, en, en, en, ;) )... Overigens goede kans dat zo'n Ibiza meer kost dan die Boxster (waarbij ik niks verkeerds wil zeggen over de waarde van een Boxster!).... Ieder zijn meug ;)

26 nov 2006 23:10
Profiel Facebook 
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Die kleine apparaten hebben een heel gunstige vermogen/gewichtsverhouding. Zie dat met je boxster maar eens bij te houden.
En met die acceleratietijden die minder dan een seconde uit elkaar liggen moet je zowieso heel scherp zijn en rap kunnen reageren.

Persoonlijk doet het me niet zoveel. Laten dat soort autos zich maar eens in het echte stuurwerk bewijzen. :wink:

26 nov 2006 23:18
Profiel WWW
Groningen
Bericht 
Niets zo irritant als egootjes en de drang tot bewijzen in het verkeer.

Ik heb meestal geen auto's om me heen als ik geniet. Daar lijkt dan ook een rechtstreeks verband te bestaan. :wink:

Laatst bijgewerkt door Jort op 26 nov 2006 23:35, in totaal 1 keer bewerkt.

26 nov 2006 23:31
Profiel
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Ach ja, weet ook wel dat mijn bejaarde elfje niet tot de snelste auto's op het asfalt behoort. Kan leuk meekomen, maar een dikke diesel wordt inderdaad al lastig...

Daar gaat het mij ook niet om, is meer de snelheidsensatie die in een bejaarde Porsche bij 160 km/h veel groter is dan in mijn lease-diesel.

Verder ben je boven de 200 in NL sowieso direct je rijbewijs kwijt, ben ik dus ook een beetje voorzichtig mee.... (wil niet zeggen dat ik het daarom nooit doe... :wink:

Weet in ieder geval wel dat mijn elfje het bijna altijd wint als het op benzineconsumptie aan komt! :lol: :wink:

26 nov 2006 23:34
Profiel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
terug naar de Boxster 2.5, sinds wanneer is dat een snelheids ikoon?? Goede en mooie auto, super voor de slalom, maar toch geen acceleratie, snelheidswonder, dat weet toch iedereen...

26 nov 2006 23:46
Profiel
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Mee eens, wordt echter liever gezien in een nette boxster dan in een Leon met 4 pijpen en een partij kippegaas! :wink:

27 nov 2006 0:18
Profiel
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Ik werd vanmiddag uitgedaagd door een Fiat uno.... :P :roll:

Daar kon ik gelukkig nog net van winnen :lol: :wink:

27 nov 2006 0:23
Profiel WWW
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Ik vermoed dat het om een Cupra R ging (als het het oude model was). Anders de nieuwe , de TFSI . Die heeft 1 dubbele uitlaat

Leon Cupra R schreef:
With 225bhp generated by a reworked version of the 1.8T engine, it races from 0-60mph in 7.2 seconds and tops out at a claimed 147mph.

Leon TFSI schreef:
The range-topping model in the León range is to be the 2.0 TFSI Cupra model. Boasting 240 PS (177 kW) and a 0-100 km/h time of 6.4 seconds, this model will be the fastest SEAT ever. The Cupra comes with standard 18" 5 twin-spoke alloys, red brake callipers and rear twin-exhaust pipes to one side

Die zijn idd niet langzaam doch ik ben er niet door zoek gereden , integendeel :twisted: :wink:

Laatste update 22/10/2013

27 nov 2006 2:10
Profiel WWW Facebook 
Groningen
Bericht 
Ik dacht dat het een Ibiza was volgens de starter van het topic.

27 nov 2006 4:13
Profiel
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Bericht 
Je kunt op de Ibiza als originele optie een sportuitlaat bestellen
die 4 pijpjes heet. Ik weet even niet uit mijn hoofd of deze optie
ook de diesels mogelijk is.

27 nov 2006 7:34
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster
Bericht .
Ik moet zeggen dat ik meestal niet bezig ben met race spelletjes op de weg enzo...Maar als je net je nieuwe speeltje hebt moet het even getest worden.
En als ik zeker wil zijn van acceleratie victorie ga ik een blokje om op mijn motor want daarmee ben je van nul naar honderd nog alle auto's de baas.

27 nov 2006 11:06
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Jort schreef:

Leon -Ibiza ... één pot nat :lol: :lol: :lol:

PS :Ook de Ibiza is in die versies verkrijgbaar :wink:

paSCal schreef:
horn heeft ze in alle soorten en maten meegemaakt (een dieseltje, een busje, een 2-fast-2-furious-karretje)... Is toch alleen maar leuk, of denk ik nu te idealistisch?

Vandaar dat de Porsche weg ging en een Cooper S Works (met chippie) in de plaats kwam :twisted: :wink: :lol: :lol: :lol:

27 nov 2006 12:14
Profiel WWW Facebook 
‘64 Kever
Bericht 
911-lover schreef:
Jort schreef:
Leon -Ibiza ... één pot nat :lol: :lol: :lol:
PS :Ook de Ibiza is in die versies verkrijgbaar :wink:

Nops, Ibiza 2.0TFSI is er niet... *dusse*... ;)

27 nov 2006 12:16
Profiel Facebook 
Hasselt/België
Bericht 
:?: :?: :?:

A-Point te Leusden schreef:
Seat brengt van de Ibiza en Cordoba tijdelijk een nieuwe versie op de markt. De 2.0 FSI wordt vervangen door een 1.8 TFSI

Ik ben helemaal GEEN Seat kenner en liefhebber dus ik haal mijn info ook maar van het net :? :wink:

27 nov 2006 12:22
Profiel WWW Facebook 
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Volgens mij zit A-Point toch echt niet in Leusden...

27 nov 2006 12:43
Profiel WWW
Hasselt/België
Bericht 
Harley schreef:
Volgens mij zit A-Point toch echt niet in Leusden...

Geen idee. Ik schrijf maar wat het net bied. Ben een Belgje en niet zo bekend met nederlandse garages :wink:

Hoe het op het net staat

Citaat:
A-Point B.V.
LEUSDEN - Seat brengt van de Ibiza en Cordoba tijdelijk een nieuwe versie op de markt. De 2.0 FSI wordt vervangen door een 1.8 TFSI

Vandaar dat ik uitga dat A-Point in Leusden is (en vraag me niet waar Leusden ligt want dat moet ik dan ook nog gaan opzoeken) . :wink:

Laatst bijgewerkt door 911-lover op 27 nov 2006 12:52, in totaal 1 keer bewerkt.

27 nov 2006 12:49
Profiel WWW Facebook 
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht Re: .
Sid Vicious schreef:
Ik moet zeggen dat ik meestal niet bezig ben met race spelletjes op de weg enzo...Maar als je net je nieuwe speeltje hebt moet het even getest worden.
En als ik zeker wil zijn van acceleratie victorie ga ik een blokje om op mijn motor want daarmee ben je van nul naar honderd nog alle auto's de baas.

Hangt dan weer van de motorfiets af :wink:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

27 nov 2006 12:50
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 106 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende