Auteur |
Bericht |
Counterstrike
Porsche 911 SC (A-series)Assendelft
|
Porsche 911 Tuning battle
Het Duitse VOX (Auto Motor und Sport) heeft een aardige vergelijking gedaan tussen de diverse aanbieders van tuning voor de 997 Turbo. Het gaat om 9ff, Gemballa, Speedart, Techart en Wendland.
http://www.autoblog.nl/archive/2006/11/ ... ing-battle
Bron: Autoblog.nl
Veel kijkplezier !!!
Peter
|
28 nov 2006 14:08 |
|
|
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
|
heftig hoor. Zelf vind ik de standaard Turbo velgen fantastisch, niets aan veranderen.
Later als ik groot ben........
.......... droom ik nog steeds ben ik bang
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
28 nov 2006 14:19 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Wat me wel erg opvalt is het volgende.
Ik vermoed dat er niet erg aan gewicht is gerommeld. Dan blijft me de vraag hoe kan dit
Ergens anders op het forum is dus besproken dat PK's belangrijker zijn dan koppel en een hoger koppelniets wil zeggen over een acceleratie. Hoe komt het dat in de lijst hier duidelijk is dat hoe meer koppel , hoe sneller de acceleratie (meeste PK's is duidelijk de verliezer)
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
28 nov 2006 14:26 |
|
|
Jort
Groningen
|
Duidelijk sneller.. ... da's gerommel in de marge. Ééntiende kan zoveel oorzaken hebben. De ene standaard Turbo wordt ook 2 tiende sneller gemeten dan de andere standaard Turbo.
100-200 tijden zouden al iets meer inzage geven in welke auto echt sneller is.
Het verschil kán veroorzaakt worden door een bredere powerband. Dat dan het maximum koppel bij de snelste hoger is, zegt dus niet zoveel.
_________________________________________ Tjolk.
Laatst bijgewerkt door Jort op 28 nov 2006 15:10, in totaal 1 keer bewerkt.
|
28 nov 2006 14:37 |
|
|
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
Leuk filmpje.
Ik vind gemballa (ook vanwege hun advertenties in 911&Porscheworld) toch meer iets voor porsche-Petjesvolk.
De techart vind ik nog wel aardig, maar voor de rest vind ik het in de categorie vallen van " laten we es effe wat rozen tussen van Gogh's beroemde zonnebloemen schilderen; Ik vind het nl wel een beetje saai....." :roll:
Maar zoals onze wijze-forum-chinees dan meestal zegt: "ieder zijn meuk"
|
28 nov 2006 15:09 |
|
|
Counterstrike
Porsche 911 SC (A-series)Assendelft
|
Maar zoals onze wijze-forum-chinees dan meestal zegt: "ieder zijn meuk"
Peroonlijk vind ik "sambal bij ???? " ook wel toepasselijk in deze.
Maar je hebt gelijk, als ik de velgen van de 9ff zie moet ik denken aan een tweedehands bat-mobiel.
Maar het geluid blijft heerlijk
Peter
|
28 nov 2006 15:34 |
|
|
Double G
911 carrera 3.2 '86Kapelle
|
Nog even en dan is de "Bugatti crasher" van 9ff er. Ik ben benieuwd.
_________________________________________ NPC 0577
|
28 nov 2006 21:30 |
|
|
924
Omgeving Leuven
|
_________________________________________ R, S, ST, RS, RSR
|
28 nov 2006 21:31 |
|
|
Double G
911 carrera 3.2 '86Kapelle
|
Er staat nu een stukje van in de AutoVisie. Hij moet harder kunnen dan de 407km/u van de Veyron. Het is een verlaagde en verlengde wielbasis versie van de 997 turbo.
_________________________________________ NPC 0577
|
28 nov 2006 21:34 |
|
|
924
Omgeving Leuven
|
Foto's?? url?
_________________________________________ R, S, ST, RS, RSR
|
28 nov 2006 21:34 |
|
|
Double G
911 carrera 3.2 '86Kapelle
|
Ik heb er nog geen foto's van op het net kunnen vinden
Yes, ik ben ook Junkie geworden!!
_________________________________________ NPC 0577
|
28 nov 2006 21:38 |
|
|
Jort
Groningen
|
Vermogen? 407km/u+ indien spoilerloos besteld?
PS: gefeliciteerd.. ik heb nog een paar te gaan
_________________________________________ Tjolk.
|
28 nov 2006 22:02 |
|
|
clubsport
928S4 CSBest
|
9FF GT9
De exacte naam is 9FF GT9.
Targets:
1.000pk
minimaal 407km/h
Motor
Flat 6, watercooled, biturbo.
Chassis
996 or 997 GT3 met extra buizenframe voor stevigheid, longtail voor extra stabiliteit op hoge snelheden.
CLUBSPORT, importeur 9FF
www.clubsport.nl
|
01 dec 2006 0:05 |
|
|
Jort
Groningen
|
De enige reden waarom de Veyron 407 loopt is omdat alle spoilers dynamisch zijn en ingeklapt kunnen worden om dit de bereiken. Ik vraag me af hoe de mannen van 9FF dat gaan evenaren met statische spoilers...
_________________________________________ Tjolk.
Laatst bijgewerkt door Jort op 07 dec 2006 13:55, in totaal 1 keer bewerkt.
|
01 dec 2006 0:12 |
|
|
Double G
911 carrera 3.2 '86Kapelle
|
Champcars hebben toch ook statische spoilers en lopen ook bijna 400km/h
_________________________________________ NPC 0577
|
02 dec 2006 20:06 |
|
|