Auteur |
Bericht |
Blijco
997 Carrera S 3.8Ede
|
ER,
De 2e foto en dan nog 10 keer beter !!
S.
|
27 dec 2006 0:00 |
|
 |
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
...'k denk dat Greetje dat niet zo fijn zal vinden  ... maar moeten we echt haar mening hebben???
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
27 dec 2006 0:01 |
|
 |
MarcoB
ex Porsche 987 Boxster S
en nu Porsche 981 Boxster GTS
|
Met Greetje is 't echte liefde! (toch?)
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
27 dec 2006 0:10 |
|
 |
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
...tuurlijk!!!...was maar grapje 
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
27 dec 2006 0:12 |
|
 |
Blijco
997 Carrera S 3.8Ede
|
hahaha, maar van mein niet
S.
|
27 dec 2006 0:13 |
|
 |
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Denis Bedankt, Marco Bedankt  Kalender is super geworden 
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
27 dec 2006 0:14 |
|
 |
bert964c4
vianen
|
Marco, Denis, in een woord geweldig 
_________________________________________ Ich liebe luft!
|
27 dec 2006 0:24 |
|
 |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
sluit ik me bij aan 
_________________________________________ Got coffee?
|
27 dec 2006 11:08 |
|
 |
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
VERDOMME
Sta ik net tegen sluitingstijd bij lokale postkantoortje, vol trots met een doos vol met ingepakte forumkalenders. Dit setje moet naar België en dit moet binnen Nederland blijven. Ja Paul, jij hebt het gisteren al voorspeld en ik ben inderdaad lijkbleek ‘verschoten’. Het is verdomme duurder om de kalenders naar België te versturen dan in Nederland  :!::evil:
Krijg nou het heen en weer. België kost € 4,25 en Nederland € 6,25:!:
Ze beweerden het mij te kunnen uitleggen, in Nederland krijg ik er een streepjescode bij zodat ik de zending kan volgen.
- en als ik dat nou niet wil
- Sorry meneer dat gaat niet
Allemaal wel en aardig het verschil is niet zo zeer het probleem, de hoogte van het Nederlandse tarief echter wel. In de prijsberekening van 21 euro voor de kalender zit 3 euro aan verzendkosten opgenomen. Ik had al een vermoeden dat België duurder zou worden dan deze 3 euro, maar dat kon worden opgevangen door de verzendkosten die ik niet gebruikte voor de kalenders die ik bezorgd heb. Zou dat niet genoeg zijn geweest had ik met plezier het verschil bijgepast. Zo kon ik voor iedereen een zelfde prijs hanteren.
Wat blijkt nu, ik heb een fout gemaakt bij het opzoeken van het tarief in Nederland. De kalender valt onder pakketpost. Ik heb hier niet bij stil gestaan omdat ik wel eens vaker A3 post gewoon door de brievenbus heb mogen ontvangen. Het is volgens de regels van TNT ook niet de breedte van de kalender maar de lengte die maakt dat het pakketpost wordt  Even voor het idee, via de brievenbus zou dit €2,25 kosten via pakketpost dus € 6,20.
Ik heb geen er geen problemen mee als ik hier en daar een paar euro moet bijleggen, maar om 51 x 3,20 = € 163,20 in totaal bij te lappen. Dat wordt echt te veel. Per pb of mail krijgt elke nederlandse besteller en die nu de kalender nog niet in zijn bezit heeft, een voorstel om dit op te lossen.
Sorry voor deze onaangename verrassing
 Denis
Wat niet weg neemt dat ik blij ben met de hier eerder geposte tevreden reacties.
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
27 dec 2006 19:50 |
|
 |
Marcel B.
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
|
Net € 3,20 overgemaakt naar je.
Voel je niet schuldig, kan gebeuren en jullie hebben dit belangeloos gedaan.
|
27 dec 2006 20:14 |
|
 |
MarcoB
ex Porsche 987 Boxster S
en nu Porsche 981 Boxster GTS
|
Er is in eerste instantie de vraag neergelegd welke prijs de kalender mocht hebben. tot E 25,- was voor de mensen geen probleem.
Deze 3,20 moet dan ook geen probleem zijn lijkt mij......
(nog steeds 0,80 euro cent speling)
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
27 dec 2006 20:31 |
|
 |
DeniS2
|
Jep
maar ik heb wel 21 euro gezegd en daar moet ik nu op terugkomen.
Ben ik zelf niet zon lief hebber van, terugkomen op afspraken en toezeggingen.
Hoe dan ook, een ieder heeft nu een mail of pb gehad met daar in een passend voorstel. Een aantal hebben minder vriendelijke post, omdat zij nog steeds niet betaald hebben. Kom op mensen 
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
27 dec 2006 21:57 |
|
 |
DeniS2
|
Wij krijgen zo hier en daar al vragen of er ook een 2008 kalender zal worden gemaakt
Tja een beetje vroeg aangezien de eerste de deur nog uit moet.
Maar Marco oh oh oh en ik hebben het er al wel over gehad.
En als wij beide hier volgend jaar nog in goede gezondheid en met plezier zitten dan komt er wat ons betreft inderdaad een vervolg.
In dit vervolg zullen we onze rookie foutjes herstellen en dat begint met punt 1, we nemen meer tijd voor het gehele traject
en we vragen 50 euro per kalender dan hebben we ook geen gezeik met verzendkosten
|
27 dec 2006 22:01 |
|
 |
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Ik zou zeggen tegen iedereen die 'm nog moet krijgen: hup, lappen met die hap. Kan gebeuren Denis, als je al jullie tijd erbij zou rekenen... 
|
27 dec 2006 22:20 |
|
 |
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
Begrijpe wie kan (is de Nederlandse post niet toevallig geprivatiseerd?)
Ik heb geen PB van je gekregen Denis, betekent dit dat de Belgische zendingen vertrokken zijn? Als er bijbetaald moet worden, geen probleem, ik zou het maar triest vinden als de initiatiefnemer zelf uit eigen zak moet bijpassen 
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
|
27 dec 2006 22:37 |
|
 |
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12PF# 1732
|
Het geld is onderweg.
Ik zie hem met smacht tegenmoed.... 
|
27 dec 2006 22:41 |
|
 |
DeniS2
|
enkele belgische zijn inderdaad vandaag al vertrokken
op een paar na die ik nog niet verzend gereed had
morgen gaan die de deur uit
als er een scheurend mannetje achter je naam in de tweede post van dit draadje staat dan is de kalender onderweg naar je
|
27 dec 2006 22:45 |
|
 |
knoet
BoxsterBelgium
|
als ik voor de verzending naar belgie ook nog wat moet bijbetalen laat je het gerust maar weten hoor dennis...
grtz
_________________________________________ www.tuned-belgium.com
|
27 dec 2006 23:29 |
|
 |
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
Ook hier is het extra portobedrag net overgemaakt, Denis.
Patrick
|
27 dec 2006 23:42 |
|
 |
Jurgen
Westervoort
|
Kan me helemaal vinden in de woorden van Stephan, met een kleine kant-tekening ; de decemberfoto strookt niet helemaal met de werkelijkheid...
Ben, net als denk ik velen hier, nu al in voor wéér zo'n mooie kalender 't volgend jaar.
Denis en Marco 
|
28 dec 2006 10:13 |
|
 |
DeniS2
|
Ik wil nog wel even met een schaar langskomen 
|
28 dec 2006 10:48 |
|
 |
Jurgen
Westervoort
|
Laten we idd maar met humor proberen tegen het gevoel te vechten Denis...
|
28 dec 2006 10:51 |
|
 |
Bouke
996 C4 Cabrio '01Lent
|
geld is overgemaakt.
Maar lekker verhaal van onze post"vrienden"....
.....zo zie je weer een staaltje waar privatisering te ver is doorgeschoten. Begrijp me goed, ik ben een groot voorstander van vrije markteconomie, maar of je alles in deze wereld moet privatiseren  We zien al uitwassen in de gezondheidszorg, in de energiesector en nu ook al in de post (niet echt een brede maatschappelijke discussie waardig overigens, maar toch....).
Naast zo'n "lekker" verzendkostenverhaal, kwam ik er achter dat HET postkantoor niet meer bestaat.....in Nijmegen is HET postkantoor verdwenen.....  . Je kunt nu terecht in een Postbankwinkel (zal binnenkort ook wel verdwijnen, aangezien ING van de Postbank af wil...) en in een TNT-winkel.
Afijn, ik raak wat van het draadje af, maar een overweging in deze eindejaarstijd .........
Belangrijker: petje af  voor de bedenkers, makers, regelateurs, fotografen en ook voor de bezorgers van deze kalender 
_________________________________________ 996 C4 Cabrio '01, Chevy Bel Air '54, PT Cruiser '00, BMW R1100GS
|
28 dec 2006 11:33 |
|
 |
928GTS
ex Midnight blue 928 GTS 1995Heerenveen
|
Uiteraard even bijgelapt. Eet wel een appelflap minder.......... 
_________________________________________ Don't worry about tomorrow, God is already there.
|
28 dec 2006 13:10 |
|
 |
911_2.2T
911S Targa - 1973
911R Hotrod - 1972Houten
|
Echt TOP! mannen, dat jullie zo veel tijd en moeite nemen om dit allemaal te regelen. Die paar euro's extra mag niet echt het probleem zijn lijkt me.
Aan ons de taaak om te zorgen dat er voor de 2008 kalender nog mooiere kiekjes beschikbaar zijn om uit te kiezen.
Misschien moeten we een apart draadje maken waar iedereen aan kan geven waar je de mooiste kiekjes kan maken van onze bolide. Er zijn vast heel veel plekken in Nederland waar een mooie compositie mogelijk is.
Camera voortaan standaard in de binnen- of rugzak! 
_________________________________________ 911 Targa 2.4S - In restauratie 911 Coupe 2.4T - 911R inspired met 3.0L
|
28 dec 2006 13:22 |
|
|