Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 21 apr 2025 10:03

Antwoord op onderwerp  [ 193 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Porsche en ondernemen. 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
3.2 Carrera '87er J-serie
Bericht 
Leuk draadje, ga zelf vrijwel atijd met mijn 3.2'tje naar klanten en hou er hooguit leuke gesprekken aan over (vooral met diegene die zelf Porsche rijden :wink: ).

04 jan 2007 21:25
Profiel
PorscheForum Rookie
944 N/A Type 1 uit 1984
Uden
Bericht 
Ik ben zelf dan "maar"een werknemer en ben blij dat ik mijn 944 toch gewoon naast de auto van mijn baas(Mercedes C220) mag parkeren.Een collega lacht zijn eigen dus echt helemaal krom want die komt gewoon in een Audi A8 van 1 jaar oud aanrijden met alle denkbare opties :mrgreen: .
Wat ik niet begrijp is de afgunst,wat dat is het gewoon,die leidinggevende of eigenaren van bedrijven onderling hebben.Ik hoor ook wel eens bij ons dat er een klant komt met de vraag"zo nieuwe Audi gekocht"en dat mijn baas dan zegt"nee is van een werknemer".Oh dan betaal je zeker te veel!!!!!!!!!
Wat een gel*l allemaal.
Ik ben ook heeeeeeeel hard aan het sparen voor een 994 en wil dan de reacties wel eens horen als er klanten komen.
Ik mag mezelf gelukkig prijzen dat ik zelf geen ondernemer ben want als ik al die reacties van jullie onderling lees denk ik dat ik niet veel sukses zal hebben want ik kan dan echt mijn mond niet houden.Je mag toch wel trots zijn op wat je bereikt hebt?En als je daardoor je passie(een Porsche)aan kan schaffen is dat toch leuk?Maar als je door je eigen sukses je auto niet kan/mag rijden wanneer je dat zelf wilt zou de lol er voor mij gelijk af zijn.

En zouden ze ook zo reageren als je in een Astin Martin aan kwam rijden?Of een Mercedes 600 ,of een Audi Q7 of ,of??

04 jan 2007 22:18
Profiel Facebook 
Westervoort
Bericht 
edwin2006 schreef:
Ik ben ook heeeeeeeel hard aan het sparen voor een 994 en wil dan de reacties wel eens horen als er klanten komen.

Denk dat ze vooral héél benieuwd zijn hoe die er uitziet... :cheesy:

04 jan 2007 22:55
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Over het model zijn ze nog niet helemaal uit :twisted: :wink:
Maar ik denk zo eentje als Olaf heeft , maar dan voor de Afrikaanse markt :lol: :lol: :lol:

Afbeelding

Ze hebben er wel veel velgen voor

Laatste update 22/10/2013

04 jan 2007 23:00
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
992 Turbo S Coupe
Bericht 
edwin2006 schreef:
Ik ben zelf dan "maar"een werknemer en ben blij dat ik mijn 944 toch gewoon naast de auto van mijn baas(Mercedes C220) mag parkeren.Een collega lacht zijn eigen dus echt helemaal krom want die komt gewoon in een Audi A8 van 1 jaar oud aanrijden met alle denkbare opties :mrgreen: .
Wat ik niet begrijp is de afgunst,wat dat is het gewoon,die leidinggevende of eigenaren van bedrijven onderling hebben.Ik hoor ook wel eens bij ons dat er een klant komt met de vraag"zo nieuwe Audi gekocht"en dat mijn baas dan zegt"nee is van een werknemer".Oh dan betaal je zeker te veel!!!!!!!!!
Wat een gel*l allemaal.
Ik mag mezelf gelukkig prijzen dat ik zelf geen ondernemer ben want als ik al die reacties van jullie onderling lees denk ik dat ik niet veel sukses zal hebben want ik kan dan echt mijn mond niet houden.Je mag toch wel trots zijn op wat je bereikt hebt?En als je daardoor je passie(een Porsche)aan kan schaffen is dat toch leuk?Maar als je door je eigen sukses je auto niet kan/mag rijden wanneer je dat zelf wilt zou de lol er voor mij gelijk af zijn.

En zouden ze ook zo reageren als je in een Astin Martin aan kwam rijden?Of een Mercedes 600 ,of een Audi Q7 of ,of??

993 ? 996 ?

04 jan 2007 23:07
Profiel
PorscheForum Rookie
944 N/A Type 1 uit 1984
Uden
Bericht 
Sorry tikfout :lol: :lol: :lol: moet zijn 993.

04 jan 2007 23:09
Profiel Facebook 
‘64 Kever
Bericht 
Epicurus schreef:
edwin2006 schreef:
.................
[b][size=18]Ik ben ook heeeeeeeel hard aan het sparen voor een 994 ............

993 ? 996 ?

964 ? :cheesy:

04 jan 2007 23:09
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
992 Turbo S Coupe
Bericht 
edwin2006 schreef:

Prima keuze !!

04 jan 2007 23:11
Profiel
PorscheForum Rakker
RS4
Gelderland
Bericht 
Audi TT valt af. Nieuw model blijft klein. Had verwacht dat het nieuwe model goter zou zijn en of ogen, helaas. Verder door de showroom gelopen en even de binnenkant bekeken van de diverse""nieuwe" modellen? Van binnen zien ze er nog precies zou uit als mijn oude A4 leasebak uit '99. Helaas geen verkoper gezien die mij het een en ander kon vertellen over de S4. Hebben er al zeker genoeg verkocht voor dit jaar.

Henk.

05 jan 2007 16:29
Profiel
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Wat wil je weten?

05 jan 2007 17:34
Profiel
PorscheForum Rakker
A4 B5 Avant 1.9 TDI, Urquattro, 964 Carrera 2 (van mijn vader)
Mechelen, België
Bericht 
Imo zijn de nieuwe modellen qua interieur behoorlijk verschillend tov jouw ex A4 B5.

05 jan 2007 17:58
Profiel Facebook 
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht 
Epicurus schreef:
edwin2006 schreef:

Prima keuze !!

"You don't know what you got until it's gone :!:"
nietwaar Remko :wink:

05 jan 2007 22:57
Profiel
PorscheForum Rakker
RS4
Gelderland
Bericht 
RS-R schreef:
Wat wil je weten?

Is een S4 een goede vervanger voor de P en mijn leasebak de 407?
Hij zal ongetwijveld lekker rijden maar is hij sportief genoeg voor mij qua look and feel?

Blijft overigens een raar gevoel om meer dan een kwartier alleen in een showroom te lopen en geen verkoper te zien.

Weet je een goed Audi adres voor een autoliefhebber?

06 jan 2007 1:00
Profiel
PorscheForum Rakker
RS4
Gelderland
Bericht 
desmett schreef:
Imo zijn de nieuwe modellen qua interieur behoorlijk verschillend tov jouw ex A4 B5.

Zelfs in de Q7 had ik een Deja vu.

06 jan 2007 1:01
Profiel
PorscheForum Rakker
RS4
Gelderland
Bericht 
horn schreef:
ppp 356 schreef:
Henk schreef:
RS-R, TT zou dan de 6 cylinder worden. Ben nog aan het orienteren. Heb helemaal geen haast. Ik zit overigens nooit met meer dan 2 personen in de auto. Coupe biedt mij ruimte genoeg. Graag wil ik wel van de golftas bij de bijrijdersstoel af. Ga dus binnenkort eens kijken of die tas echt achter in de 350Z past.
Ook moet ik nog bedenken of het een leaseconstructie of priveaanschaf gaat worden. Wellicht ter zijner tijd een draadje over opstarten!

Henk

997 Targa met achterklep, ideaal voor de golftas :wink:

en voor een hoop geouwehoer.
zou gewoon een klassieke 911 nemen. Vind iedereen het ineens gaaf! Let maar op... :idea:

Ik rijd zo'n 40.000 km per jaar. Vind ik wat veel voor een klassieker. Wil daarbij ook wel wat comfoor.

06 jan 2007 1:05
Profiel
PorscheForum Rakker
996 C2; 944 racer
Bericht 
Henk schreef:
Blijft overigens een raar gevoel om meer dan een kwartier alleen in een showroom te lopen en geen verkoper te zien.

Had ik ook toen ik bij Porsche Eindhoven was. Liep daar een kleine 30 min rond en niemand die me aansprak. Eerder een blik wat ik daar eigenlijk deed en in hun gedachten: " in your dreams boy". De verklaring in mijn geval zal wel zijn de jeugdige leeftijd versterkt door het extra jeugdige uiterlijk.
Vond het alleszins niet professioneel. Een zeer jonge klant die zich aandient, is altijd een mooie prooi lijkt me. Bij goed ontvangst zit er misschien wel een tot-de-dood contact in. Resultaat nu is dat ik niet meer zo 'happig' ben om hun terug te bezoeken. Vreselijke bij dit alles is natuurlijk dat hun dun gezaaidheid hun dergelijke gedragingen niet afstraft! Alleszins mijn eerste Porsche hebben ze me niet verkocht...

06 jan 2007 1:18
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
gantor schreef:

Had ik ook toen ik bij Porsche Eindhoven was. Liep daar een kleine 30 min rond en niemand die me aansprak. Eerder een blik wat ik daar eigenlijk deed en in hun gedachten: " in your dreams boy".

Toen men nog op Croy zat wist ik precies wie daar de verkoop deed. In Oirschot zie ik vaak mensen lopen waarvan ik vermoed dat ze daar zijn voor de verkoop, maar of ze dat ook echt zijn?

Misschien dat het management dit soort berichten ook eens door krijgt, dan kan men er wat aan doen. Als Peter Damen er niet zat zou ik denk ik ook niet meer terugkomen (zonder overigens de rest van het service-team te diskwalificeren: ik heb er geen klachten over).

06 jan 2007 10:46
Profiel
Bericht 
Henk schreef:
RS-R schreef:
Wat wil je weten?

Hij zal ongetwijveld lekker rijden maar is hij sportief genoeg voor mij qua look and feel?

Let wel, 't is geen 911.
De auto voldoet in mijn geval beter.
Nette verschijning, vrij exclusief, erg snel, tussenacceleratie is enorm.
Wegligging erg goed, auto rijdt door zijn Quattro sysyeem op rails,wel ondersturend karakter.
Mert "scandinavian flick" wel tot overstuur te krijgen, maar niet aan te bevelen op de openbare weg.

06 jan 2007 11:36
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
gantor schreef:
Had ik ook toen ik bij Porsche Eindhoven was. Liep daar een kleine 30 min rond en niemand die me aansprak. Eerder een blik wat ik daar eigenlijk deed en in hun gedachten: " in your dreams boy". De verklaring in mijn geval zal wel zijn de jeugdige leeftijd versterkt door het extra jeugdige uiterlijk.
Vond het alleszins niet professioneel. Resultaat nu is dat ik niet meer zo 'happig' ben om hun terug te bezoeken

Zelfde ervaring bij Porsche Verellen in Geel.
Twee keer zulke ervaring gehad en zelfs moeten smeken omgeholpen te worden. Een lachje , dadelijk mijnheer en ze laten je gewoon staan.
Naderhand eerst moeten bewijzen (tonen) dat ik wel een Porsche had voor ze naar me wilden luisteren en me wilden helpen.

Laatste update 22/10/2013

06 jan 2007 11:36
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
Henk schreef:

Audi Drachten, bij forumlid plh... :idea: :thumleft:

06 jan 2007 11:42
Profiel
PorscheForum Rakker
997S
Belgische kust
Bericht 
RS-R schreef:
Henk schreef:
RS-R schreef:
Wat wil je weten?

Let wel, 't is geen 911.
De auto voldoet in mijn geval beter.
Nette verschijning, vrij exclusief, erg snel, tussenacceleratie is enorm.
Wegligging erg goed, auto rijdt door zijn Quattro sysyeem op rails,wel ondersturend karakter.
Mert "scandinavian flick" wel tot overstuur te krijgen, maar niet aan te bevelen op de openbare weg.

S4 sportief genoeg qua look en feel ?

Tegenover een 911 duidelijk minder (looks en feel dus) maar niettemin even snel !

Wil je sportievere looks én een duidelijk sportwagengevoel, dan moet je al een RS4 nemen.

Alvast dat is mijn idee na testritjes met de 2.

06 jan 2007 11:58
Profiel
Bericht 
Als geld geen rol speelt,
wij wonen in Nederland :idea:

06 jan 2007 12:16
Profiel
Sint-Niklaas (B)
Bericht 
Henk schreef:
Graag wil ik wel van de golftas bij de bijrijdersstoel af. Ga dus binnenkort eens kijken of die tas echt achter in de 350Z past.

Henk, ik heb net de foto teruggevonden die in de kofferruimte van de Amerikaanse 350Z die toont hoe er 2 golftassen in passen. Foto is 2,7MB dus ik kan 'em hier niet posten en ik heb geen (verstand van een) fotobewerkingsprogramma. Dus bij interesse stuur me een PB met je mail-adres en dan stuur ik je de foto door

08 jan 2007 22:08
Profiel
Groningen
Bericht 
Carrera4s schreef:

Tegenover een 911 duidelijk minder (looks en feel dus) maar niettemin even snel !

:shock: 964 rijdt de nieuwe S4 in rechte lijn al zoek, om maar niet te spreken van recentere modellen...

08 jan 2007 23:45
Profiel
ex Porsche 987 Boxster S en nu Porsche 981 Boxster GTS
Bericht 
2.2VTEC schreef:
Foto is 2,7MB dus ik kan 'em hier niet posten en ik heb geen (verstand van een) fotobewerkingsprogramma.

In windows met rechtermuisknop op foto klikken, vervolgens klikken op "kopieren naar" en "e-mailontvanger" en dan klikken op "alle afbeeldingen verkleinen".

typ het e-mail adres van mij in (heb je als het goed is) en ik zorg dat deze op het forum komt...

Zo hoef ik de foto zelf niet te verkleinen.. :cheesy: een wijze chinees zei ooit: liever lui dan moe..

09 jan 2007 0:00
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 193 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende