Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 8:51



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 103 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Rijschoolhouder crasht geleende CGT op Zandvoort 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
991.2 Carrera 4 GTS Hendrik-ido-Ambacht
Bericht 
Rob Herfst schreef:
de eerste van twaalf stuks in Nederland en één van de weinigen op Nederlands kenteken


Afbeelding


maar het blijft een schadebak. :twisted: :wink:


15 dec 2006 23:39
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Gerhard schreef:
... maar het blijft een schadebak. :twisted: :wink:



.... da's weer het nadeel van zo'n zeldzaamheid 8)

:arrow: 'n 993 C2 had bv de media niet gehaald en kwam dan mss ooit als "schadevrij" de weg weer op :shock: :mrgreen:


15 dec 2006 23:42
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
991.2 Carrera 4 GTS Hendrik-ido-Ambacht
Bericht 
lekker anoniem rijden in zo'n 993 c2 :ba:


15 dec 2006 23:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
maurice schreef:
Oh wil ik wel vertellen hoor 32 meter vangrail kost € 2206,27 ex btw :wink:


Euh , waar was dat.
Ik weet van zeer betrouwbare bron :wink: dat dit al voor 10 meter wordt aangerekend :roll:
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


16 dec 2006 0:30
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Bericht 
paSCal schreef:
No offense addie, maareh, de "mening" die de mensen klaar hebben, is de mening die in alle media verkondigd wordt. De enige die een andere mening zelf in elkaar bedenkt (ook niet jippie bedoelt speedy!) is Speedy zelf... HIJ is degene die speculeert he ;)

Anyway, niemand zal blij zijn, want zelfs al was het een polo'tje, je wil niet tegen de vangrail aan op het circuit toch? (ik in elk geval niet)


1) ik heb geen andere mening in elkaar gedraaid, maar alleen aangegeven dat ik me niet kon voorstellen dat 't zo gebeurd is zoals het in de media wordt aangegeven (de 'officiële lezing')

2) de 'mening' die de mensen klaar hebben, is dan weliswaar de mening van de media, maar het viel/valt me op dat hetgeen die media verkondigen voor zoete koek wordt aangenomen zonder dat er ook maar een kritische noot bij gezet wordt.

3) de media die worden geciteerd, zijn natuurlijk wel de meest betrouwbare van Nederland (RTL-Boulevard en de Telegraaf)...

4) Ik heb aangegeven dat er nog wel eens een verschil is tussen de 'officiële lezing' en hetgeen werkelijk gebeurd is. Dat is toch niet zo raar? Dat is naar mijn mening hooguit als 'kritisch' aan te merken.

5) Waar speculeer ik dan? Ik geef alleen aan dat 'de officiële lezing' niet zomaar voor zoete koek aangenomen moet worden. Verzekeringstechnische en aansprakelijktechnische redenen liggen daar meer dan eens ten grondslag aan. Ik geef echter ook aan dat ik -natuurlijk- niet weet of dat in casu ook het geval is.

6) Het valt me op dat er wel heel snel 'karaktermoord' wordt gepleegd op dit forum. Ik vind het jammer dat mensen niet verder (durven te) kijken dan hun spreekwoordelijke neus lang is.

7) Voor deze minder kritische forummers is dit wellicht een geschikt nieuwsblad: dé krant van Nederland
_________________________________________
it's better to burn out than to fade away


16 dec 2006 1:40
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
356 924 944 944 cupracer(s) 968CS Boxster S Cayman S
Aalsmeer
Bericht 
911-lover schreef:
maurice schreef:
Oh wil ik wel vertellen hoor 32 meter vangrail kost € 2206,27 ex btw :wink:


Euh , waar was dat.
Ik weet van zeer betrouwbare bron :wink: dat dit al voor 10 meter wordt aangerekend :roll:


opo het circuit kost 1 deel vangrail 150 euro en er zitten er drie boven elkaar

en vraag me niet hoe ik dat weet......


16 dec 2006 3:13
Profiel WWW
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
porsche356sc schreef:
... en vraag me niet hoe ik dat weet......



.... gewoon :!: :arrow: net als de rest die weleens van de baan is gegaan :twisted: :wink:



Beton remt harder BTW :arrow: en kost stukken minder :oops:


16 dec 2006 3:16
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
al dat gespeculeer dat het misschien wel es anders is gegaan dan wat "de Media" verkondigd?
nu, Michel Schaap heeft ook een stuk "Media" in handen, daar kan ie min of meer ongecensureerd zeggen wat ie wil.

tjek it out : www.michelschaap.nl, klik op menu, klik op nieuws
en lezen maar !

maar helaas, geen eigen versie van het verhaal.
dus als er geen enkele andere versie bekend is, dan wat hierboven als "roddelpers niet alles geloven wat je hoort" wordt gelabeled, dan is dat zijn eigen fout, en ligt dat niet aan de zogenaamde goedgelovigheid van het publiek.
Hij heeft die website om zijn PR te verzorgen, wel, dat ie dan maar es zijn eigen PR verzorgd, nu is het perfecte moment om zijn eigen zaakjes ten gronde te regelen.


het is al bekend dat er geen toestemming was voor iemand anders dan Albers, en ik ga er van uit dat dit geen leugen is, dat de eigenaar van de auto heeft al laten blijken in de media dat dit het geval en dat ie Schaap ter verantwoording roept lijkt me dan ook vanzelfsprekend
de bal ligt nu bij het Zwarte Schaap, hoedanook moet hij dan maar es iets doen aan deze zaak, press release, schade vergoeding , weet ik veel wat, maar "iets".


16 dec 2006 9:24
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Bericht 
Citaat:
tjek it out : www.michelschaap.nl, klik op menu, klik op nieuws
en lezen maar !

maar helaas, geen eigen versie van het verhaal.


Ik zie/lees daar helemaal niets over dit onderwerp, of kijk ik verkeerd...
Op die site wordt een en ander noch ontkent, noch bevestigd.
_________________________________________
it's better to burn out than to fade away


16 dec 2006 9:57
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
SPEEDY944 schreef:
Ik heb aangegeven dat er nog wel eens een verschil is tussen de 'officiële lezing' en hetgeen werkelijk gebeurd is. Dat is toch niet zo raar? Dat is naar mijn mening hooguit als 'kritisch' aan te merken.

Het valt me op dat er wel heel snel 'karaktermoord' wordt gepleegd op dit forum. Ik vind het jammer dat mensen niet verder (durven te) kijken dan hun spreekwoordelijke neus lang is.

De andere lezing zegt dat hij gevraagd is om met de CGT te gaan rijden zonder, voor zover ook nu nog bekend, toestemming van iemand die daartoe bevoegd was en maakt geen verschil voor de daadwerkelijke crash.
Dus :scratch:
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


16 dec 2006 10:04
Profiel
Bericht 
SPEEDY944 schreef:
Citaat:
tjek it out : www.michelschaap.nl, klik op menu, klik op nieuws
en lezen maar !

maar helaas, geen eigen versie van het verhaal.


Ik zie/lees daar helemaal niets over dit onderwerp, of kijk ik verkeerd...
Op die site wordt een en ander noch ontkent, noch bevestigd.


dat zei ik toch!?


Laatst bijgewerkt door mayonaise op 16 dec 2006 10:18, in totaal 1 keer bewerkt.



16 dec 2006 10:10
Bericht 
EriC4C schreef:
SPEEDY944 schreef:
Ik heb aangegeven dat er nog wel eens een verschil is tussen de 'officiële lezing' en hetgeen werkelijk gebeurd is. Dat is toch niet zo raar? Dat is naar mijn mening hooguit als 'kritisch' aan te merken.

Het valt me op dat er wel heel snel 'karaktermoord' wordt gepleegd op dit forum. Ik vind het jammer dat mensen niet verder (durven te) kijken dan hun spreekwoordelijke neus lang is.

De andere lezing zegt dat hij gevraagd is om met de CGT te gaan rijden zonder, voor zover ook nu nog bekend, toestemming van iemand die daartoe bevoegd was en maakt geen verschil voor de daadwerkelijke crash.
Dus :scratch:


met toestemming wordt het een verhaal van gebrek aan talent
zonder toestemming is het een verhaal van gebrek aan talent EN onbeschoft gedrag...

toch wel een verschil


16 dec 2006 10:11
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Groningen
Bericht 
Waar een mens zich al niet druk over kan maken..
_________________________________________
Tjolk.


16 dec 2006 10:45
Profiel
Bericht 
Jort schreef:
Waar een mens zich al niet druk over kan maken..


wie dan wel? ik ben soep aan het maken, geen druk
nog half uurtje groenten hakken , dan stoven, en water erop, uurtje koken en klaar !

edit , bijna klaar, nog uurtje stoven, dan de mixer erop

Afbeelding


Laatst bijgewerkt door mayonaise op 16 dec 2006 11:43, in totaal 1 keer bewerkt.



16 dec 2006 11:10
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Groningen
Bericht 
mayonaise schreef:
Jort schreef:
Waar een mens zich al niet druk over kan maken..


wie dan wel? ik ben soep aan het maken, geen druk
nog half uurtje groenten hakken , dan stoven, en water erop, uurtje koken en klaar !


Ik wilde nog toevoegen: wie de schoen past..., maar da's klaarblijkelijk overbodig. :wink:
_________________________________________
Tjolk.


16 dec 2006 11:15
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Bericht 
Jongens,..................... :?
_________________________________________
De wijzen komen uit het oosten.....:wink:
Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae
Si vis pacem, para bellum


16 dec 2006 11:32
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 SC
Alkmaar
Bericht 
Deze schade is wel heel jammer................ :cry:

Ik word al boos als de vrouw weer n`s verkeerd schakelt..
Nu ik deze CGT zie zal ik me inhouden :wink:
_________________________________________
Verwen uzelf, rijdt negen-elf


16 dec 2006 12:25
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
mayonaise schreef:
EriC4C schreef:
De andere lezing zegt dat hij gevraagd is om met de CGT te gaan rijden zonder, voor zover ook nu nog bekend, toestemming van iemand die daartoe bevoegd was en maakt geen verschil voor de daadwerkelijke crash.
Dus :scratch:

met toestemming wordt het een verhaal van gebrek aan talent
zonder toestemming is het een verhaal van gebrek aan talent EN onbeschoft gedrag...

toch wel een verschil

Of er sprake was van toestemming is dus nog maar de vraag :idea: en aangezien de oorzaak van de crash ons onbekend is de conclusie van gebrek aan talent voorbarig :!:
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


16 dec 2006 12:26
Profiel
Bericht 
EriC4C schreef:
Of er sprake was van toestemming is dus nog maar de vraag :idea: en aangezien de oorzaak van de crash ons onbekend is de conclusie van gebrek aan talent voorbarig :!:




de kerel is 38 , en geen F1 piloot
hij heeft net een auto van zes en een halve ton in de vangrails gezet op een droge dag, ok hij kan wel een cv met racen aantonen, maar zijn CV staat nu niet echt vol met high performance GT race wagens
Saxo's, Clio's , Fiesta's , Alfa's, en owee owee, Toyota Yarissen,
geen enkele productie auto die fabrieks af ook maar 250 PK heeft
laat staan achterwiel aandrijving en 600 PK

begrijp me niet verkeerd, ik zei niet dat ie geen talent heeft
ik zei dat ie een gebrek aan talent had om dat verhaal met die CGT tot een goed eind te brengen... en dat staat toch buiten kijf, een F1 piloot kan de CGT wel aan, deze mijnheer dus niet , wat ook de reden is waarom de eigenaar deze exceptionele wagen dus niet aan Schaap , maar aan Albers had uitgeleend... toch?

bekijk het es zo : hoeveel CGT's zijn er al geplooid?
en hoeveel F1 piloten waren er bij die crashes betrokken?

Talent is ook weten wat je wel of niet kan, weten hoe ver je al dan niet kan gaan met een bepaalde wagen, om tot de grens te gaan, maar niet erover... en laten we ook realiseren, dit was geen race , dit was een simpel rondje rond Zandvoort...er was geen druk om te presteren..

of er toestemming was lijkt me niet open ter discussie, de eigenaar van de auto,Albers en de kerel die met de Nissan moest rijden hebben in de media gemeld van niet, ik ga er van uit dat de media dit niet verzint, en dat die 3 personen niet liegen, laat staan dat ze de media in hun naam laten liegen...


16 dec 2006 12:41
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Amsterdam
Bericht 
Mayonaise schreef:
...er was geen druk om te presteren..


In een CGT zitten, roept prestatiedrang op ..... :roll: :wink:


16 dec 2006 12:57
Profiel
Bericht 
LeOH schreef:
Mayonaise schreef:
...er was geen druk om te presteren..


In een CGT zitten, roept prestatiedrang op ..... :roll: :wink:


en dan moet je maar zorgen dat je het talent hebt om er mee om te gaan 8)


16 dec 2006 12:58
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
mayonaise schreef:
begrijp me niet verkeerd, ik zei niet dat ie geen talent heeft
ik zei dat ie een gebrek aan talent had om dat verhaal met die CGT tot een goed eind te brengen... en dat staat toch buiten kijf, een F1 piloot kan de CGT wel aan, deze mijnheer dus niet , wat ook de reden is waarom de eigenaar deze exceptionele wagen dus niet aan Schaap , maar aan Albers had uitgeleend... toch?

bekijk het es zo : hoeveel CGT's zijn er al geplooid?
en hoeveel F1 piloten waren er bij die crashes betrokken?

Talent is ook weten wat je wel of niet kan, weten hoe ver je al dan niet kan gaan met een bepaalde wagen, om tot de grens te gaan, maar niet erover... en laten we ook realiseren, dit was geen race , dit was een simpel rondje rond Zandvoort...er was geen druk om te presteren..

of er toestemming was lijkt me niet open ter discussie, de eigenaar van de auto,Albers en de kerel die met de Nissan moest rijden hebben in de media gemeld van niet, ik ga er van uit dat de media dit niet verzint, en dat die 3 personen niet liegen, laat staan dat ze de media in hun naam laten liegen...

Niet te geloven dat mensen menen te kunnen oordelen en conclusie te kunnen trekken over iemand die ze niet kennen en bovendien m.b.t. een situatie waar ze niet bij waren :bang:, maar zoals altijd staan de beste stuurlui aan wal hè. :roll:
Wat een totaal onzinnige opmerking over het verband tussen het aantal ongelukken met een CGT en de betrokkenheid van F1-coureurs daarbij overigens. :?

Mijn eerdere opmerking gaf juist aan dat er wat mij betreft geen verschil was m.b.t. wel/geen toestemming. Als je het daar blijkbaar mee eens bent, waarom dan jouw reactie "toch wel een verschil"? :scratch: Ach, laat ook maar.
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


16 dec 2006 13:20
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Drukte om niets imho.


16 dec 2006 13:28
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht 
RS-R schreef:
Drukte om niets imho.

:thumleft: (maar da's wel vaker he ;) )....

Zonde van de CGT, ondanks dat ik het geen mooie auto in beginsel vind, maar dit is gewoon zonde :cheesy:


16 dec 2006 13:30
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Ach,ook in deze toestand zou ik auto nog wel willen hebben hoor. :wink:


16 dec 2006 13:32
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 103 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.