|
Rijschoolhouder crasht geleende CGT op Zandvoort
Auteur |
Bericht |
Gerhard
991.2 Carrera 4 GTS
Hendrik-ido-Ambacht
|
|
15 dec 2006 23:39 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
|
15 dec 2006 23:42 |
|
|
Gerhard
991.2 Carrera 4 GTS
Hendrik-ido-Ambacht
|
lekker anoniem rijden in zo'n 993 c2
|
15 dec 2006 23:58 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Euh , waar was dat.
Ik weet van zeer betrouwbare bron dat dit al voor 10 meter wordt aangerekend
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
16 dec 2006 0:30 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
1) ik heb geen andere mening in elkaar gedraaid, maar alleen aangegeven dat ik me niet kon voorstellen dat 't zo gebeurd is zoals het in de media wordt aangegeven (de 'officiële lezing')
2) de 'mening' die de mensen klaar hebben, is dan weliswaar de mening van de media, maar het viel/valt me op dat hetgeen die media verkondigen voor zoete koek wordt aangenomen zonder dat er ook maar een kritische noot bij gezet wordt.
3) de media die worden geciteerd, zijn natuurlijk wel de meest betrouwbare van Nederland (RTL-Boulevard en de Telegraaf)...
4) Ik heb aangegeven dat er nog wel eens een verschil is tussen de 'officiële lezing' en hetgeen werkelijk gebeurd is. Dat is toch niet zo raar? Dat is naar mijn mening hooguit als 'kritisch' aan te merken.
5) Waar speculeer ik dan? Ik geef alleen aan dat 'de officiële lezing' niet zomaar voor zoete koek aangenomen moet worden. Verzekeringstechnische en aansprakelijktechnische redenen liggen daar meer dan eens ten grondslag aan. Ik geef echter ook aan dat ik -natuurlijk- niet weet of dat in casu ook het geval is.
6) Het valt me op dat er wel heel snel 'karaktermoord' wordt gepleegd op dit forum. Ik vind het jammer dat mensen niet verder (durven te) kijken dan hun spreekwoordelijke neus lang is.
7) Voor deze minder kritische forummers is dit wellicht een geschikt nieuwsblad: dé krant van Nederland
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
16 dec 2006 1:40 |
|
|
porsche356sc
356
924
944
944 cupracer(s)
968CS
Boxster S
Cayman SAalsmeer
|
opo het circuit kost 1 deel vangrail 150 euro en er zitten er drie boven elkaar
en vraag me niet hoe ik dat weet......
|
16 dec 2006 3:13 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
.... gewoon net als de rest die weleens van de baan is gegaan
Beton remt harder BTW en kost stukken minder
|
16 dec 2006 3:16 |
|
|
mayonaise
|
al dat gespeculeer dat het misschien wel es anders is gegaan dan wat "de Media" verkondigd?
nu, Michel Schaap heeft ook een stuk "Media" in handen, daar kan ie min of meer ongecensureerd zeggen wat ie wil.
tjek it out : www.michelschaap.nl, klik op menu, klik op nieuws
en lezen maar !
maar helaas, geen eigen versie van het verhaal.
dus als er geen enkele andere versie bekend is, dan wat hierboven als "roddelpers niet alles geloven wat je hoort" wordt gelabeled, dan is dat zijn eigen fout, en ligt dat niet aan de zogenaamde goedgelovigheid van het publiek.
Hij heeft die website om zijn PR te verzorgen, wel, dat ie dan maar es zijn eigen PR verzorgd, nu is het perfecte moment om zijn eigen zaakjes ten gronde te regelen.
het is al bekend dat er geen toestemming was voor iemand anders dan Albers, en ik ga er van uit dat dit geen leugen is, dat de eigenaar van de auto heeft al laten blijken in de media dat dit het geval en dat ie Schaap ter verantwoording roept lijkt me dan ook vanzelfsprekend
de bal ligt nu bij het Zwarte Schaap, hoedanook moet hij dan maar es iets doen aan deze zaak, press release, schade vergoeding , weet ik veel wat, maar "iets".
|
16 dec 2006 9:24 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Ik zie/lees daar helemaal niets over dit onderwerp, of kijk ik verkeerd...
Op die site wordt een en ander noch ontkent, noch bevestigd.
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
16 dec 2006 9:57 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
De andere lezing zegt dat hij gevraagd is om met de CGT te gaan rijden zonder, voor zover ook nu nog bekend, toestemming van iemand die daartoe bevoegd was en maakt geen verschil voor de daadwerkelijke crash.
Dus
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
16 dec 2006 10:04 |
|
|
mayonaise
|
Laatst bijgewerkt door mayonaise op 16 dec 2006 10:18, in totaal 1 keer bewerkt.
|
16 dec 2006 10:10 |
|
|
mayonaise
|
met toestemming wordt het een verhaal van gebrek aan talent
zonder toestemming is het een verhaal van gebrek aan talent EN onbeschoft gedrag...
toch wel een verschil
|
16 dec 2006 10:11 |
|
|
Jort
Groningen
|
Waar een mens zich al niet druk over kan maken..
_________________________________________ Tjolk.
|
16 dec 2006 10:45 |
|
|
mayonaise
|
wie dan wel? ik ben soep aan het maken, geen druk
nog half uurtje groenten hakken , dan stoven, en water erop, uurtje koken en klaar !
edit , bijna klaar, nog uurtje stoven, dan de mixer erop
Laatst bijgewerkt door mayonaise op 16 dec 2006 11:43, in totaal 1 keer bewerkt.
|
16 dec 2006 11:10 |
|
|
Jort
Groningen
|
Ik wilde nog toevoegen: wie de schoen past..., maar da's klaarblijkelijk overbodig.
_________________________________________ Tjolk.
|
16 dec 2006 11:15 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Jongens,.....................
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
16 dec 2006 11:32 |
|
|
3 liter-man
911 SCAlkmaar
|
Deze schade is wel heel jammer................
Ik word al boos als de vrouw weer n`s verkeerd schakelt..
Nu ik deze CGT zie zal ik me inhouden
_________________________________________ Verwen uzelf, rijdt negen-elf
|
16 dec 2006 12:25 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Of er sprake was van toestemming is dus nog maar de vraag en aangezien de oorzaak van de crash ons onbekend is de conclusie van gebrek aan talent voorbarig
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
16 dec 2006 12:26 |
|
|
mayonaise
|
de kerel is 38 , en geen F1 piloot
hij heeft net een auto van zes en een halve ton in de vangrails gezet op een droge dag, ok hij kan wel een cv met racen aantonen, maar zijn CV staat nu niet echt vol met high performance GT race wagens
Saxo's, Clio's , Fiesta's , Alfa's, en owee owee, Toyota Yarissen,
geen enkele productie auto die fabrieks af ook maar 250 PK heeft
laat staan achterwiel aandrijving en 600 PK
begrijp me niet verkeerd, ik zei niet dat ie geen talent heeft
ik zei dat ie een gebrek aan talent had om dat verhaal met die CGT tot een goed eind te brengen... en dat staat toch buiten kijf, een F1 piloot kan de CGT wel aan, deze mijnheer dus niet , wat ook de reden is waarom de eigenaar deze exceptionele wagen dus niet aan Schaap , maar aan Albers had uitgeleend... toch?
bekijk het es zo : hoeveel CGT's zijn er al geplooid?
en hoeveel F1 piloten waren er bij die crashes betrokken?
Talent is ook weten wat je wel of niet kan, weten hoe ver je al dan niet kan gaan met een bepaalde wagen, om tot de grens te gaan, maar niet erover... en laten we ook realiseren, dit was geen race , dit was een simpel rondje rond Zandvoort...er was geen druk om te presteren..
of er toestemming was lijkt me niet open ter discussie, de eigenaar van de auto,Albers en de kerel die met de Nissan moest rijden hebben in de media gemeld van niet, ik ga er van uit dat de media dit niet verzint, en dat die 3 personen niet liegen, laat staan dat ze de media in hun naam laten liegen...
|
16 dec 2006 12:41 |
|
|
LeoH
Amsterdam
|
In een CGT zitten, roept prestatiedrang op .....
|
16 dec 2006 12:57 |
|
|
mayonaise
|
en dan moet je maar zorgen dat je het talent hebt om er mee om te gaan
|
16 dec 2006 12:58 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
| | | | mayonaise schreef: begrijp me niet verkeerd, ik zei niet dat ie geen talent heeft ik zei dat ie een gebrek aan talent had om dat verhaal met die CGT tot een goed eind te brengen... en dat staat toch buiten kijf, een F1 piloot kan de CGT wel aan, deze mijnheer dus niet , wat ook de reden is waarom de eigenaar deze exceptionele wagen dus niet aan Schaap , maar aan Albers had uitgeleend... toch?
bekijk het es zo : hoeveel CGT's zijn er al geplooid? en hoeveel F1 piloten waren er bij die crashes betrokken?
Talent is ook weten wat je wel of niet kan, weten hoe ver je al dan niet kan gaan met een bepaalde wagen, om tot de grens te gaan, maar niet erover... en laten we ook realiseren, dit was geen race , dit was een simpel rondje rond Zandvoort...er was geen druk om te presteren..
of er toestemming was lijkt me niet open ter discussie, de eigenaar van de auto,Albers en de kerel die met de Nissan moest rijden hebben in de media gemeld van niet, ik ga er van uit dat de media dit niet verzint, en dat die 3 personen niet liegen, laat staan dat ze de media in hun naam laten liegen... | | | | |
Niet te geloven dat mensen menen te kunnen oordelen en conclusie te kunnen trekken over iemand die ze niet kennen en bovendien m.b.t. een situatie waar ze niet bij waren , maar zoals altijd staan de beste stuurlui aan wal hè.
Wat een totaal onzinnige opmerking over het verband tussen het aantal ongelukken met een CGT en de betrokkenheid van F1-coureurs daarbij overigens.
Mijn eerdere opmerking gaf juist aan dat er wat mij betreft geen verschil was m.b.t. wel/geen toestemming. Als je het daar blijkbaar mee eens bent, waarom dan jouw reactie "toch wel een verschil"? Ach, laat ook maar.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
16 dec 2006 13:20 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Drukte om niets imho.
|
16 dec 2006 13:28 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
(maar da's wel vaker he )....
Zonde van de CGT, ondanks dat ik het geen mooie auto in beginsel vind, maar dit is gewoon zonde
|
16 dec 2006 13:30 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Ach,ook in deze toestand zou ik auto nog wel willen hebben hoor.
|
16 dec 2006 13:32 |
|
|
Wie is er online |
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. |
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|
|
|