Auteur |
Bericht |
Pascal
‘64 Kever
|
Ikke nie, ken de schade al nie betalen
|
16 dec 2006 13:33 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
|
16 dec 2006 13:34 |
|
|
mayonaise
|
wat jou betreft geen verschil
maar ik zeg net dat het wel uitmaakt, ik heb nooit anders gezegd,
wat ik wel zei is dat het niet ter discussie staat of, ie wel of niet toestemming had
er zijn 3 personen die er rechstreeks mee te maken hebben die zeggen dat hij de toestemming niet had, de 4e, Schaap zelf, die houd zich stil, en spreekt het niet tegen, dus .. er is weinig grond om te gaan veronderstellen dat Schaap wel toestemming had...
is er soms reden om te gaan veronderstellen dat Albers, de Nissan piloot, of de CGT eigenaar , alledrie leugenaars zijn???
dat is pas oordelen en conclusie trekken , zonder enige basis...
Laatst bijgewerkt door mayonaise op 16 dec 2006 13:48, in totaal 1 keer bewerkt.
|
16 dec 2006 13:46 |
|
|
Retep
2e prijs Jubileumrit 2013
|
Bij deze crash verliest iedereen: Paridon, Schaap, Albers en Van den Heuvel. De schuldvraag is moeilijk te beantwoorden. Schaap zal toch niet zomaar een CGT pakken die niet van hem is? Misschien waren er onduidelijkheden omtrent de opnamen...
Schaap zal niet expres een CGT stuk rijden, en verdient misschien meer steun dan kritiek op dit moment. Pech hebben we allemaal wel eens...
|
16 dec 2006 13:47 |
|
|
911/964/993
Op zoek naar een 997
|
Toch leuk dat de 350z weer even genoemd is, ik ben er zelf zeer tevreden over. Nu 306 pk en 420 Nm: Powerbox supppperrrrrr. Greetings.
_________________________________________ 911-997 Carrera 4S that's the one.....
|
16 dec 2006 14:00 |
|
|
mayonaise
|
zou je dat ook nog zeggen als ie jou eigen auto in de prak reed? zonder dat ie jou toestemming had om er in te rijden?
|
16 dec 2006 14:18 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Zoals ik al schreef: "laat ook maar". Begrijpend lezen blijkt weer eens (te) moeilijk te zijn. Einde discussie wat mij betreft.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
16 dec 2006 14:21 |
|
|
mayonaise
|
ik begreep het wel
maar als ik iets laat, dan laat ik het om dat ik dat wil
niet omdat jij dat zegt.
Zoals jij al schreef: "laat ook maar", maar je laatste post spreekt dat tegen.
Consequent zijn blijkt ook (te) moeilijk te zijn.
|
16 dec 2006 14:24 |
|
|
craze
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
|
gaat weer lekker hiero
heerlijk, dat anonieme geblaat van iedereen....
_________________________________________ 911 redenen om de 3.2 te pakken!
www.thefloorfactory.nl
|
16 dec 2006 14:35 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Mayonaise,volgens mij ben jij wat teveel in de olie....
|
16 dec 2006 15:25 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Gezellig hier op de zaterdagmiddag...
|
16 dec 2006 15:30 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
had je wat
|
16 dec 2006 15:37 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Was gewoon op de snelweg A32. Ik heb de rekening hier liggen.
Het circuit heeft er vaak inderdaad 3 boven elkaar dus reken maar uit
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
16 dec 2006 15:38 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Schaap werd gevraagd een rondje te rijden door de filmploeg....
Oh, dus dan is het oke!?!
Ik zou daar als M.Perridon geen genoegen mee nemen! Filmploeg heeft geen ene moer over die auto te vertellen lijkt mij.
Inderdaad, ben er niet bij geweest en moet het verhaal uit de pers vernemen, maar nu lijkt het een beetje op macho gedrag van een Toyota coureur. Verder vind ik Albers een dombo dat ie schijnbaar de sleutels van de CGT bij de auto achterlaat als hij zelf in een Nissan op het circuit rondrijdt.
Denk dat Schaap niet zo'n lekker weekend heeft....
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
16 dec 2006 15:41 |
|
|
addie
nu even nietapeldoorn
|
HEE MAYONAISE. jij oordeelt al voordat je werkelijk weet wat er gebeurt is. Als jij zo snel over iemand oordeelt mag ik dat ook over jou doen,als ik dus alleen al naar je naam kijk(MAYONAISE) zegt dat al genoeg over jou. VET-ONGEZOND-GLIBBERIG- EN HET STINKT. en dat is mijn mening.!!!!!!!!
_________________________________________ wie een kuil graaft voor een ander is niet egoistisch.!
|
16 dec 2006 15:42 |
|
|
Retep
2e prijs Jubileumrit 2013
|
Ja. Wel zolang niet duidelijk is wat er precies is gebeurd en waarom.
|
16 dec 2006 15:44 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Even een kleine waarschuwing ; zullen we het hier wél een beetje netjes houden , wat o.m. inhoud geen scheldpartijen en verwensingen naar elkaar.
Kom op mensen...hou 't leuk.
|
16 dec 2006 15:45 |
|
|
addie
nu even nietapeldoorn
|
eindelijk iemand die niet in zijn vuistje zit te lachen :
_________________________________________ wie een kuil graaft voor een ander is niet egoistisch.!
|
16 dec 2006 15:46 |
|
|
addie
nu even nietapeldoorn
|
helemaal mee eens,maar dan had je ook moeten reageren op de reactie van" moderator " horn aan het begin van dit topic.
|
16 dec 2006 15:52 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Eens Addie, zo'n jippie en tevens dure crash met zoveel exposure gun je inderdaad niemand. Echter ik kan pas medelijden hebben met Schaap als blijkt dat de auto met toestemming is meegenomen.
Zo niet, dan vind ik het zo oliedom bravour gedrag en zelf overschatting. Dan kan ik helaas geen medelijden met hem hebben.
" Playing with OPM"
Heb ik meer met Perridon te doen, slachtoffer van zijn goedheid en autoliefde...
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
Laatst bijgewerkt door Jeroen C3.0 op 16 dec 2006 15:53, in totaal 1 keer bewerkt.
|
16 dec 2006 15:52 |
|
|
mayonaise
|
waarom krijg ik hier op mijn donder? ik zit hier gewoon wat te discucieren, ik scheld niemand uit, maar zit hier gewoon te praten, dit is toch een forum ? niet?
doen jullie dat ook zo op cafe? als je het niet eens bent met iemand zijn mening? kop vol schelden? zelfs de moderators hier gaan mij uit maken als iemand die niet begrijpend kan lezen, enkel maar omdat ik geen genoegen neem met "laat ook maar" als debat wapen...
|
16 dec 2006 15:53 |
|
|
mayonaise
|
maar dat is toch duidelijk gemaaakt? de eigenaar heeft uitgesproken dat ie het niet apprecieert dat Schaap zijn auto in de prak reed, en dat ie hoopt dat Schaap zijn verantwoordelijkheid neemt??
Laatst bijgewerkt door mayonaise op 16 dec 2006 15:55, in totaal 1 keer bewerkt.
|
16 dec 2006 15:54 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Goed idee!
Maandelijkse PF kroegavond!
Wil best eens wat regelen indien animo.
The size of their toys!
|
16 dec 2006 15:54 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
|
16 dec 2006 15:58 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Aan de valuta te zien is dat een beetje ver rijden met een Porsche!
The size of their toys!
|
16 dec 2006 16:09 |
|
|