Auteur |
Bericht |
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Ik weet niet wat er gebeurd is en natuurlijk zou het best zo kunnen zijn geweest als de 'officiële lezing' aangeeft...
Ik vind het alleen nogal raar, stom, brutaal en ongeloofwaardig dat iemand zonder toestemming in een auto van meer dan een half miljoen euro stapt, ermee het circuit op rijdt en dan ook nog eens zo stom is om zo hard te rijden dattie crasht.
Ik wil helemaal niets insinueren, of op doelen, maar ik heb wel wat ervaring met tv en andere media en weet ook dat je a) niet alle info die wordt gepubliceerd (zonder kanttekeningen) voor zoete koek moet aannemen en b) er geregeld in dit soort gevallen 'een dubbele agenda' op na gehouden wordt...
Zo vind ik bijvoorbeeld de reactie van meneer Perridon nogal vreemd als je ervan uitgaat dat iemand heeft besloten om de auto ongevraagd en zonder toestemming mee te nemen en de auto crasht.
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
15 dec 2006 12:48 |
|
|
ingo
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369amsterdam
|
_________________________________________ http://www.ingomettes.nl
Laatst bijgewerkt door ingo op 15 dec 2006 13:09, in totaal 3 keer bewerkt.
|
15 dec 2006 13:06 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Precies
Je weet niet wat er is gebeurd.
Jij vindt er iets van, maar bent Michel Schaap niet (klik even op de link die Marco postte, misschien vind je dan wel iets anders ) noch Michel Perridon.
..... en dus insinueer je wat mij betreft wel iets op basis van slechts jouw voorstellingsvermogen en "ervaring met tv en andere media".
Misschien is een carrière bij (roddel)media iets voor je.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
15 dec 2006 13:06 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Hier nog een plaatje in "betere" tijden............ die grijze dus
ps. sleutels in een geleende auto laten zitten......................
Geloof niet alles wat ze op tv zeggen.
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
15 dec 2006 13:09 |
|
|
John
Cayenne
|
BTW
Perridon heeft een Bugatti Veyron besteld, dus Carrera GT ach.......tobben
Verder was zijn CGT de eerste in Nederland op kenteken (Wittebrug geleverd)
Laatst bijgewerkt door John op 15 dec 2006 13:16, in totaal 1 keer bewerkt.
|
15 dec 2006 13:15 |
|
|
Black Betty
|
Is niet alle info die we met betrekking hebben van de (roddel)media afkomstig dan?
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
15 dec 2006 13:15 |
|
|
leander
Brabant - Westland
|
Owja waar leen je zon CGT dan eventjes?
Ik zou best wel eens VOORZICHTIG een rondje willen rijden in zo'n ding Dan weet ik weer waar ik voor studeer 650.000 euro jeetje!
_________________________________________ 924 Track '84
Ex: 924 Turbo Targa '80 Ex: 986 Boxster S '01
Dreamers cannot be tamed. Dreams are not for sale.
|
15 dec 2006 13:29 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Nog eentje, VCM 2004
(De mijne nog zilver ipv groen! )
Enne dat schaap heeft geleerd dat een CGT iets héél anders is dan een Toyota Corolla!
Trouwens, verzekeringskwestie en evt. fraude tbv. de verzekering kan niet aan de orde zijn, Mr. Perridon vertelde zelf nl. tijdens VCM dat al zijn auto's (o.a. AM Vanguish (schrijf je dat zo... ) WA verzekerd zijn! Vond de premies te hoog en betaalde evt. schade altijd cash. Gezonde financiele positie als je zo kan redeneren.
So far the rumors lijkt mij. Of Schaap wel of geen toestemming incl sleutels van Albers gekregen heeft is dan een andere vraag.
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
15 dec 2006 13:36 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
je zou het hier kunnen proberen
Laan van Barcelona 600
3317 DD Dordrecht
succes
_________________________________________ Got coffee?
|
15 dec 2006 13:40 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Klopt ..... en in hetzelfde bericht waarin je daar op afgeeft doe je er zelf net zo hard aan mee of zelfs een schepje er bovenop. Vandaar.
..... maar nu even niet.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
15 dec 2006 14:36 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Crash met Carrera GT: € 120.000 schade
'Ik heb net het schaderapport binnen. Er is meer dan een ton kapot aan die auto. De uitlaat ligt er onderuit, alle velgen zijn kapot. Het is een flinke schuiver geweest. Ik hoop dat die jongen die dit gedaan heeft zijn verantwoordelijkheid neemt.'
Woensdag belandde de exclusieve Porsche Carrera GT van Trust-eigenaar Michel Perridon, de eerste van twaalf stuks in Nederland en één van de weinigen op Nederlands kenteken, in de vangrail op het circuit van Zandvoort. De auto was daar omdat F1-coureur Christijan Albers, die wordt gesponsord door Trust, de auto had meegekregen voor tv-opnames met John van den Heuvel van De Telegraaf. Alleen Albers mocht in de 612 pk sterke Porsche rijden.
Maar toen Albers en Van den Heuvel het circuit verkenden in een Nissan 350 Z, bleek race-instructeur Michel Schaap van de Rensportschool Zandvoort doodleuk met de Porsche van Perridon aan de haal te zijn gegaan. Koude motor en bandjes en 612 pk op de achterwielen... dat was iets te veel Schaap.
Schade: 120.000 euro.
Onverzekerd.
Perridon: 'Er zijn natuurlijk ergere dingen in de wereld, maar leuk is het zeker niet. Christijan schaamt zich kapot, hij voelt zich verantwoordelijk, terwijl hij hier helemaal niets aan kan doen. Die instructeur had gewoon van mijn auto moeten afblijven. Lekker zooitje is het daar bij die rensportschool.' Rotterdammer Perridon hoeft overigens nu niet tijdelijk met de bus, want hij beschikt ook nog over ondermeer een Bentley GT en een Porsche 911 turbo. Begin 2007 krijgt hij de eerste Bugatti Veyron van Nederland geleverd.
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
15 dec 2006 15:13 |
|
|
Carrera4s
997SBelgische kust
|
Dagje verlof
Blijft toch een raar verhaal en er moet al heel hard gereden worden om die CGT in het decor te parkeren. Zal in elk geval een leuke verzekeringsdiscussie worden (gebruiksdiefstal ??)
|
15 dec 2006 15:18 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
|
15 dec 2006 15:21 |
|
|
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
|
... ach, een hypotheekje van 125.000,- en stukje aflossing, dan ben je met E 750,- per maand er over 30 jaar er vanaf!
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
15 dec 2006 15:25 |
|
|
Black Betty
|
|
15 dec 2006 15:52 |
|
|
mayonaise
|
ik dacht het niet, je kan geen hypotheekje nemen zonder huis met tegenwaarde, dus moet je flexibel krediet bekijken, wat je , laten we een deftige interest rate nemen in verhouding van de groote van de lening, en je zit al gauw aan een goeie 600 euro interesten per maand..
dan betaal je met 750/maand echt niet in 30 jaar af hoor...
|
15 dec 2006 16:12 |
|
|
craze
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
|
_________________________________________ 911 redenen om de 3.2 te pakken!
www.thefloorfactory.nl
|
15 dec 2006 16:28 |
|
|
Olaf
|
..... zal niet de eerste keer zijn dat daar 'n CGT staat
|
15 dec 2006 16:49 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Was er afgelopen woensdag en toen stond er inderdaad een Carrera GT binnen op de brug!
|
15 dec 2006 18:22 |
|
|
addie
nu even nietapeldoorn
|
SPEEDY 944 jij hebt het bij het rechte eind. michel is een goede vriend van mij,dus ik kan het weten.Hij zal nooit zomaar ongevraagd een auto pakken om maar eventjes het circuit mee op te gaan,is echt anders gegaan(lees hij is dus gevraagd door de filmploeg). zoals gewoonlijk hebben enkele forum leden al direct hun mening klaar. Heb hem gesproken en natuurlijk is hij er doodziek van, zouden wij ook zijn. Dus diegene die het aangaat in deze VOORDAT JE EEN OORDEEL VELT WEES DAN ZEKER VAN JE ZAAK.
_________________________________________ wie een kuil graaft voor een ander is niet egoistisch.!
|
15 dec 2006 19:50 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
No offense addie, maareh, de "mening" die de mensen klaar hebben, is de mening die in alle media verkondigd wordt. De enige die een andere mening zelf in elkaar bedenkt (ook niet jippie bedoelt speedy!) is Speedy zelf... HIJ is degene die speculeert he
Anyway, niemand zal blij zijn, want zelfs al was het een polo'tje, je wil niet tegen de vangrail aan op het circuit toch? (ik in elk geval niet)
|
15 dec 2006 20:08 |
|
|
Olaf
|
... en die hebben het recht gehad om die CGT uit te "lenen"
Inderdaad
... als je weet wat 'n stukje (circuit)vangrail kost
|
15 dec 2006 20:14 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
15 dec 2006 20:16 |
|
|
Peperbus
Cayenne S 2006071
|
Ik heb Michel als een zeer deskundig coureur leren kennen bij de Porsche World Tour. Hij heeft hier ( beheerste) staaltjes met allerlei Porsches laten zien waar je je vingers bij aflikt. Dus ik denk dat hij gewoon pech heeft gehad ( plasje olie?) zoals iedere professional wel eens pech kan hebben.
Maar we moeten dit weer lekker uitvergroten, want de Telegraaf en RTL Boulevard moeten ook iedere dag verschijnen...enne waar moeten wij het anders over hebben
|
15 dec 2006 20:40 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
De ware toedracht van het hele verhaal zal wel weer ergens in het midden liggen wan niemand durft hardop te zeggen dat ie wat onzorgvuldig is geweest met de auto van een ander.
Pijn doet het wel en het is een enorme berg geld zo'n schade.
Niemand hier die hem voor een prikkie wil overnemen
Oh wil ik wel vertellen hoor 32 meter vangrail kost € 2206,27 ex btw
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
15 dec 2006 23:06 |
|
|