Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 7:48

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 103 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Rijschoolhouder crasht geleende CGT op Zandvoort 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
‘64 Kever
Bericht 
Ikke nie, ken de schade al nie betalen :cheesy:

16 dec 2006 13:33
Profiel Facebook 
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
:lol:

16 dec 2006 13:34
Profiel
Bericht 
EriC4C schreef:
Niet te geloven dat mensen menen te kunnen oordelen en conclusie te kunnen trekken over iemand die ze niet kennen en bovendien m.b.t. een situatie waar ze niet bij waren :bang:, maar zoals altijd staan de beste stuurlui aan wal hè. :roll:
Wat een totaal onzinnige opmerking over het verband tussen het aantal ongelukken met een CGT en de betrokkenheid van F1-coureurs daarbij overigens. :?

Mijn eerdere opmerking gaf juist aan dat er wat mij betreft geen verschil was m.b.t. wel/geen toestemming. Als je het daar blijkbaar mee eens bent, waarom dan jouw reactie "toch wel een verschil"? :scratch: Ach, laat ook maar.

wat jou betreft geen verschil
maar ik zeg net dat het wel uitmaakt, ik heb nooit anders gezegd,

wat ik wel zei is dat het niet ter discussie staat of, ie wel of niet toestemming had
er zijn 3 personen die er rechstreeks mee te maken hebben die zeggen dat hij de toestemming niet had, de 4e, Schaap zelf, die houd zich stil, en spreekt het niet tegen, dus .. er is weinig grond om te gaan veronderstellen dat Schaap wel toestemming had...

is er soms reden om te gaan veronderstellen dat Albers, de Nissan piloot, of de CGT eigenaar , alledrie leugenaars zijn???
dat is pas oordelen en conclusie trekken , zonder enige basis...

Laatst bijgewerkt door mayonaise op 16 dec 2006 13:48, in totaal 1 keer bewerkt.

16 dec 2006 13:46
PorscheForum Junkie
2e prijs Jubileumrit 2013
Bericht 
Bij deze crash verliest iedereen: Paridon, Schaap, Albers en Van den Heuvel. De schuldvraag is moeilijk te beantwoorden. Schaap zal toch niet zomaar een CGT pakken die niet van hem is? Misschien waren er onduidelijkheden omtrent de opnamen... :roll:

Schaap zal niet expres een CGT stuk rijden, en verdient misschien meer steun dan kritiek op dit moment. Pech hebben we allemaal wel eens... :(

16 dec 2006 13:47
Profiel
PorscheForum Rakker
Op zoek naar een 997
Bericht 
:D Toch leuk dat de 350z weer even genoemd is, ik ben er zelf zeer tevreden over. Nu 306 pk en 420 Nm: Powerbox supppperrrrrr. Greetings.

16 dec 2006 14:00
Profiel
Bericht 
Retep968 schreef:
en verdient misschien meer steun dan kritiek op dit moment. Pech hebben we allemaal wel eens... :(

zou je dat ook nog zeggen als ie jou eigen auto in de prak reed? zonder dat ie jou toestemming had om er in te rijden?

16 dec 2006 14:18
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
mayonaise schreef:
.....

Zoals ik al schreef: "laat ook maar". Begrijpend lezen blijkt weer eens (te) moeilijk te zijn. Einde discussie wat mij betreft.

16 dec 2006 14:21
Profiel
Bericht 
EriC4C schreef:
mayonaise schreef:
.....

Zoals ik al schreef: "laat ook maar". Begrijpend lezen blijkt weer eens (te) moeilijk te zijn. Einde discussie wat mij betreft.

ik begreep het wel
maar als ik iets laat, dan laat ik het om dat ik dat wil
niet omdat jij dat zegt.

Zoals jij al schreef: "laat ook maar", maar je laatste post spreekt dat tegen.
Consequent zijn blijkt ook (te) moeilijk te zijn.

16 dec 2006 14:24
PorscheForum Junkie
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht 
gaat weer lekker hiero :!: :wink:
heerlijk, dat anonieme geblaat van iedereen....

16 dec 2006 14:35
Profiel
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Mayonaise,volgens mij ben jij wat teveel in de olie....

16 dec 2006 15:25
Profiel
Westervoort
Bericht 
Gezellig hier op de zaterdagmiddag... 8) :wink:

16 dec 2006 15:30
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
had je wat :twisted: :P

16 dec 2006 15:37
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
911-lover schreef:
maurice schreef:
Oh wil ik wel vertellen hoor 32 meter vangrail kost € 2206,27 ex btw :wink:

Euh , waar was dat.
Ik weet van zeer betrouwbare bron :wink: dat dit al voor 10 meter wordt aangerekend :roll:

Was gewoon op de snelweg A32. Ik heb de rekening hier liggen. :wink:
Het circuit heeft er vaak inderdaad 3 boven elkaar dus reken maar uit :idea:

16 dec 2006 15:38
Profiel WWW
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Schaap werd gevraagd een rondje te rijden door de filmploeg....

Oh, dus dan is het oke!?! :roll:

Ik zou daar als M.Perridon geen genoegen mee nemen! Filmploeg heeft geen ene moer over die auto te vertellen lijkt mij.

Inderdaad, ben er niet bij geweest en moet het verhaal uit de pers vernemen, maar nu lijkt het een beetje op macho gedrag van een Toyota coureur. Verder vind ik Albers een dombo dat ie schijnbaar de sleutels van de CGT bij de auto achterlaat als hij zelf in een Nissan op het circuit rondrijdt.

Denk dat Schaap niet zo'n lekker weekend heeft.... :wink:

16 dec 2006 15:41
Profiel
PorscheForum Rakker
nu even niet
apeldoorn
Bericht 
HEE MAYONAISE. jij oordeelt al voordat je werkelijk weet wat er gebeurt is. Als jij zo snel over iemand oordeelt mag ik dat ook over jou doen,als ik dus alleen al naar je naam kijk(MAYONAISE) zegt dat al genoeg over jou. VET-ONGEZOND-GLIBBERIG- EN HET STINKT. en dat is mijn mening.!!!!!!!!

16 dec 2006 15:42
Profiel
PorscheForum Junkie
2e prijs Jubileumrit 2013
Bericht 
mayonaise schreef:
Retep968 schreef:
en verdient misschien meer steun dan kritiek op dit moment. Pech hebben we allemaal wel eens... :(

zou je dat ook nog zeggen als ie jou eigen auto in de prak reed? zonder dat ie jou toestemming had om er in te rijden?

Ja. Wel zolang niet duidelijk is wat er precies is gebeurd en waarom.

16 dec 2006 15:44
Profiel
Westervoort
Bericht 
Even een kleine waarschuwing ; zullen we het hier wél een beetje netjes houden , wat o.m. inhoud geen scheldpartijen en verwensingen naar elkaar.

Kom op mensen...hou 't leuk.

16 dec 2006 15:45
Profiel
PorscheForum Rakker
nu even niet
apeldoorn
Bericht 
Retep968 schreef:
Bij deze crash verliest iedereen: Paridon, Schaap, Albers en Van den Heuvel. De schuldvraag is moeilijk te beantwoorden. Schaap zal toch niet zomaar een CGT pakken die niet van hem is? Misschien waren er onduidelijkheden omtrent de opnamen... :roll:

Schaap zal niet expres een CGT stuk rijden, en verdient misschien meer steun dan kritiek op dit moment. Pech hebben we allemaal wel eens... :(
eindelijk iemand die niet in zijn vuistje zit te lachen : :D

16 dec 2006 15:46
Profiel
PorscheForum Rakker
nu even niet
apeldoorn
Bericht 
Jurgen schreef:
Even een kleine waarschuwing ; zullen we het hier wél een beetje netjes houden , wat o.m. inhoud geen scheldpartijen en verwensingen naar elkaar.

Kom op mensen...hou 't leuk.
helemaal mee eens,maar dan had je ook moeten reageren op de reactie van" moderator " horn aan het begin van dit topic. :?

16 dec 2006 15:52
Profiel
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Eens Addie, zo'n jippie en tevens dure crash met zoveel exposure gun je inderdaad niemand. Echter ik kan pas medelijden hebben met Schaap als blijkt dat de auto met toestemming is meegenomen.

Zo niet, dan vind ik het zo oliedom bravour gedrag en zelf overschatting. Dan kan ik helaas geen medelijden met hem hebben.

" Playing with OPM"

Heb ik meer met Perridon te doen, slachtoffer van zijn goedheid en autoliefde...

Laatst bijgewerkt door Jeroen C3.0 op 16 dec 2006 15:53, in totaal 1 keer bewerkt.

16 dec 2006 15:52
Profiel
Bericht 
waarom krijg ik hier op mijn donder? ik zit hier gewoon wat te discucieren, ik scheld niemand uit, maar zit hier gewoon te praten, dit is toch een forum ? niet?

doen jullie dat ook zo op cafe? als je het niet eens bent met iemand zijn mening? kop vol schelden? zelfs de moderators hier gaan mij uit maken als iemand die niet begrijpend kan lezen, enkel maar omdat ik geen genoegen neem met "laat ook maar" als debat wapen...

16 dec 2006 15:53
Bericht 
Retep968 schreef:
mayonaise schreef:

Ja. Wel zolang niet duidelijk is wat er precies is gebeurd en waarom.

maar dat is toch duidelijk gemaaakt? de eigenaar heeft uitgesproken dat ie het niet apprecieert dat Schaap zijn auto in de prak reed, en dat ie hoopt dat Schaap zijn verantwoordelijkheid neemt??

Laatst bijgewerkt door mayonaise op 16 dec 2006 15:55, in totaal 1 keer bewerkt.

16 dec 2006 15:54
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Goed idee!

Maandelijkse PF kroegavond! 8)

Wil best eens wat regelen indien animo. :lol: :wink:

16 dec 2006 15:54
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
Afbeelding

16 dec 2006 15:58
Profiel
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Aan de valuta te zien is dat een beetje ver rijden met een Porsche! :wink:

16 dec 2006 16:09
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 103 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende