Auteur |
Bericht |
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
Re: Route
Waarom staat dat helaas nou weer tussen haakjes ?
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
11 aug 2004 0:54 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Omdat als meissie 2 niet mee kan ik met het broertje van meissie 1 opgescheept ga worden
Snappie het nog
Aantal deelnemers blijft wat mij betreft gelijk
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
11 aug 2004 2:09 |
|
|
lex986
996,986 2.7, 944theist-op-den-berg
|
|
11 aug 2004 2:37 |
|
|
Jaco
|
Denk dat ik dan toch liever met meisje 2 opgescheept zit (dan met broertje natuurlijk he)
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
11 aug 2004 22:17 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Heb haar ook al eerder een zitje aangeboden maar kan deze keer helaas zelf niet mee :cry::cry:
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
11 aug 2004 22:26 |
|
|
Jaco
|
Volgens mij ga jij op vakantie, toch? Ook leuk, als het met de P is
|
11 aug 2004 22:35 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Zeg, het is hier geen vrouwenhandel he!
De prijzenpot voor de puzzelelementen in de rit wordt langzaam gevuld! whiiiiiiiiiii...
|
11 aug 2004 23:37 |
|
|
Olaf
|
Staat uit veiligheidoverwegingen bij Mr. Renntech
Snap je nu het "helaas" tussen haakjes...
jammer dat de eerste optie niet doorgaat, omdat de tweede optie waarschijnlijk ook niet doorgaat ..... dan is er geen optie meer ...
|
12 aug 2004 0:26 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
En inderdaad, de 964 blijft (is!) niet thuis (maar gaat ook niet mee ) en verder past alles van waarde in de MegaMobiel , dus .....
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
12 aug 2004 9:07 |
|
|
Jaco
|
Hier maak ik dus uit op dat de tijd voorbij is dat u zelf relaxed met de P naar de vakantie-bestemming rijd, en vrouw en kids gewoon lekker comfortabel met de MegaMobiel Moet toch (weer) kunnen zeker
|
12 aug 2004 20:30 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
:mrgreen::mrgreen:
|
12 aug 2004 21:04 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Terug naar het topic heren!
De 'hoofdprijs' is inmiddels geregeld, aan wat andere kleine prijzen wordt gewerkt. De pennen zijn binnen, samen met die hoofdprijs gesponsord door Paradigit Computers (ja ja, reclame, moet kunnen)...
Het eerste deel van de route is klaar en gisteren geverifieerd, dus we kunnen al bijna Mocht het 2e deel niet lukken, dan gaan we gewoon lukraak rijden (hehehe)
|
12 aug 2004 22:14 |
|
|
Jaco
|
Sorry, mag hierop niet meer reageren , maar kom je vast nog wel een keer tegen en dan zullen we wel eens praten Moet nu eerst weer even een paar uurtjes inhalen
|
12 aug 2004 23:14 |
|
|
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
Hey Pascal ... knal hier is ff het juiste uur van bijeenkomst en het correcte adres svp ...
Dirk
|
13 aug 2004 6:14 |
|
|
Olaf
|
Count me in .....
|
13 aug 2004 6:30 |
|
|
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
O jee ...
|
13 aug 2004 6:34 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Met Olaf krijg je dan gegarandeerd een zooi tunnels
Ik wil op zich nog steeds het Y-palen principe aanhouden, en dat gaat ook wel lukken hoor...
Maar goed, voor de tijden en plaats, zie het EERSTE bericht in dit topic!
(dan hoef ik er telkens maar 1tje te wijzigen!)
Maar goed, verzamelen vanaf 10:00 uur op De Hooghe Neer!
Dit is ong. 10 minuten vanaf Hotel Princenville (wat veel mensen kennen, vandaar)
|
13 aug 2004 9:59 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Ook het einde van de rit is inmiddels bekend, maar dat horen jullie tegen die tijd wel ...
Vandaag het 2e deel uitgezet... Lekker weer he!
|
13 aug 2004 17:14 |
|
|
Lou
EX Carrera Targa 1985 zilvergrijs,
bijna ex 993 Cabrio 1994 zwart,
EX Boxster 1999 zwartWachtebeke
|
Blijkbaar niet met de P.
_________________________________________ La vie est nulle sans bulles.
|
13 aug 2004 18:55 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Gelukkig niet met zulk weer!
|
13 aug 2004 19:19 |
|
|
Olaf
|
En de 22ste dan
Niet goed geld terug garantie
|
14 aug 2004 7:33 |
|
|
Anne 2.7
>> 911 2.7 1977 <<
ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82> Groningen PF #4 <
|
Priktochten 2004 INFO, inclusief routebeschrijving en -planner.
_________________________________________ Trained by GP E L I T E 'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)
|
14 aug 2004 8:09 |
|
|
Peter 3.2
911 3.2 Carrera model 1989Den Haag
|
Netjes Anne.......nu maar hopen dat er nog meer moois komt!!!!!!
Peter-die er zin in heeft-3.2
_________________________________________ ""It's just pure Porsche-ografie"
Jeremy Clarkson
|
14 aug 2004 9:45 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
het eerste bericht van dit topic! << Daar staat alles ook!
Inclusief links en alles...
Even voor de rest van de mensen:
Etten-Leur ligt aan de snelweg tussen Breda en Roosendaal. Het is een kwestie van naar Breda rijden, en vervolgens richting Roosendaal/Vlissingen rijden. Je krijgt dan vanzelf afslag Etten-Leur (het is de eerste afslag op die mooie nieuwe weg!). Bij de MMMMMMac ja...
Op de website van de Hooghe Neer staat ook een routebeschrijving.
|
14 aug 2004 9:59 |
|
|
John
Cayenne
|
Luitjes,
Ik had het ook al aan Pascal gevraagd, maar eh serieus komen er nog dames mee, want als er alleen maar kerels komen dan haakt mijn vrouw af en kom ik wellicht zonder ff kijken.
|
14 aug 2004 19:11 |
|
|