Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 8:27

Antwoord op onderwerp  [ 144 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Hoe parkeer jij? 

Let jij goed op waar je de Porsche parkeert?
Maakt mij niet uit 11%  11%  [ 14 ]
Let altijd goed op waar ik hem zet 74%  74%  [ 95 ]
Zet hem op 2 parkeerplaatsen 6%  6%  [ 8 ]
Zet hem nooit op een algemene parkeerplaats 9%  9%  [ 11 ]
Totaal aantal stemmen : 128

Hoe parkeer jij? 
Auteur Bericht
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Jeroen C3.0 schreef:
Statistisch klopt je berekening misschien wel, maar emotioneel niet.

Leuk, die stats! :wink:

Zoals ik eerder al schreef ;)

03 dec 2006 14:17
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Mensen die op 2 plaatsen parkeren vragen om schade. Als degene die naast je staat wegrijdt en ik kom net langs zal ik hem strak langs de bestuurdersdeur parkeren (achterstevoren) zodat jij iig via de bijrijderskant, of in best case scenario :wink: , via de vijfde deur, naar binnen zal moeten klauteren. Rete aso.

Afbeelding

Laatst bijgewerkt door horn op 03 dec 2006 14:51, in totaal 1 keer bewerkt.

03 dec 2006 14:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
horn schreef:
Mensen die op 2 plaatsen parkeren vragen om schade. Als degene die naast je staat wegrijdt en ik kom net langs zal ik hem strak langs de bestuurdersdeur parkeren (achterstevoren) zodat jij iig via de bijrijderskant, of in best case scenario :wink: , via de vijfde deur, naar binnen zal moeten klauteren. Rete aso.:salut:

Vijfde deur, dat wordt lastig met een 930! Zou ik graag eens willen zien hoe je dat doet ! :wink:

Volgens mij doet Marcel tegenwoordig iets met verzekeringen....

03 dec 2006 14:32
Profiel
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
Bericht 
Jeroen, je kunt die verlaten parkeerplaats in Italië toch niet vergelijken met Schiphol?

Als ik zou weten dat ik op Schiphol zou moeten parkeren zou ik sowieso niet met de P gaan. Ik ga overigens nooit ergens heen met de P als ik weet dat het druk is :idea:

03 dec 2006 14:35
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Jeroen C3.0 schreef:
Vijfde deur, dat wordt lastig met een 930! Zou ik graag eens willen zien hoe je dat doet ! :wink:

Hij heeft toch ook een Seat? :wink:

Laatst bijgewerkt door horn op 03 dec 2006 14:52, in totaal 1 keer bewerkt.

03 dec 2006 14:35
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Marcel B. schreef:
Ik ga overigens nooit ergens heen met de P als ik weet dat het druk is :idea:

Dus jij komt met de Seat naar de volgende Jubi rit? :twisted: :wink:

Waarom nou zo voorzichtig? Dat je het niet opzoekt, ala. Maar ik ben er altijd vanuit gegaan dat de eerste kras pijn doet maar daarna is het helaas pindakaas. Ben ik dan zo gemakkelijk? Ik kan ook niet huilen om steenslag. Wat mij betreft een teken van lekker veel en hard rijden. Maar mooi vind ik het niet. Ik zou me, als ik nog een 911 had, de lol van het ritje heen en terug niet door de neus laten boren omdat ik op de plaats van bestemming niet op 2 plaatsjes zou kunnen parkeren... :?

03 dec 2006 14:38
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
Marcel B. schreef:
Als ik zou weten dat ik op Schiphol zou moeten parkeren zou ik sowieso niet met de P gaan. Ik ga overigens nooit ergens heen met de P als ik weet dat het druk is :idea:

kom daar redelijk vaak en nooit problemen gehad

03 dec 2006 14:38
Profiel WWW Facebook 
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Ik ook niet, ga ook niet met de 911 naar Schiphol, maar met de leasebak. Parkeer altijd in de Privium garage. Trein is geen optie vanuit Gorinchem, zeker niet als je op vroege en late uren vliegt en landt. Maar in de Privium garage staan vaak vlak bij de uitgang dikke auto's op twee vakken, zelfs op de invalide vakken. :evil:

Er is dan altijd nog wel ergens plek, daar gaat het niet om, Privium is een super concept. Maar ik kijkt toch altijd wel meewarrig naar die auto's op twee vakken. Deze mensen vinden blijkbaar henzelf en hun auto belangrijker vinden dan de rest van de wereld.

:roll:

03 dec 2006 14:46
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Jeroen C3.0 schreef:
Ik ook niet, ga ook niet met de 911 naar Schiphol, maar met de leasebak. Parkeer altijd in de Privium garage. Trein is geen optie vanuit Gorinchem, zeker niet als je op vroege en late uren vliegt en landt. Maar in de Privium garage staan vaak vlak bij de uitgang dikke auto's op twee vakken, zelfs op de invalide vakken. :evil:

Er is dan altijd nog wel ergens plek, daar gaat het niet om, Privium is een super concept. Maar ik kijkt toch altijd wel meewarrig naar die auto's op twee vakken. Deze mensen vinden blijkbaar henzelf en hun auto belangrijker vinden dan de rest van de wereld.

:roll:

Heb je dan geen zin, om eens goed tegen die wagens te schoppen? Ik in elk geval wel, maar kan me wel altijd bedwingen :lol: :lol:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

03 dec 2006 14:52
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
toch triest als je jezelf (laat staan je auto :shock: ) zo belangrijk vindt... witteboorden aso's... :wink:

03 dec 2006 14:54
Profiel
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Paul & Harald... :lol:

Misschien zijn het wel allemaal auto's van de Russische en Joego maffia, daarvan weten we in ieder geval dat ze schijt aan iedereen hebben.... :wink:

Dan toch ook maar liever niet een deuk erin trappen, stel je voor dat de eigenaar net geland is uit Moskou en toevallig net aan komt lopen.... :wink:

03 dec 2006 15:00
Profiel
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Jeroen C3.0 schreef:
Dan toch ook maar liever niet een deuk erin trappen, stel je voor dat de eigenaar net geland is uit Moskou en toevallig net aan komt lopen....

Gewoon koel blijven, en zeggen dat je de auto wat smaller een het maken bent, zodanig dat hij de volgende keer wel op 1 parkeerplaats past :lol: :lol:
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
En dan heel snel gaan lopen :lol:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

03 dec 2006 15:17
Profiel WWW
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
:lol: :lol: :lol:

En hopen dat ie zoveel wodka op de vlucht gedronken heeft dat richten ook niet meer helemaal lekker gaat... :wink:

03 dec 2006 15:20
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht 
Toch mee opletten, russen weet je wel...
Afbeelding

03 dec 2006 17:11
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
parkeer ook privium, gewoon op 1 plek

03 dec 2006 19:53
Profiel WWW Facebook 
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Gelukkig doen de meeste dat, anders zou je weer verder moeten lopen! :wink:

03 dec 2006 19:55
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Nu hebben ze hier maar over anderen die deuren opengooien , deuken og lakschade kunnen maken etc.
Het zal wel an mij liggen , maar ook mij is dat al eens gebeurd dat ik per ongeluk met het openen van mijn deur tegen een ander wagen gekomen ben . (soms zijn vakken nu eenmaal eng en als er anderen nog eens tegen of over de lijn parkeren zodat ZIJ ruim kunnen uitstappen en geen rekening met de rest houden kan het op drukke dagen dat zijn of helemaal geen parkeerplaats , maar ook plotse windstoot oid is voldoende)) Gelukkig zeer licht geraakt en zonder schade (zelf nagekeken , ja zo ben ik wel) . En bijna elke gebruikte wagen die ik al gekocht heb heeft sporen aan zijn deur van zelf ergens tegen te sklaan (geen deukjes of schade aan het deuroppervlak , maar aan de deurnaad die pas opvalt bij het openen van de deur).
Dus ik kom er eerlijk voor uit dat het mij als mens ook eens gebeurd is (en neen zeker niet expres). Zijn het hier allemaal supermensen die zoiets blijkbaar nog nooit zelf aan de hand gehad hebben of een hoopje schijnheilige hypoctieten die dat éne (of meer) keertje dat het hun eens gebeurd is spontaan vergeten zijn :?:

Laatste update 22/10/2013

03 dec 2006 21:59
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
Ik ben geen hypoctiet :cheesy:

probeer zo voorzichtig mogelijk te zijn. hoop dat anderen dat ook bij mij doen. laat mijn kinderen langs mijn deur uitstappen als aan de andere kant te weinig ruimte is. Dan kan ik de deur vasthouden als zij uitstappen.
En als het gebeurt, gebeurt het. Nooit expres. En als de eigenaar van die andere auto het toevallig ziet, zijn mijn kinderen toch WA verzekerd :lol: :wink:

03 dec 2006 22:02
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Dat bedoel ik , en het was zeker niet op jou gericht Horn. :wink:
Ik probeer ook steeds zo voorzichtig mogelijk te zijn daar mijn wagens meheilig zijn er er weinigen zullen zijn die het zo erg hebben als ik.
Maar desondanks wil ik aantonen dat me dat wel eens overkomen is (en blijkbaar alle vorbezitters van de wagens die ik gehad heb) . Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Aso worden op dat anderen iets zouden kunnen doen wat jezelf ook overkomen is of kan overkomen is schijnheilig doen in mijn ogen

03 dec 2006 22:07
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
911-lover schreef:
Dat bedoel ik , en het was zeker niet op jou gericht Horn. :wink:

Ging ik niet vanuit. Het ging me meer om hypoctiet.... Bij jou noemen ze dat een Freudiaanse verschrijving :mrgreen:

03 dec 2006 22:10
Profiel
Hasselt/België
Bericht 
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Had ik nog niet gezien.
Het zal zeer zeker zo'n Freudiaanse verschrijving geweest zijn :twisted: :P

03 dec 2006 22:12
Profiel WWW Facebook 
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
horn schreef:
Ik ben geen hypoctiet :cheesy:

Proest :lol: Wel een mooi nieuw woord.

hy·po-
1 ter aanduiding dat het genoemde zich bevindt onder hetgeen het tweede lid noemt [in uitheemse grondwoorden]
2 ter aanduiding van een tekort aan het door het tweede lid genoemde [in uitheemse grondwoorden]

tiet (de ~, ~en)
1 [inf.] vrouwenborst => borst

03 dec 2006 22:14
Profiel WWW
Hasselt/België
Bericht 
Kan ik eraan doen dat de T en R naast elkaar staan :cry:

:cheesy: :^:

03 dec 2006 22:21
Profiel WWW Facebook 
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
Bericht 
I rest my case :santa:

03 dec 2006 22:22
Profiel
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Marcel B. schreef:
I rest my case :santa:

Da's snel, dat zijnwe niet gewoon van jou :mrgreen: :mrgreen: :wink:

03 dec 2006 22:38
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 144 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende