Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 1:24

Antwoord op onderwerp  [ 311 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
NPC: ANTI KERST VERVELING 26 december 
Auteur Bericht
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Jurgen schreef:
En er is een plaatsje vrij voor 24 mei mensen...laat je hierdoor niet weerhouden, doe gewoon niet te gek, en het gaat daar sowieso rustiger dan ik gereden heb.

... zit nog 'n ander "voordeel" bij die dag ....

Maar inderdaad :arrow: 't zou jammer zijn als mensen zich door jouw "brute pech" af zouden laten schrikken :idea:

:@: Jurgen :arrow: Sterkte en Succes met de afwikkeling .... jammer dat je zo 'het jaar' af hebt moeten sluiten :(

26 dec 2006 20:57
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
914 2.2T '70
Beuningen (gld)
Bericht 
Renntech schreef:
Hey Rene, ga je rijden met de 914......kan erg leuk zijn op een koude baan :lol:

Afbeelding
(kerstverveling 1994)

Neen, met de 911.

914 staat netjes geschorst in de stalling.
Zijn laatste uitje was AKV 2005!!!

Maar ook met een 911 kan je lekker glijden.
Tot ca 14 uur was het spekglad en balanceren met je gaspedaal.

Jurgen, jammer van de schade, echt klote.

Chapo voor de rest, want het was echt link en uitkijken op de baan.

26 dec 2006 21:04
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
996 4S
Grubbenvorst
Bericht 
JAMMER..........voor Jurgen. Ik was niet aanwezig, en had zo ongeduldig gewacht om wat leuks te kunnen lezen op dit forum, vanavond...

het is gelukkig alleen maar blikschade en een deuk in Jurgens trots, maar dat de zoon van John in zijn auto was.........
Toen was mijn zoon bijn in de auto van Erwin, en ik ben nog steeds blij dat Erwin stelde hem teleur.

Jullie moeten kunnen weigeren dat kinderen op een circuit gaan deelnemen: schade is duur maar herstelbaar, kinderen zijn ......helemaal anders (John, luister even....)

26 dec 2006 21:05
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Sint-Niklaas (B)
Bericht 
pfff, wat een trieste uitsmijter voor 2006, ik voel echt met je mee Jurgen!

Een geluk bij een ongeluk dat noch jij, noch je copiloot letsel hebben opgelopen, maar het blijft stevig balen natuurlijk :cry:

Sterkte bij de afwikkeling en hopelijk heb je je mooie bolide snel weer terug !!

26 dec 2006 21:11
Profiel
PorscheForum Junkie
Hoeksche Waard
Bericht 
Buiten hetgeen wat eerder besproken is was het een leuke en gezellige dag met een behoorlijke opkomst. Paul en Rob waren zo vrij om mij een paar rondjes mee te nemen en kan niet anders zeggen dan :res: voor zowel de piloten als de machines. Bij beide moest ik vroegtijdig afhaken :oops: :sick:

Als het me zo lukt zal ik eens een actiefoto van onze nestor plaatsen :wink:

Jurgen vervelend voor je, dat je maar snel weer met de RurboR de weg op kan

26 dec 2006 21:12
Profiel
PorscheForum Junkie
Omgeving Leuven
Bericht 
Buiten het ongelukje van Jurgen (sterkte man, gelukkig was jijzelf en je co piloot ongedeerd!) heb ik me reuze geamuseerd, nieuwe gezichten op forumnamen kunnen plakken en heel wat moois kunnen aanschouwen!

26 dec 2006 21:43
Profiel
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
Rob Herfst schreef:
@Erick: ook sterkte!!! Al enig idee wat er is gebeurd?

Zoals het nu lijkt (gelukkig) alleen een geknapte pakking.
Motor loopt nog goed, ben alleen turbo druk kwijt.
Olie en water in de cilinders :arrow: vandaar de rook (schijnt...)

Thanks !!!

26 dec 2006 21:45
Profiel Twitter 
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht 
Renntech schreef:
Ik ben er dit jaar niet bij..........'t is me daar veel te glad om te rijden :roll:

Vooruitziende blik Erwin :!: :twisted:

Maar gelukkig alleen de eerste uren; daarna kon het een heel stuk sneller :D
Nietwaar Paul :?: :wink:

26 dec 2006 21:50
Profiel
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
924 schreef:
nieuwe gezichten op forumnamen kunnen plakken

En wij nu ook weer! :wink:

Zijn Mich en jij niet over Rotterdam teruggereden, want wij hebben jullie tot Rotterdam niet meer gezien!! :shock: ???

26 dec 2006 21:53
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Omgeving Leuven
Bericht 
Jawel denk ik, maar zo een 944 gaat hard zeg :shock: Wij zijn wel een andere rode 944 tegengekomen waar we alletwee eens vriendelijk naar lachten, maar dat bleken jullie niet te zijn, wie was het dan wel? :mrgreen:

26 dec 2006 21:58
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Paul van Engelen schreef:
Renntech schreef:
Ik ben er dit jaar niet bij..........'t is me daar veel te glad om te rijden :roll:

Vooruitziende blik Erwin :!: :twisted:

Maar gelukkig alleen de eerste uren; daarna kon het een heel stuk sneller :D
Nietwaar Paul :?: :wink:

:silent: :mrgreen:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

26 dec 2006 22:13
Profiel WWW
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Bericht 
Jurgen schreef:
..... want ik wil 'm nog lang niet kwijt

Jurgen
Das in ieder geval goed nieuws :wink:
Wel balen voor je Jurgen maar gelukkig hadden jullie zelf niets (straks rust er nog een vloek op zandvoort voor je)Maar het zal allemaal wel weer goed komen.
Wel jammer dat ik er niet bij kon zijn,het was zo te horen verder weer erg gezellig.

26 dec 2006 22:13
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
924 schreef:
Jawel denk ik, maar zo een 944 gaat hard zeg :shock: Wij zijn wel een andere rode 944 tegengekomen waar we alletwee eens vriendelijk naar lachten, maar dat bleken jullie niet te zijn, wie was het dan wel? :mrgreen:

Jan Augustijn reed daar ook rond met z'n rode 944. Hij dus misschien.

26 dec 2006 22:36
Profiel
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Riccio4S schreef:
het is gelukkig alleen maar blikschade en een deuk in Jurgens trots, maar dat de zoon van John in zijn auto was.........
Toen was mijn zoon bijna in de auto van Erwin, en ik ben nog steeds blij dat Erwin stelde hem teleur.

Ja Giorgio,

Het teleurgestelde gezicht van je zoon op de parking van de Nordschleife, is de laatste herinnering die ik heb van die desbetreffende dag.

Het is natuurlijk ieders eigen verantwoordelijkheid maar geheel afgezien van de rijvaardigheid van een coureur, ben ik van mening dat je jezelf 10 keer achter de oren moet krabben om je kind op een circuit mee te laten rijden, met wie dan ook.....

26 dec 2006 23:03
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Ben ik het niet volledig mee eens.

Niet iedereen gaat even snel op een circuit, dus de een zal er sneller (harder) afgaan dan de andere. Als je je kind met iemand meegeeft, met verantwoordelijksheid gevoel, dan weet je dat er een kans bestaat, dat hij van de baan gaat, maar de kans dat het zo hard gaat, dat er menselijk leed bij te pas komt, is bij de een dan wel kleiner dan bij de ander.

De kans bestaat natuurlijk altijd, maar dat heb je ook als ze je kinderen meerijden met de buurman naar de bioscoop.
:roll: :roll: :roll:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

26 dec 2006 23:14
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
Het schade geval van Jurgen buiten beschouwing genomen, was het een heel leuke namiddag...Samen met 924 her en der een praatje gaan maken met nieuwe - en oude bekenden...héél gezellig!!! Dank aan allen... op 't eind werd er ook flink gegast op de drogere lijn...fantastisch :D

@ Jurgen: het was wel effe schrikken toen ik hoorde van Rob dat je eraf was gegaan...een paar forumkameraden hebben je blijkbaar goed opgevangen met hulp, raad en daad...heel knap!
We hopen allemaal dat je'm lang nog niet beu bent en zijn dan ook blij met je uitspraak dat je'm helemaal niet kwijt wil...'t is een icoon die Ruf en we willen 'm zo snel mogelijk opnieuw verwelkomen in 2007 8) :wink:

26 dec 2006 23:26
Profiel
PorscheForum Rakker
997 Carrera S 3.8
Ede
Bericht 
Wat een ongelooflijke domper op zo'n dag. Kreeg ik eindelijk de kans om dat bloedmooie beest van Jurgen te zien en dan loopt die schade op.
Verschrikkelijk, ik stond echt met de mond open naar de auto te kijken.
Wat zonde vond ik het :-( Ik kan het met geen woorden beschrijven en wens je dan ook veel sterkte toe de komende tijd.
Ik weet het het is maar blik en jullie stappen er heelhuids uit maar ik zou janken als een klein kind als dit mijn auto betrof.

Nogmaals sterkte en ik ben benieuwd hoe nu verder.

S.

p.s.
DeniS2 mooie kalender, mijn zoontje heeft hem al ingepikt :-)

26 dec 2006 23:32
Profiel
PorscheForum Rakker
997 Carrera S 3.8
Ede
Bericht 
Owh ja,
Wie liep er zo onbeschoft hard te rijden met die witte 997 cabrio, ronde na ronde. Die had er goed schik in, geweldig leuk om te zien.

S.

26 dec 2006 23:35
Profiel
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
Leuke dag, ga volgend jaar zorgen dat ik ook het circuit op kan.
Eenmaal daar gereden is alleen kijken een stuk minder.
Mijn kinders waren erg onder de indruk van de 997GT3RS (die twee blonde jochies die even met me kwamen kijken).

Laatst bijgewerkt door Gert op 26 dec 2006 23:44, in totaal 1 keer bewerkt.

26 dec 2006 23:42
Profiel WWW Facebook 
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
ppp 356 schreef:
Niet iedereen gaat even snel op een circuit, dus de een zal er sneller (harder) afgaan dan de andere.

Zoals je weet Paul, is het 'eraf gaan' vaak niet louter het resultaat van te snel gaan en is afhankelijk van een heleboel andere factoren (los van het verantwoordelijkheidsgevoel), waarop de coureur lang niet altijd invloed heeft.

En je hebt gelijk, ook met de buurman naar de bios rijden, of achter een bal aanrennen op straat, dragen een zeker risico. Maar liggen IMHO ff wat anders......

26 dec 2006 23:42
Profiel
PorscheForum Rakker
718 Boxster na 997 cabrio 987 S 986 S 993 coupe en 964 coupe
Den Haag
Bericht 
Toch weer een leuke middag gehad, waarbij het natuurlijk wel schrikken is als je met John staat te praten, die te horen krijgt dat Jurgen eraf gegaan is, op dat moment gaat het alleen nog maar over Robin, die gelukkig alleen klaagde over het telefoonhoudertje waar zijn been tegen aan kwam.

Vervolgens heb ik toch zoon Sander met Rob mee laten rijden :?: :?:
Van Rob week ik dat hij instructeur is, veel circuit ervaring heeft en met een hele mooie oltimer rijdt,(het gele oudje), en ja, ik weet het, dat zegt allemaal niets :!:
Bij terugkomst kreeg ik alleen te horen; het was wel leuk maar hij reed op het rechte eind niet harder dan 160, zie hier het verandwoordelijkheidsgevoel van rob.

Verder was het heel gezellig met vele gesproken en weer veel mooie Porsches gezien :!:

En Jurgen het gaat toch zeker weer goed komen :!:

27 dec 2006 0:06
Profiel
Negenhonderdvijfenzestig.
Bericht 
Ben maar even geweest. Gelijk bij aankomst kreeg ik in Mickey's bar het slechte nieuws te horen dat mijn "wannahave" schade had. Echt gelukkig dat het maar plaatschade betrof, toch zwaar kl@te. Petje af voor Jurgen om er (uiterlijk dan) zo nuchter onder te blijven, hoop dat de "Ruf" weer snel in oorspronkelijke staat is. Iig geval sterkte Jurgen!

Nog 3 ronden met mr. Herfst meegereden, die even liet zien dat de baan met dat miezerende weer idd goed glad was, bedankt nog Rob.! :wink: Bijtijds naar huis gereden, om voor de verandering maar weer eens lekker aan te vallen aan een of andere vogel. :rendeer: :twisted:

27 dec 2006 0:08
Profiel
PorscheForum Junkie
991.2 Carrera 4 GTS Hendrik-ido-Ambacht
Bericht 
Het was een gezellige middag op het vervelende voorval na. :cry:
Mijn eerste kilometers heb ik vandaag op het circuit met Rob Herfst mee kunnen rijden, dit was een leuke ervaring. Bedankt Rob :thumleft:
Dennis en Marco beide bedankt voor de geweldige en belangeloze inzet t.b.v. de Forumkalender. Het was het zeker waard. Zeer fraaie kalender en nog op tijd gereed ook :res:

Jurgen, ik had jouw en je Ruf graag in een andere hoedanigheid willen ontmoeten. Veel sterkte en ik hoop dat de auto gauw weer de "oude" is.

27 dec 2006 0:31
Profiel
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
He, he eindelijk de Kerstverplichtingen achter de rug.

Was een mooie dag, niet eens al te koud gelukkig. Met Leo en Micha opgereden naar Zandvoort, laatste stukkie afgehaakt en over Bloemendaal gereden om te kijken of dat sneller is. Ja dus, was iets eerder dan de andere twee op het circuit. 8)

Veel bekenden gezien, nieuwe mensen ontmoet. Veel ronden gemaakt (meegereden) en gefilmd, bedankt Paul, Rob, andere Paul.
Ik zal weer een leuk (hoop ik) filmpje in elkaar draaien en posten.
Sorry Mischa, was bij Paul ingestapt en kon je daarna niet meer vinden.

@Jurgen - kan niet veel meer toevoegen aan alles wat gezegd is, maar toch sterkte en wat ontzettend k*t voor je.

27 dec 2006 0:41
Profiel WWW
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Harley schreef:
Sorry Mischa, was bij Paul ingestapt en kon je daarna niet meer vinden.

Hoorde ik al van je vriend, ik was idd ff gestopt om mijn vriendin er voor jou uit te kukelen. :o :wink: Was dus niet nodig, waarna we nog even een paar ronden tot 4 uur hebben meegepakt. 8)

27 dec 2006 1:07
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 311 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende