Sinds korte tijd valt het mij op dat er af en toe een aanslepend repeterend geluid te horen is als ik na geparkeerd te hebben weer wegrij. Na korte tijd bij hogere snelheid hoor ik het niet meer. En gisteren hoorde ik hetzelfde geluid bij een scherpe bocht naar rechts bij lage snelheid, 15km/u oid. Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn en/of dit ernstig is?
Bedankt voor de suggesties.
03 dec 2006 13:41
rob964.c4
964.c4
assendelft
het is maar een gok, wiel lager?
robert
_________________________________________ remmen is angst
03 dec 2006 13:47
Renntech
Diverse Porsche's
Steenwijk
Lijkt me meer een remblok dat blijft aanlopen oid.
Het klinkt erg onschuldig.
En als het een wielager is.......die hoor je juist op hogere snelheid en niet bij 15km/h.
Bedankt voor dit antwoord. Vooral het woord onschuldig bevalt me wel. Als het inderdaad het remblok is, is dat dat makkelijk te verhelpen? Duidt het op slijtage? De remmen werken trouwens prima.
_________________________________________ Winner of the Rubber Mac of Zurich Award
03 dec 2006 15:57
rob964.c4
964.c4
assendelft
Renntech schreef:
Lijkt me meer een remblok dat blijft aanlopen oid. Het klinkt erg onschuldig. En als het een wielager is.......die hoor je juist op hogere snelheid en niet bij 15km/h.
ik ging voor het lager omdat het vooral na het stil staan was,maar ik twijvel zeker niet aan jou erwin,
robert
_________________________________________ remmen is angst
03 dec 2006 16:06
GerbenJ
Porschûh
Het probleem is opgelost, het lag aan de remmen achter. Die zijn schoongemaakt en weg is het geluid. De klus is uitgevoerd bij TRC in Rijswijk, bedankt RuudV voor de tip.
_________________________________________ Winner of the Rubber Mac of Zurich Award
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum