De auto van mijn vriendin (Seat Arosa), heeft heel erg smerige bekleding
gekregen door de jaartjes heen. Waarschijnlijk door erop te gaan zitten met natte spullen.
Heeft iemand van jullie tips om dit schoon te krijgen?
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
29 dec 2006 13:17
Gerhard
991.2 Carrera 4 GTS
Hendrik-ido-Ambacht
Re: Off topic: vuile bekleding
CJ schreef:
De auto van mijn vriendin (Seat Arosa), heeft heel erg smerige bekleding gekregen door de jaartjes heen. Waarschijnlijk door erop te gaan zitten met natte spullen.
Heeft iemand van jullie tips om dit schoon te krijgen?
De auto van mijn vriendin (Seat Arosa), heeft heel erg smerige bekleding gekregen door de jaartjes heen. Waarschijnlijk door erop te gaan zitten met natte spullen.
Zo kan je het ook noemen natuurlijk Hier hebben die vlekken een specifieke naamgekregen
Even binnenbrengen bij een reinigingsfirma.
Dan ziet je interieur er als nieuw uit (zolang het geen beschadigingen heeft natuurlijk)
Neen , dat hangt van firma tot firma af.
Voor een tiental jaren heeft mijn werkgever zijn Mercedes volledig laten reinigen (lak fijn afslijpen , nieuwe beschermingslaag erop , motorreiniging en volledige interieur reiniging) daar hij de wagen ging verkopen.
Het heleproces kostte hem 175€ en moest de wagen één dag missen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum