Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 8:27

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 103 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Rijschoolhouder crasht geleende CGT op Zandvoort 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
nu even niet
apeldoorn
Bericht 
Zoals al eerder opgemerkt,er zijn alleen verliezers in deze.Michel is een goede vriend van mij dus als er ten onrechte wat geschreven wordt neem ik het op voor hem. Vooropgesteld is het feit dat hij er doodziek van is,maar hij doet het natuurlijk ook niet expres. Er waren filmopnames op het circuit en hij was daar ook bij om e.e.a te begeleiden.toen het volgens de filmploeg allemaal te lang duurde vroegen zij of de auto(die in de pitstraat stond) mischien even op de startgrid gezet kon worden. toen dat aan de chauffeur gevraagd werd die de auto naar het circuit getransporteerd had ,vroeg die aan michel,wil jij dat even doen want ik ken de weg hier niet.Michel wilde vervolgens niet in tegenovergestelde richting naar de grid rijden,alhoewel hij dat wel eventjes overwogen heeft.Hij dacht dus danrijd ik gewoon maar eventjes het rondje af om vervolgens op de grid te stoppen. Nou en de afloop weten we.! Hij is er niet de man naar om zomaar ongevraagd een auto van dat caliber te pakken en mee te gaan rijden. Natuurlijk heeft hij een fout gemaakt om dat ding in de rail te zetten, voor dat feit zeg ik ook , wat stom. Maar het kan ons ook overkomen. Het is wel iets om over na te denken voor de toekomst,want wie rijdt er niet graag een rondje op het circuit in een mooie auto.Ik rijdt zelf ook regelmatig met div.auto,s rond daar, voor andere mensen, maar ik ga nu toch wel eventjes nadenken,wel of geen toestemming.Ik praat uit eigen ervaring en ik weet dat als er rijke jongens op het circuit zijn met dikke auto,s dat die heel snel zeggen,rijd maar hoor ik ga naar de micky,s.Dus hierbij mijn uitleg.

16 dec 2006 16:25
Profiel
PorscheForum Super Junkie
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Dus min of meer wel toestemming...van de chauffeur van de CGT. Neem aan dat die in opdracht van M.P. werkt.

En een lekker ongeduldige cameraploeg! :?

16 dec 2006 16:30
Profiel
PorscheForum Super Junkie
‘64 Kever
Bericht 
Bravo, en wederom een "discussie" die in een mooie scheldpartij eindigt. Op het moment dat je met hoofdletters gaat gooien en "schelden", verlies je elk steekhoudend punt.

Ik sluit dit topic, want het is wel genoeg geweest zo. Ik denk alles wel gezegd is, in deze zijn alleen verliezers.

16 dec 2006 17:10
Profiel Facebook 
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 103 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5