Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 13:35

Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
kop/staart 
Auteur Bericht
Moderator
PF #57
Bericht 
911-lover schreef:
horn schreef:
911-lover schreef:
Raar dat het hier voorgesteld wordt door originaliteits liefhebbers.

:roll: :shock: :?

En inderdaad zijn de genoemde OZ's en cuppers op een 3.2 niet mijn smaak.

Ik herinner me idd nog zeer goed dat onder een 3.2 enkel Fuchsen hoorden en onder de 968Cs de Cup2 in kleur.
Vandaar deze uitspraak.

Ik ben erg benieuwd waar ik dat gezegd zou hebben. Het interesseert me nl. geen f*ck wat voor velgen iemand onder zijn auto gooit. Ik zeg altijd maar 'ieder z'n meug/meuk' en 'wie betaalt bepaalt'. Zal best eens zeggen wat IK mooier vind, maar ja; opinions are like assholes, everybody has got one'.

dus rs bumper was gewoon een tip in het kader van 'had je dat niet eerder kunnen zeggen' voor Jos964 omdat IK het persoonlijk mooier vind. Wat hij uiteindelijk doet is zijn keuze.

@ Jos964: RS Bumperdeeheeeeeeel! :mrgreen:

09 dec 2006 8:21
Profiel
PorscheForum Super Junkie
‘64 Kever
Bericht 
Over die verzekeringskwestie en dat vrouwen een lagere premie betalen... Da's al 100x besproken en volgens MIJ is de uitkomst heel eenvoudig:

1. Mannen rijden over het algemeen meer kilometers / jaar in hun auto, de kans is dus groter op een ongeluk
2. Volgens mij maken vrouwen meer ongelukken, echter, mannen maken grotere ongelukken, dus het bedrag voor de verzekeringsmaatschappij is groter
3. En da's helemaal mijn oordeel: vrouwen hebben geen ongeluk, maar veroorzaken er wel vaak een. Zoals Sandra al zegt, voor een flink aantal vrouwen is de binnenspiegel een make-up spiegel. Door rare acties moeten andere mensen ook rare acties doen, en voila, een ongeluk!

Let wel, de derde is mijn persoonlijke mening en vermoeden. Voor de tweede is het eenvoudig tellen volgens mij (maar zoiets zal niet snel naar buiten komen), en de eerste is gewoon een feit. ;)

Anyway, sterkte met het rondrijden met je "lelijke" Porsche ;) Hopelijk duurt het niet te lang ....

Over het RS-deel: Ik zou het ook doen, ondanks dat ik vind dat onder een 3.2 geen cuppies horen. Het RS-deel past namelijk wel in de model-range van de 964, dus vind ik het wel kloppen :cheesy:

09 dec 2006 12:21
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
964 C2
Provincie Groningen
Bericht 
Ik denk dat ik het RS bumpertje erop laat zetten. Het prijsverschil is volgens de dealer slechts € 30,-. Maandag even snel bellen.

Jos964

09 dec 2006 14:35
Profiel
PorscheForum Junkie
964 C2 Coupe 91'
Twenteland
Bericht 
Jos964 schreef:
Nog even over die RS bumper. Wie vindt dat het een verbetering/verfraaiing is? Ik twijfel nog steeds.

Ik vind het niets toevoegen....

09 dec 2006 22:02
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C2
Provincie Groningen
Bericht 
Als de levertijd van het RS onderdeel wezenlijk verschilt van het originele onderdeel laat ik het originele deel monteren, anders het RS bumpertje. Ik vind het toch wel wat hebben.

Jos964

10 dec 2006 11:41
Profiel
964.c4
assendelft
Bericht 
marknineoneone schreef:
Jos964 schreef:
Nog even over die RS bumper. Wie vindt dat het een verbetering/verfraaiing is? Ik twijfel nog steeds.

Ik vind het niets toevoegen....

ik ook niet,

robert

10 dec 2006 14:30
Profiel WWW Facebook 
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Dat is goed balen zo'n kop staartje. Wees blij dat het toch met geringe snelheid is gebeurd en je alleen wat lichte schade had. Voor het zelfde geld had het met 10 km/u meer een flinke schade aan het blok kunnen betekenen.

Over vooroordelen laat ik me niet uit maar ik zie dagelijks de verschillen tussen man en vrouw in het verkeer. :mrgreen:

En mijn keuze zou idd ook het RS bumpertje zijn. :wink:

Sterkte met de afwikkeling in ieder geval

10 dec 2006 22:34
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2