Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 20:18

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2675 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 107  Volgende
FILMPJES 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Amsterdam
Bericht 
Pas op bij het stoplicht
http://www.filmpjes.nl/bekijken/2474/reclame

08 dec 2006 0:06
Profiel
vianen
Bericht 
Hij is geweldig Leoh :lol: :cheesy:

08 dec 2006 1:08
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Karmann 993 RS

Laatste update 22/10/2013

16 dec 2006 13:50
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
971 Panamera gts 991 Turbo S /ex 930 Turbo (ex) / 970 Panamera (ex)
Zwolle
Bericht 
geweldige wagen koen. :wink:

16 dec 2006 13:58
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Vind ik ook.
Dit zou ik dus eventueel ene Porsche alternatief vinden.
De wagen heeft zowel de techniek van Porsche als de uitstraling/charisma zoals een P

Laatste update 22/10/2013

16 dec 2006 14:28
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
911 SC
Zoetermeer
Bericht 
Fantastische auto, altijd mooi gevonden....en de Karmann Porsche is gewoonweg super :!:

16 dec 2006 17:41
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C2 coupe schiefer grau ex 993 C4 vesuvio '97 ex 964 C2C zwart metallic '91
Meerssen Zuid Limburg
Bericht hoe stom kan je zijn..
http://www.filmpjes.nl/bekijken/5868/

16 dec 2006 19:17
Profiel
PorscheForum Rakker
996 Turbo
Bericht Re: hoe stom kan je zijn..
LouisXIV schreef:
http://www.filmpjes.nl/bekijken/5868/

Wat een waanzin zeg deze palen. Dit is in Nederland toch? Sjezus wat moet dat schrikken zijn zeg als je met 50-60 kmh komt aanrijden en het stoplicht is groen en je denkt gewoon door te kunnen rijden. Ken de verkeerssituatie niet en vraag me af hoe dit word aangegeven.

16 dec 2006 22:22
Profiel
PorscheForum Junkie
Hoeksche Waard
Bericht 
Gebied tussen vlaardingen en Schipluiden zouteveenseweg(sluiproute om A13/stukje A15 te vermijden).

Heel simpel groen licht 1 auto verder, rood licht stoppen, groen licht etc. staat heel duidelijk op de borden, maar ja goed lezen en eigenwijs zijn hé. Mensen die zogenaamd ongelukkig getroffen worden, rijden allemaal door rood. Tja............

O ja en mensen die zeggen ik wist het niet :?: Deze weg is slechts bekend bij de plaatselijke bevolking en de sluiprouterijders die dondersgoed weten dat dit apparaat hier staat. Werd voor het plaatsen al maanden van te voren op deze weg gemeld. Sommige denken slim te zijn en denken "even mee te rijden", lukt wel bij een garage, maar hier niet.

16 dec 2006 22:35
Profiel
PorscheForum Rakker
996 Turbo
Bericht 
ruud964 schreef:
Gebied tussen vlaardingen en Schipluiden zouteveenseweg(sluiproute om A13/stukje A15 te vermijden).

Heel simpel groen licht 1 auto verder, rood licht stoppen, groen licht etc. staat heel duidelijk op de borden, maar ja goed lezen en eigenwijs zijn hé. Mensen die zogenaamd ongelukkig getroffen worden, rijden allemaal door rood. Tja............

O ja en mensen die zeggen ik wist het niet :?: Deze weg is slechts bekend bij de plaatselijke bevolking en de sluiprouterijders die dondersgoed weten dat dit apparaat hier staat. Werd voor het plaatsen al maanden van te voren op deze weg gemeld. Sommige denken slim te zijn en denken "even mee te rijden", lukt wel bij een garage, maar hier niet.

Het zal inderdaad wel goed aangegeven worden, maar diegene het weten en dan toch eigenwijs gasgeven :roll: tsjee

16 dec 2006 23:15
Profiel
PorscheForum Junkie
Hoeksche Waard
Bericht 
Even buiten zo'n systeem moet je ze de kost geven hoeveel er in het dagelijkse verkeer zo "makkelijk" door rood rijden. Is volgens mij niet minder gevaarlijk en loopt nogal eens dodelijk af, en toch blijven mensen door rood rijden. Tsja, in ieder geval doen ze hierbij geen anderen schade aan. :idea:

16 dec 2006 23:51
Profiel
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
De schade welke aan de auto's ontstaan staat in geen verhouding tot de overtreding die gemaakt wordt.
Er is (in dit geval) geen sprake van een gevaarlijke situatie als je door rood rijdt, het enige doel van dit systeem is vertragen.
Wat betreft de A13...... hoe lang zijn ze al bezig de A4 door te trekken.... Hierdoor zou deze sluiproute voor niemand ooit nodig geweest zijn.
Voor de rest heb ik niet zo'n hoge pet op van eenieder die hier niet goed op zit te letten en gelanceerd wordt.

17 dec 2006 0:18
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
964 C2 coupe schiefer grau ex 993 C4 vesuvio '97 ex 964 C2C zwart metallic '91
Meerssen Zuid Limburg
Bericht 
Ik vond deze ook wel aardig... toch je gordel maar omdoen..!
http://www.filmpjes.nl/bekijken/361/autoongeluk

17 dec 2006 0:40
Profiel
PorscheForum Junkie
Hoeksche Waard
Bericht 
GI996C schreef:
De schade welke aan de auto's ontstaan staat in geen verhouding tot de overtreding die gemaakt wordt.
Er is (in dit geval) geen sprake van een gevaarlijke situatie als je door rood rijdt, het enige doel van dit systeem is vertragen.
Wat betreft de A13...... hoe lang zijn ze al bezig de A4 door te trekken.... Hierdoor zou deze sluiproute voor niemand ooit nodig geweest zijn.
Voor de rest heb ik niet zo'n hoge pet op van eenieder die hier niet goed op zit te letten en gelanceerd wordt.

Ahum, door rood rijden vindt jij niet zo erg :shock: Hierbij heb je gelukkig alleen schade bij de veroorzaker, is in andere gevallen wel eventjes anders. Vaak zie je nog weleens dat de veroorzaker met de minste schade ervan afkomt. :? Ik neem aan dat je ook weet dat het verkeer ook aan de andere zijde vandaan komt :?: , ja hoor, rij maar lekker door rood :bang:

Als de slagbomen bij een spoorwegovergang naar beneden gaan moet je dan ook doorrijden :?: O ja "de schade welke aan de auto's ontstaan staat in geen verhouding tot de overtreding die gemaakt wordt"

Huh :roll:

17 dec 2006 1:36
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann Cabrio
Rotterdam
Bericht 
Altijd fijn zo'n filmpje waarin iemand z'n hoofd verliest. Vooral s'morgens vroeg :( Hij mag weg van mij, ik werd er naar van.

17 dec 2006 10:25
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
nog geen
Franeker
Bericht 
Ik heb eens een CGT gezien op de autobahn, die ons een soort show gaf. Foto:

Afbeelding

Ding is fors snel :lol:

Ik heb nog nooit een auto zo giftig zien optrekken als dit. En dat geluid, ja, dat was ook kicken. Echt mooi apparaat.

Foto is nog van afgelopen zomervakantie. Op de terugweg kwam ik em tegen.

17 dec 2006 14:28
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Carrera 2 Cabrio
Bericht 
GI996C schreef:

Mee eens, ze kunnen ook gewoon een camera ophangen en een fotootje maken van de overtreding i.p.v. filmen dat je je auto gezellig total loss rijdt op zo'n blok. Zieke geest van de verkeerswethouder aldaar. Wie betaalt de schade aan die auto's? En later na jaren procederen mag de gemeente (lees jij en ik) alsnog de schade en de proceskosten aan al deze slachtoffers betalen, want het is overduidelijk dat de schade in geen verhouding staat tot de overtreding.

17 dec 2006 17:08
Profiel
Bericht 
Ruud, volgens mij heb je het niet goed gelezen!
Uiteraard is door rood rijden niet goed.
MAARRRR er is wel een groot veschil tussen een verkeerslicht wat alleen tot doel heeft de boel te vertragen en een verkeerslicht op een kruispunt of bij een spoorwegovergang.

17 dec 2006 18:52
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Hoeksche Waard
Bericht 
Ik zeg niet dat ik voorstander ben van dit soort apparaten. Maar het staat er nu eenmaal en ik heb vanuit betrouwbare bron begrepen dat het ook werkt. Weinig/geen sluipverkeer meer. Veel minder schoolkinderen/fietsers die tot moes worden gereden (jaaaaa er zit een reden achter) :? Ik zie liever een eigenwijze doorroodrijder blikschade lijden als dat weer ouders moeten worden gebeld, het spijt me maar er is iets vervelends met uw kind gebeurd.

Geloof me de betrokkene denkt voortaan wel even beter na en de mensen die dit allemaal hebben gelezen/gehoord. :idea:

@Marcos: Camera :?: :roll: Zou zoiets werken denk je

@GI996c: het doel is niet vetragen, maar weren. Volgens mij is rood rood, of heb je een andere defintie van rood. Het zou toch fijn zijn dat het tegenovergestelde verkeer ook mag rijden als zij groen hebben, toch :?: Ga jij bepalen wat geoorloofd is :?:

Concluderend werkt dit systeem :roll: , het dorp is veel veiliger geworden en er hebben de laaste maanden fors minder ongelukken plaatsgevonden. Tja wat wil je nu :!:

17 dec 2006 19:33
Profiel
Bericht 
Waar zeg ik dat je best door rood mag rijden dan?
Helemaal nergens!
Ten opzichte van andere middelen om overtreders van verkeersregels aan te pakken is deze wel erg buiten proporties.
Voor het geval ik nog andere verwijten krijg... iedere verkeersdeelnemer dient op een veilige manier van A naar B te gaan.

17 dec 2006 21:13
Profiel WWW Facebook 
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht 
Geweldig dat filmpje :!: :!: :!:

Domme jippie, die helemaal terecht van onder gegrepen worden :idea: :D

17 dec 2006 21:21
Profiel
Bericht 
Of ze hebben vroeger ooit gedroomd om piloot te worden en dit is een eerste poging :lol:

Laatst bijgewerkt door Gert op 18 dec 2006 0:40, in totaal 1 keer bewerkt.

17 dec 2006 21:24
Profiel WWW Facebook 
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht 
tis in ieder geval gelukt!

18 dec 2006 0:14
Profiel
vianen
Bericht 
Ja, en zonder handen nog wel :lol: stelletje sukkels zijn het :!:

18 dec 2006 0:44
Profiel
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
kweet niet of deze er al op staat maar ik vond hem zeg maar best wel VETTTTTTTTTTTTTTTT:

http://www.telegraaf.nl/common/jsp/ourT ... d=38547001

greez mikey

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

18 dec 2006 1:05
Profiel WWW Facebook 
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2675 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 107  Volgende