Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 19:36

Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 
Pro-Track 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Pro-Track
Na Zandvoort 2 weken geleden, toch wel de smaak te pakken gekregen.
Omdat ik toch "in de buurt" ben en toch vakantie heb ga ik maandag 9 augustus naar Spa-Francorchamps kijken. Ik heb ook een verzoek als "Beifahrer" ingediend....
Zie http://www.pro-track.de/
Inderdaad, niet uitsluitend Porsches, maar bij de racers wil ik wel eens zien wie het de Porsches moeilijk kan maken.
Als er nog forummers zijn die toevallig die maandag naar dit mooie circuit zouden willen gaan kunnen we misschien iets afspreken.

30 jul 2004 18:37
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht 
Al na 1 dag antwoord van de organisator: meerijden kan niet vooraf geregeld worden, maar is geen enkel probleem! Yessssssss.

31 jul 2004 10:25
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
ziet er wel leuk uit moet ik zeggen....
eens kijken of ik vrij kan nemen :D

31 jul 2004 21:51
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
Rond 9u vertrokken we (met zoon Bo achterop de Harley) vanuit Genk richting Francorchamps.
Wat we wisten: er zou die dag gereden worden met snelle auto’s (vooral Porsches), ene zekere heer Christoph Penisch (Pro-Track) was de organisator, en als bijrijder zouden we zeker meemogen.
Via de mooie Voerstreek en het pittoreske Eupen kwamen we al snel genoeg in de buurt van het circuit. Nu was het nog ff zoeken naar de juiste toegangsweg, maar een straf was dat zoeken niet. De streek is mooi en het was er helemaal niet druk.
De pijlen “tribunesâ€

12 aug 2004 21:23
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
Gaaf verhaal Sjonnie. Jaloers!!! 8)

12 aug 2004 21:50
Profiel
PorscheForum Rakker
EX Carrera Targa 1985 zilvergrijs, bijna ex 993 Cabrio 1994 zwart, EX Boxster 1999 zwart
Wachtebeke
Bericht 
Nou, en je ziet dat de jonge Bo er duidelijk zin in had :P

13 aug 2004 0:53
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Lou schreef:
Nou, en je ziet dat de jonge Bo er duidelijk zin in had :P

Dat mag je wel zeggen. Maar de combinatie benzinedampen, uitlaatgassen, hoge G krachten hadden ook bij hem na de sessie een soort duizeligheid teweeg gebracht , net zoals bij mij. Geen echte problemen, maar wel een raar gevoel. Kwestie van wennen zekers want Andre had er totaal geen last van, zelfs niet nadat hij was gaan rijden met een zak friet met mayo gegeten te hebben.
Wat verder nog opviel: de GEMUETLICHKEIT die er heerste. Allemaal vrienden onder elkaar, en zeer weinig "pottenkijkers" zoals wij....
Er was ook een heel team MINI's aan het oefenen. Zij zullen deelnemen aan het voorprogramma van de F1 wedstrijd die over enkele weken in Francorchamps zal verreden worden.

13 aug 2004 14:44
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
997 turbo 2007. boxster spyder 2012
Leidschendam/Leusden
Bericht 
Een leuk verhaal met prachtige foto's dat ik met veel plezier heb gelezen. :D :D

13 aug 2004 15:01
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Die Sjonnie heeft een barre dag gehad, echter ben ik altijd wel een beetje sceptisch tegenover het meerijden, ik zou dat dus altijd afslaan.
Stom denken jullie, maar toch ik ben liever zelf aan het sturen, tuurlijk kan ik niet tippen (kom zelfs niet in de buurt) aan de stuurmanskunsten van de pro's maar het gevoel van het zelf rijden is een grotere sensatie als het meerijden met een crack.

Laatst (5 mei) heb ik nog een rondje meegereden met een Porschist op het circuit van Zolder en daar kon ik ook niet aan tippen :lol: .

Wel een mooie verzameling super Porsches daar, vooral origineel nummerbord die RSR.

13 aug 2004 15:22
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
tuuuuuuuuuuuurlijk zou ik ook liever zelf sturen, er is maar 1 probleempje..... :mrgreen:

13 aug 2004 15:29
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
John4S schreef:
maar het gevoel van het zelf rijden is een grotere sensatie als het meerijden met een crack.

Ik denk dat iedereen die voor deze keuze zou staan hetzelfde zou zeggen. Moet je inderdaad WEL die keuze hebben... :?

13 aug 2004 18:39
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
horn schreef:
John4S schreef:
maar het gevoel van het zelf rijden is een grotere sensatie als het meerijden met een crack.

Ik denk dat iedereen die voor deze keuze zou staan hetzelfde zou zeggen. Moet je inderdaad WEL die keuze hebben... :?

Je hebt helemaal gelijk Harald.

13 aug 2004 19:40
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Hoewel ik graag nog een keertje met je meerij John! Een van de slalom manches op 12 september? :wink:

13 aug 2004 20:00
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 13 berichten ]