Henk,
Niet te serieus nemen, stukje is grappig bedoeld. Ikzelf heb ook een " filestyle-avant" van de zaak. Mijn eerste avant na 4 sedans van de zaak. Neerklapbare achterbank was in de lease net zo duur als een avant...
Een paar keer per jaar komt zo'n avant wel goed uit, zoals laatst een kerstboom halen! Klep kon nog dicht ook!
Vond de tekst wel erg " spijker op zijn kop" , vooral dat MPV-maxi cosi, volksverhuizingsverhaal. Man, wat rijden er toch (te) veel Xsara Picasso's , Scenics en ander " ei-lookalikes" op de weg! Heeft niks met autorijden te maken, maar wel met " lucht vervoeren" . Allemaal glasbakken!
SUV is inderdaad ideaal voor het trekken van een grote trailer.
Ik ben niet zo'n SUV-man, heb liever een dikke sedan/avant/combi a la M5 , S4/6 RS 4/6 etc. , maar zou niet durven zeggen dat een ML niet lekker rijdt. Vriend van me heeft een ML 500 (vorig model) op Duits kenteken en dan 120 liter gas erin, rijdt veel en per km nu goedkoper dan zijn pa met een 530d!
Moet zeggen, een brute auto met een mooi geluid. Enne.... jij hebt een ML 430, ik wil een RS4, maar heb een TDI-tje....
Zoals een groot PF-er reeds eerder zei: