....en ik kan me maar moeilijk inbeelden dat een logge Cayenne, hoeveel pk's ook, datzelfde gevoel zou geven. Dit alles los van het feit dat ik het sowieso niet heb voor de SUV's.
Probeer het eens:!: ...en kom dan nog eens terug ....maarre als cayenne rijder ben ik natuurlijk bevooroordeeld.
05 dec 2006 20:22
ppp 356
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Jort schreef:
S6 dan? Kun je tot 1300kg ballast op je trailer gooien en aardig wat meer ruimte dan de RS4. Wel "wat" duurder dan een Cayenne S...
Maar ook stukken sneller ..
En wat weegt een gemiddelde Porsche met benzine en nog wat spulletjes? En de Cayenne laten uitrusten als een S6, heb je hetzelfde budget nodig
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
05 dec 2006 21:49
Jort
Groningen
De gemiddelde of die van jou..
Koop een trailer die 150-200 kilo minder (RS versie? ) weegt en opgelost
Dichte trailer van 800kg is echt niet zwaar.
Dan wagentje erin van een kilootje of 1200 waardoor het geheel een ton of 2 is.
Welke personenwagen mag nog + 2 ton trekken
Ik mag maximaal 1800kg trekken en daar zit ik boven als de wagen volgetankt is
De S6 mag tot 2100 kg trekken. Net niet voldoende dus. Was even vergeten dat de trailer gesloten moest zijn en ja.. dan wordt het lastig om 1 te vinden van 650kg..
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot], Yahoo [Bot]
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum