Auteur |
Bericht |
cabrio wim
|
Ik weet dat elke autofabrikant (ook P) andere leveranciers heeft.
Zo ook het stuurhuis van P (gemaakt door ZF) alleen is het dan belachelijk dat P weer geen pasbussen levert voor revisie, maar die zijn dan weer via een ander merk te leveren. (precies het zelfde)
Dat is het punt (na even shoppen) veel goedkoper bij die andere terecht kan.
Maak mij trouwens niet druk. (heb andere dingen om mij druk over te maken)
En heb deze week ook nog lekker open gereden.
|
03 dec 2006 13:24 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Oh ja
Welke Toyota-dealer heeft de prijzen voor onderdelen op zijn site staan dat je daar je onderdelen koopt
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
03 dec 2006 13:32 |
|
|
cabrio wim
|
Oh ja, zeker weten. Kijk maar eens op de site van www.mittelmotor.de
Dit is dan voor Porsche.
Maar die bestaan ook voor andere merken o.a.Toyota, Opel, Ford enz.
(Duitse site's) daar kun je prijslijsten onder PDF downloaden. (alle merken)
Dan is het niet moeilijk om daarna een plaatselijke dealer te bellen.
|
03 dec 2006 13:55 |
|
|
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
Ik denk als je een beetje gaat zoeken nog goedkoper kan. Denk alleen dat de steun waar de aircopomp mee aan het blok vast zit bepalend is. Zeker qua capaciteit heb je volgens mij niet zo'n grote nodig, zo groot is een porsche nu ook weer niet vanbinnen. Zat dus zelf te denken aan een pomp van een fiat panda ofzo
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
03 dec 2006 13:57 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
nee maar wel een stuk meer leiding werk om dat de pomp achter zit er de rest voor.
robert
_________________________________________ remmen is angst
|
03 dec 2006 14:01 |
|
|
cabrio wim
|
Jaco, de grondplaat voor de airco kost 59 euro.
|
03 dec 2006 14:07 |
|
|
horn
PF #57
|
Da's toevallig, dat kost een Fiat Panda ook
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
03 dec 2006 14:16 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
03 dec 2006 14:26 |
|
|
cabrio wim
|
Jongens ik snap niet dat er zo'n discussie op gang kan komen, terwijl ik juist voor iedereen die airco heeft, probeer de kosten zoveel mogenlijk binnen de perken te houden.
Maar laat ik het kort houden, eerst goed informeren, dan pas kopen.
Blijkbaar zijn er mensen voor wie geld geen rol speelt.
|
03 dec 2006 16:40 |
|
|
horn
PF #57
|
topic lijkt me duidelijk:
je hebt een ruil aircopomp voor je Porsche nodig. Die kost X. Het blijkt dezelfde pomp als van een Toyota te zijn. Die kost een half X. Goede tip dus.
Iemand anders weet een adres waar je voor half X een ruil Porschepomp kan krijgen. Ook een goede tip.
Iedereen geld bespaard. Alle Nederlanders blij.
En nou ophouden met die lange tenen...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
03 dec 2006 16:53 |
|
|
Jaco
|
Zat maar een beetje te Mauken (filosoferen)...... :twisted:
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
03 dec 2006 19:03 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
na dat ik het nogmaals gelezen had dacht ik al zo iets, heb nog niet eerder zo'n vorig model panda gezien met airco
robert
_________________________________________ remmen is angst
|
03 dec 2006 19:14 |
|
|
Double G
911 carrera 3.2 '86Kapelle
|
Nee, dat model had alleen ARKO
_________________________________________ NPC 0577
|
03 dec 2006 19:49 |
|
|
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem
|
Zullen er nu echt mensen zijn die denken dat Porsche accu's en aircopompen zelf maakt ? Zou niet voor ze pleiten....
Tuurlijk kopen die mannen dat ook gewoon in; en die fabrikant maakt dat echt niet alleen voor Porsche hoor. Dus: natuurlijk kun je identieke delen van (ogenschijnlijk !!) andere makelij vinden.
Erg goeie tip deze trouwens !
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
|
03 dec 2006 22:03 |
|
|
Jaco
|
Dak ook geloof ik
|
03 dec 2006 23:34 |
|
|
Double G
911 carrera 3.2 '86Kapelle
|
Ah, AREDKO
_________________________________________ NPC 0577
|
04 dec 2006 21:17 |
|
|
Jaco
|
Juist ja, die!
|
04 dec 2006 21:53 |
|
|
cabrio wim
|
Mischien hadden het sommige van jullie al gezien in mijn album, maar hier is dan de foto van de veel besproken Toyota airco pomp, is afgeperst en gevuld, en voldoet prima.
|
08 feb 2007 23:03 |
|
|
bert964c4
vianen
|
Mooie pomp Wim, lijkt die van mij wel
_________________________________________ Ich liebe luft!
|
09 feb 2007 0:48 |
|
|
cabrio wim
|
Tja .....en dat alles voor nog net geen 600 euries.
|
09 feb 2007 9:25 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
|
09 feb 2007 11:09 |
|
|
anton964
997.2 4s pdktholen
|
ziet er zeker netjes uit.ik denk wel dat ik hem zelf nog even zilver had gespoten.of hoort hij op dit type zwart te zijn?
je hebt het over € 600.is dit incl vullen?
gr anton964
|
09 feb 2007 12:19 |
|
|
cabrio wim
|
Heb thuis zelf pomp (370 euro) omgebouwd en ingebouwd, zat goede beschrijving bij, daarna bij een vulstation laten afpersen, lekje gemaakt en vullen 215 euro.
|
09 feb 2007 16:56 |
|
|
Peter R.
993 C2 1995Belzjiek
|
Nippondenso is wereldleider op het gebied van airco compressoren. Zelfs bij waeco etc. vind je ze terug. De kans is groot dat zélfs al staat er een ander merk op dat het nóg een ND is.En idd., in mijn Land Rover steekt OOK een ND.
Peter R.
|
09 feb 2007 17:42 |
|
|
cabrio wim
|
Peter, dat is het juist........er staat geen merk op. Alleen een nummer.
En voor de rest, helemaal met eens.
|
09 feb 2007 17:45 |
|
|