Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 22 apr 2025 8:16

Antwoord op onderwerp  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Velgen polieren 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
996 GT3 Mk1
Het Oosten
Bericht 
16" Fuchsen zijn nog wel nieuw te krijgen hoor!... Ik heb een paar maanden geleden nog 2 nieuwe achterwielen gekocht,.... :) er was zelfs keuze uit 8J of 9J, althans dat was via onze vrienden uit Steenwijk, ik weet niet of ze via andere kanalen te krijgen zijn.

24 dec 2006 11:11
Profiel
PorscheForum Super Junkie
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht 
Vind, en vond :wink: , de originele Fuchsen van een 3.2 altijd prachtig :!: :)

Maar dan wel origineel dwz met de matte rand; en die blijft alleen mat als je NIET gaat polijsten :idea:

Glimmende randen: brrrrrrrrrrrr :oops: :? :bang: :bang:

24 dec 2006 11:36
Profiel
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Rob Herfst schreef:
Als we het dan toch zijdelings over poetsen hebben, dan heb ik juist vaak gehoord dat een hogedrukspuit niet goed is voor de lak........ :idea: :? :roll:

Inderdaad, mijn overbuurman heeft zijn motor een keer met de hogedrukspuit (vuilfrees!) afgespoten na een rit over modderige wegen. De lak heeft hij er toen deels afgespoten. :x

24 dec 2006 12:07
Profiel WWW
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht 
De hogedrukspuit - met HOGE druk 8) - is bijvoorbeeld ook niet fijn voor de (zijkanten) van de banden, heb ik gehoord.

Helaas gaat het mooiste en beste resultaat vaak niet samen met het snelste :? :wink:

24 dec 2006 12:11
Profiel
Papendrecht
Bericht 
Zelf heb ik ooit eens getracht een hardhouten bank schoon te spuiten. De splinters vlogen eraf. Voor je lak en de banden kan het dus nooit goed zijn.

24 dec 2006 12:13
Profiel WWW
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Paul van Engelen schreef:
(...) Maar dan wel origineel dwz met de matte rand; en die blijft alleen mat als je NIET gaat polijsten :idea:

Glimmende randen: brrrrrrrrrrrr :oops: :? :bang: :bang:

Ja, vind ik ook. Je ziet tegenwoordig veel van die geresteureerde pre-73er 911jes met van die 'bling-bling' fuchsen..... Brrrrr, erg jammer.
Als ik die van mij ga doen, dan worden ze weer gewoon geanodiseerd (en dof) zoals het hoort. :idea:
Maar ja, ieder z'n meug.

24 dec 2006 12:18
Profiel WWW
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
WdePundert schreef:
Inderdaad, mijn overbuurman heeft zijn motor een keer met de hogedrukspuit (vuilfrees!) afgespoten na een rit over modderige wegen. De lak heeft hij er toen deels afgespoten. :x

Dan is de wagen herspoten en hebben ze niet goed ontvet alvorens er de nieuwe lak op te zetten.
Originele lak spuit je er echt niet zo af.

PS :Er wordt ook niet voor niets gezegd dat de lans minimum 40 cm van het af te spuiten onderdeelmoet zijn. De plekken moetje met een spons eraf halen , maar de meeste houden de lans ertegen en hopen zo de vuile plekken weg te spuiten. Dat is zeker niet gezond .

Laatste update 22/10/2013

24 dec 2006 13:52
Profiel WWW Facebook 
Papendrecht
Bericht 
911-lover schreef:
maar de meeste houden de lans ertegen en hopen zo de vuile plekken weg te spuiten. Dat is zeker niet gezond .

En zo gaat de lak er dus nog vanaf.

24 dec 2006 15:46
Profiel WWW
Papendrecht
Bericht 
EriC4C schreef:
WdePundert schreef:
Ooit hier ergens gelezen: Zwitsal babydoekjes. Werkt prima, alle remstof gaat er makkelijk af.

:shock: ..... Gelezen?!? :^:

OK, EriC4C je hebt een goed geheugen, maar als je nog dieper graaft zul je weten dat al eerder iemand de suggestie van het Zwitsal doekje gedaan heeft. Vandaar "gelezen". Ik wil de oorspronkelijke schrijver de eer laten. :wink:

25 dec 2006 13:49
Profiel WWW
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
911-lover schreef:
Riccio4S schreef:
Koen en ik zijn gewoon.....anders :wink:

En daar ben ik (en ik vermoed ook Giorgio) fier op :cheers:

Ooit een gek tegengekomen die zichzelf voor gek verklaarde en niet trots was op zichzelf? ;) :^:

26 dec 2006 0:06
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 60 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3