nog een nieuwe update
t volgende zit der sinds gistere in:
Ultimate series UP35 is a 13 cm (5,25") 3-way system. The midrange is our unique UP2,5 (2,5", 63 mm) mid-dome. Powerful neodymium magnet system. Two inch voice coil. Filterboxes with selectable tweeter level. 28 mm silk dome tweeter UP1C. Grilles are included.
Classic series CA23 The new Classic CA 23 is a powerful amplifier with a power output of 2 x 135 Watts. With a mono bridge-connection, it puts out all of 400 Watts. Built-in low-pass filter for subwoofers, variable between 50 and 500 Hz. Bass boost control from 25 Hz - 80 Hz, 0-18 dB. Built-in protection circuits shut down the amplifier in the event of overloads. High level input with automatic start.
in de deuren zaten een soort kistjes van het vorige soundpakket die we hergebruikt hebben maar de klank is nog niet het van het, dus ga ik er tijdens de kerstvakantie zelf iet anders voor fabriceren in mdf, uiteraard zie je hier van buitenaf niets van...
verder is de bekabeling voor de (mini) sub ook reeds getrokken, hiervoor zal dus ook nog een op maat gemaakt kistje moeten gemaakt worden (dat nauwelijks zichtbaar gaat zijn)
sub zal waarschijnlijk een 8" van DLS worden die net als de 3 weg composet zal aangestuurd worden met een DLS 2 kanaals versterker
tenslotte nog wat discreet wegwerken van de versterkers (dmv originele kofferstof op rol van porsche) en ergens in januari zou het definitief klaar moeten zijn
het is geen showinstall, maar de bedoeling is dan ook alles zo stock mogelijk te laten lijken, ik miste een beetje het concertgevoel (dat ik in men vorige wagen wel had) en het Bose pakket kon me ook niet echt bekoren....
fototjes volgens wel eens de werken wat gevorderd zijn