Auteur |
Bericht |
yohanv
911 3.2 Cabrio 1986Het hoge noorden
|
Weer zo'n triest verhaal.
Ze komen iets te vaak voorbij. Nederland wordt (is) echt verrot.
Ik weet dat je jezelf verlaagd tot zulk gedrag, maar na vele keren dat mijn eigen wagen is gemolesteerd door zulk gedrag zie ik de methode van Red Devil ook wel zitten.
De boosdoeners hebben naar hun idee even lol (hoe ze het zelf ook zien  ) en de eigenaar blijft met een beschadidge wagen en een klote gevoel achter.
Achterlijke honden zijn het.
_________________________________________ Ex: 944 Targa(x2)-->968(Nep)-->911 SC Targa+968 targa-->911 3.2 Cabrio-->993 Cabrio-->997S Coupe
|
23 dec 2006 22:04 |
|
 |
John
Cayenne
|
Beetje knutselen
Ben der met een bezig, heb namelijk bij mij op de zaak nog een broodsnijmachine over.............
Als ze de ramen in tikken, en dan hun kop er doorheen steken......pppprrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr oeps sorry.
Iedereen is het er over eens, je moet met je klauwen van andermans spullen afblijven.
Of dat nu een oude of nieuwe Porsche is, of een Golf van 1988...... deraf blijven, ook de eigenaar van de Toyota uit 1990 is trots op zijn auto.
|
24 dec 2006 13:49 |
|
 |
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Te triest voor woorden weer. Helemaal als je dan twee keer achter elkaar zo gepakt wordt.
Ehhhh jou auto was toch ooit rood. Hoef je hem ook niet meer over te spuiten 
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
26 dec 2006 1:02 |
|
 |
clemens
964C2 '91Hilversum
|
Voor vandaag dan maar even: VREDE OP AARDE!!! 
_________________________________________ leven is het meervoud van lef!
|
26 dec 2006 13:14 |
|
 |
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
En er lopen heel wat (b)engeltjes rond.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
26 dec 2006 13:21 |
|
 |
Marcel C2C
718 Boxster na 997 cabrio 987 S 986 S 993 coupe en 964 coupeDen Haag
|
Toch nog even dit;
Maatje koopt recent (sorry),een Alfa 156 GTA in werkelijke nieuwstaat
Gaat altijd met de trein naar Utrecht, maar wil toch een keer met de nieuwe aanwinst naar het werk.
Komt terug bij zijn auto en vind tot zijn grote verbazing op de bestuurderstoel een TROTOIRTEGEL, die via het rechterportierraam naar binnen was gegooit
Schade 1200 Eurietjes en enorme kater.
Inderdaat het word alleen maar erger, nederland is verrot 
_________________________________________ Gas is alles, maar alleen op gepaste momenten.
|
27 dec 2006 0:22 |
|
 |
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Tja, in en in triest dat soort zaken. Idee voor een volgend forumuitje? Ergens een 'lokporsche' neerzetten, met z'n allen achter een KJN (van John bv.) verstoppen, en als er iemand met z'n poten aan de lokporsche zit, met z'n allen die stakkers even eh...duidelijk maken dat dit niet de bedoeling is? 
|
27 dec 2006 1:23 |
|
 |
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Grijze 964 is een uitstekende "lokporsche"... 
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
27 dec 2006 5:13 |
|
 |
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Zit tijdens een forumuitje liever op het terras achter een biertje dan op mijn hurken achter een KJN uren wachten tot er misschien een randdebiel aan een Porsche zit te klooien.
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
27 dec 2006 11:42 |
|
 |
Michel H
Coördinator TDBergen op Zoom
|
Had na lang sparen een Toyota MR2 2.0 GTI-16 gekocht.
Helemaal verliefd op deze auto. Half jaar later bleek dat een iemand anders een andere mening zichzelf had toebedeeld. Auto bekrast, voorruit ingeslagen, spoiler eraf getrokken, complete lichtunits uitgetrokken.
Spoiler was niks van over. In duizend stukjes eraf gekomen.
Nu woon ik in het centrum van Bergen op Zoom. En heb een oude "familie auto" voor onze newfoundlander. Maar deze auto is ook weinig bespaard gebleven. Fietsdeuken, krassen op het dak. Mensen die bij mij in de buurt het wel leuk vonden om het dak met hun vinger te schijven. Dus dit is letterlijk ingekrast. Hun zoon had een feestje.Vonden het leuk op Robin loves Bitch op mijn auto te schrijven. Vervolgens heb ik zijn vader erop aangesproken. Eerst ontkende hij. Totdat ik hem erop wees dat de naam Robin op zijn naambordje stond. En toen het verhaal dat ik me niet moest aanstellen. Je kan je voorstellen ik stond te koken van woede. En wat doet de politie (Bekende weg).
Mijn auto stond geparkeerd bij mijn schoonouders iemand tegen aan gereden en uiteraard doorgereden. En last but not least. 2 maanden geleden iemand achteropgeklapt. Dus mocht ik ooit een Porsche gaan halen. Gelijk in de garage.
|
27 dec 2006 13:05 |
|
|